نظرات کتاب مقصد؛ انهدام
کتاب مقصد؛ انهدام اثر جان مارس

کتاب مقصد؛ انهدام

نویسنده:جان مارس
انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲۱ رأی
۴٫۵
(۲۱)

نظرات کاربران

سیّد جواد
کتاب ۴۸۷ از کتابخانه همگانی ، کتاب خوب و جذابی بود. یک داستان پر کشش، غافلگیرکننده و با پایان بندی مناسب !! پی نوشت: از علائم آخرالزمان این است که نسخه چاپی این کتاب در همین اپلیکیشن به قیمت ۵۲ هزار تومان به فروش می رسد و نسخه الکترونیکی به قیمت ۱۰۵ هزار تومان !!!!! و دیگر هیچ !!
سیّد جواد
سلامت باشید بهترین کتب جنایی ، کتب خانم آگاتا کریستی هستند به نظر من
کاربر 5763875
اقا سید خسته نباشید و خدا قوت میشه چند تا از بهترین کتاب های (جنایی ک معمولا هم در پی پیدا کردن قاتل هستند) و خوندید رو معرفی کنید
سیّد جواد
خواهش میکنم
هنگامه محمدی
خیلی خوب بود. خییییلی ها!!!! خییییییلییییی... بعد از مدت ها یه موضوع جدید هم دیدیم تو رمان ها. درسته یکم تخیلی بود ولی قشنگ و پر کشش بود و من نتونستم یک لحظه از خوندنش دست بکشم و شب تا صبح تمومش کردم‌ . واقعا جذاب بود. آفرین به این نویسنده. کتاب قبلیش صدای آخر خط هم همینقدر قشنگ بود.
هنگامه محمدی
خواهش میکنم. بنظرم وظیفمون در برابر کتاب های قشنگ اینه که بقیه اطلاع بدیم بخوننشون🙂🌹
masoud
ممنون از توضیحاتی که برای کتاب‌ها می‌نویسید. من چندین کتاب از همین کتاب‌هایی که براشون توضیح نوشتید، خوندم‌‌ و عالی بودن‌. ممنون
𝓷𝓮𝓰𝓪𝓻
👍🏻😍
soroosh7561
نویسنده سعی کرده در قالب یک داستان هیجان انگیز معایب و معضلات زندگی ماشینی که روز به روز در حال گسترشه رو به تصویر بکشه، روایتی جدید از بشر امروزی که با پیشرفت علم و تکنولوژی، عاطفه و انسانیتش در حال پسرفت و رو به زواله، این رمان انسان هایی رو به تصویر میکشه که برای سرگرم شدن حاضرند شاهد مرگ هم نوعان خود باشند و با لذت, به جان دادن یک انسان زنده بنگرند.
زینب.79
🍟خیلی جذاب بود هرلحظه یه اتفاق جدید برای خواننده داشت.ترس و هراس و حقیقت و دروغگویی و ریاکاری .وضعیت زندگی ماشینی و افراد رده بالای اجتماعی به خوبی در این رمان اورده شده بود.منکه واااقعا لذت بردم.
love.is.books
این کتاب عالی، یه کتاب مهیج با تم علمی تخیلی
hanie hadadnia
این کتاب در مورد زمانی هست که هوش مصنوعی تمامی جهان رو فرا گرفته و همچنین ماشین ها نیز درگیر این موضوع شده‌اند. ماشین‌های بدون سرنشین!! ماشین هایی که نه پدال گاز و ترمزی و نه فرمونی دارن و کاملا توسط هوش مصنوعی‌های به‌کار برده شده در آنها کار می‌کنن. در همین حین هست که حدودی ۸ تا از این ماشین ها در یک صبح توسط هکری ربوده میشن و مسیر اونها عوض شده و بهشون اعلام شده که تا چندین ساعته دیگه زندگی اونها به پایان خواهد رسید... . کتاب واقعا موضوع خفنی داشت و جذاب و گیرا . جوری که نویسنده به این موضوع پرداخته بود واقعا قابل توصیف نیست و تا انتهای کتاب شما کاملا تحت تاثیر و میخکوب اون هستید. توصیه میکنم بخونیدش 🤩✌
miina_e_
از ا‌ون کتاباست‌ که به‌ خاطر کشش و جذابیت بالا خیلی راحت می‌تونید یه روزه تمومش کنید!
....
یک ستاره کم می‌کنم بابت پایان‌بندی سرهم‌بندی‌شده‌ داستان.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
میتونیم از چند زاویه به این داستان نگاه کنیم، اینکه تکنولوژی و پیشرفت تو زندگی انسانها علاوه بر مزایاش میتونه مخرب باشه و مورد بعدی اینکه چطور انسانها میتونن بدون دونستن واقعیت بر اساس داده های بخشی از اطلاعات به مرگ دیگران رای مثبت بدن و به تماشای نابودیشون بشینن ،داستان در زمانی اتفاق میفته که هوش مصنوعی تونسته ماشینهایی طراحی کنه که نیاز به راننده ندارن و حوادثی پیش میاد که یک عده برای مخالفت با این ایده بعضی از ماشینها رو هک میکنن و...... در کل نویسنده موضوع جالب وتقریبا جدیدی انتخاب کرده بود که خواننده مشتاق خوندنش میشه ،کتاب آخر خط این نویسنده هم بسیار خوندنیه.
sami
داستان در بریتانیا و زمانی که استفاده از ماشینهای هوشمند و بدون راننده اجباری شده است، میگذرد.... بنظرم، ترس همیشگی بشر از قدرت گرفتن هوش مصنوعی و کنار گذشتن انسانها بالاخره یه روزی به واقعیت میپیونده!!!

حجم

۹۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۹۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد