نظرات درباره کتاب اجازه هست؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اجازه هست؟ اثر جان کلی

نظرات کاربران درباره کتاب اجازه هست؟

نویسنده:جان کلی
امتیاز:
۴.۷از ۹۰ رأی
۴٫۷
(۹۰)
_MahdiGhafuri_
#۱۰۳ "تقدیم به بچه‌هایی که در دلشان برای تمام انسان‌ها جایی هست..." :) "اجازه هست؟" داستان کوتاهی درباره دوستی است و رسم "ما" شدن را می‌آموزد. آخرین جمله کتاب، مضمون پندی از لقمان حکیم به فرزندش است که "هزار دوست کم است و یک دشمن بسیار!"
sima
خیلی جذاب و دوست داشتنی!
زینب سادات رضازاده
لازم نیست برای دوست شدن شبیه هم باشیم، کافی هست بخواهیم با هم دوست باشیم با وجود تفاوت ها، خیلی جالب بود
کاربر ۱۴۱۷۹۰۳
خیلی کتاب جذاب و عالی بود
Zahra Darvishi
بامزه بود 🙂🙂🙂
najme
کتاب درباره اردکی‌ست که می‌خواهد عضو یک باشگاه بشود‌. اردکی که متفاوت از اعضای باشگاه‌های مختلف است. اردک در طول داستان تلاش می‌کند شبیه حیوانات دیگر شود تا آن‌ها اورا بپذیرند. اما در نهایت، وقتی متوجه می‌شود درهیچ باشگاهی جا ندارد، تصمیم می‌گیرد باشگاه خودش را بزند. و مهم‌تر آن‌که در باشگاه اردک برای همه‌ باز است؛ همه ی کسانی‌که به نحوی در باشگاه‌های قبلی جا نشده‌اند! داستان درباره آدم‌هایی‌ست که بخاطر تفاوت‌شان در هیچ گروهی پذیرفته نمی‌شوند؛ آدم‌هایی که مجبور می‌شوند باشگاه خودشان را بزنند! این مفهوم، برای شما آشنا نیست؟ پذیرش تفاوت‌ها، دوست داشتن بی‌قید و شرط، آدم‌های متفاوت و...!
سیامک
تصویر و داستان فوق العاده است 👍
mahtab&friends
یه قصه ی ساده و دوست داشتنی هم برای بچه ها هم بزرگترا
imanoketab
خیلی باحال بود😻😻
لامبورگینی
خییییییییییییییلیییییییییییی خوووب
z.hosseini
اردک دوست دارد توی باشگاه شیرها، مارها و فیلها عضو شود اما درخواستش پذیرفته نمیشود، تا اینکه یک راه خوب به ذهنش می‌رسد... کتاب درباره‌ی اهمیت دوستی بی قید و شرط است. مفهوم باشگاه و عضویت در آن برای مخاطب فارسی زبان آشنا نیست و نیاز به توضیح دارد
کاربر 8346147
کوتاه و قشنگ
marziyeh bahadori
جذاب بود
s khalili
بامزه بود و دوس داشتنی .خنده دار و راهی رو به بچه نشون میده که بقیه رو با وجود تفاوت هاشون بپذیره و باهاشون دوست باشه....فقط کاش یه کم در مورد دوست خوب یا بد میگفت
رفیعی
یکی از بهترین کتاب های کودک. خیلی غیر مستقیم این مفاهیم به کودک منتقل میشه: اگر نتونستی مثل دیگران تو ایده های اونها جا بگیری خودت دست به کار شو و ایده خودت رو راه بنداز (اعتماد به نفس، خلق ایده) و دوم و مهم ترین چیزی که نویسنده مشخصا قصد داره منتقل کنه اینه که همه با وجود تفاوت های مختلف میتونن درکنار هم قرار بگیرن پس زده نشن و کنار بیان و این شباهت ها نیست که در یک جمع مهمه بلکه پذیرش ه که مهمه.
Hadise Zare
خوب بود
پرنیان جوزی
عاااااااالی
عبدالله گیوه چی
داستان از طریق به رسمیت شناختن ویژگی گروهبندی‌های کودکان، حس خوب "دوست بودن با همه" را در مخاطب کودک ایجاد می‌کند.
فائزه
کتاب جذابی درباره دوست پیدا کردن بود.
مریمـ حدادی
داستانش خوبه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد