نظرات درباره کتاب علی رغم همه چیز، آری به زندگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب علی رغم همه چیز، آری به زندگی اثر ویکتور فرانکل

نظرات کاربران درباره کتاب علی رغم همه چیز، آری به زندگی

۴٫۲
(۱۱)
Mohammad
(۸-۶-[۱۸۳]) موضوع این کتاب هم مثل کتاب "انسان در جستجوی معنا" در رابطه با تحمل سختی ها و معنا دادن به زندگیه؛ ویکتور فرانکل با تکیه بر دیدگاه های اگزیستانسیالیستی نشون میده که چگونه میتوان با وجود سختی ها، مرگ، بیماری های جسمی و روانی و پیشامد های سرنوشت همچنان در پی معنا دادن به زندگی و آری گفتن به اون بود. به نظرم بهتره قبلش کتاب "انسان در جستجوی معنا" رو بخونید تا موضوعاتی که در این کتاب مطرح شده رو بهتر متوجه بشید.
AS4438
عالی.
علی
ایده‌های اصلی کتاب: • زندگی انسان‌ها با چیزهایی مثل کار و فعالیت، عشق و روابط و ... معنا پیدا می‌کند. • نویسنده می‌گوید رنج کشیدن هم می‌تواند معنادار باشد. • در اردوگاه نازی‌ها آنهایی که هدف و معنایی در زندگی داشتند توانستند جان سالم به در برند. هدف خود نویسنده نوشتن کتابش و دیدن همسرش بود. • برای اینکه معنادار زندگی کنیم باید هدفی در زندگی داشته باشیم. • سختی‌ها به زندگی ما معنا می‌بخشد و ما را قوی‌تر می‌کند. • در نهایت نویسنده می‌خواهد علی رغم همه‌چیز، رنج، غم، سختی‌ها و مشکلات، به زندگی آری بگوییم.
majid001
سپاسگزارم از راهنمایی شما
Fateme Sh
کتاب خوب و با مفهومی هست .ولی متن و ترجمه روانی ندارد.گاهی ترجمه باعث دیر فهم شدن موضوع می شود
کاوه
بسیار عالی و امید بخش
سمیرا میرزایی
اولین کتابی بود که از دکتر فرانکل خواندم و اسمش برام خیلی جذاب بود. مطالب کتاب هم مثل عنوان کتاب امیدبخش و تفکر برانگیزه. حتما انسان در جستجوی معنا رو هم میخوانم.
سمیرا میرزایی
بله همینطوره👌 حتما اونم میخوانم☺️
AS4438
انسان در جستجوی معنا هم ازهمین نویسنده کتاب خوبیه

حجم

۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد