نظرات کتاب درخت آرزوها
کتاب درخت آرزوها اثر کاترین اپلگیت

کتاب درخت آرزوها

۴٫۴
(۳۴)

نظرات کاربران

Elham jannesari
خب برای من که عاشق درختام، قطعا کتاب دلنشینی بود. چون کل داستان از زبان یک درخت بلوط قرمز روایت میشد. داستان پیچیده ای نداشت. ساده بود و آروم. انگار توی سایه ی درختِ قصه نشستی و داری به حرفاش گوش میکنی و همزمان نسیم خنکی به صورتت میخوره💚
delaram
خب همچین داستانی که شما میگویید باید هم همین طور باشد.من اول فکر کردم داستان همان درختی است که ارزوی مردم را برآورده میکند و در عوض یک قطره از روحشون رو از آن خودش درمیاره. ولی خب این داستان هم جذاب بود.
۱۳۰۴۱۲۹۹
یک داستان لطیف و عمیق و زیبا...با ترجمه‌ای عالی...حتما بخوانید....
کاربر ۱۴۲۹۷۶۵
خیلی داستان خوبیه. برای ما که به محیط زیست احترام لازم رو نمی ذاریم، خوندنش لازمه. همین طور یاد میده که باید به مهاجران هر سرزمینی احترام بگذاریم. همه این حرفهای خوب رو در یک داستان قشنگ و جذاب میگه. خوندنش واجبه واقعآ. مترجم هم خیلی خوب و روان ترجمه کرده.
Moonlight
اولین کتابی که از طاقچه خریدم به نظرم برای شروع مطالعه و کتاب خوندن مناسبه خیلی هم کوتاهه تقریبا ۸۰-۹۰ صفحه ست اما واقعا شاهکاره اگه از این کتاب خوشتون اومد که پاستیل های بنفش، معجزه های مغازه خوار و بار فروشی نامیا، مغازه جادویی، بریت ماری اینجا بود، مردی به نام اوه، و من دوستت دارم، پاریس من و پدرم از پیشنهاد های من به شماست بخونید و لذت ببرید😍✨
booklover
کتاب خوبی بود از زبان درخت🌲 میشد که کمی جذاب تر باشه داستان اما به یه بار خوندن می ارزید! 《درخت هارو قطع نکنیم! انها برای ما زندگی می آفرینند و ما....》💙 )جای خالی رو پر کنید)
potterhead
پرتقال هم اینو چاپ کرده
mehrsa
درخت ها بلد نیستند لطیفه تعریف کنند اما قصه های زیادی دارند که بگویند درست مثل قرمز یه درخت آرزو و داستان اینکه تصمیم گرفت آرزوی یکی رو برآورده کنه. اولش که شروع به خوندش کردم انتظار نداشتم انقد ازش خوشم بیاد نمیدونستم یه درخت میتونه انقدردوست داشتتی باشه انقدری که باعث بشه درختای نزدیک خونه مون رو بیشتر دوست داشته باشم و ازش یاد گرفتم هرگز نا امید نشید حتی اگه بنظر خیلی خوشبین بیاید.
Moon
داستان درخت آرزویی صبور، مهربان و امیدوار ، که از امید و خوش بینی سرشار است و از سرگذشت خود می گوید.. خوندن این کتاب توی طبیعت و مخصوصا کنار درختان خیلی میچسبه من امتحان کردم . کتاب قشنگی بود مثل اسمش، درخت ها چقدر آرام و صبورند :)
DEHGAN 87
عالی بود
کورالین
کتاب شیرینی بود از زبان یک درخت که اهالی منطقه بهش درخت آرزوها میگفتن فقط یه کوچولو کلیشه ای بود اما واقعا به دلم نشست برای سنین کودک و نوجوان مناسبه
narges M
خیلی قشنگ بود. دوست دارم کتاب چاپی‌اش رو هم بخرم برای بچه‌ام بعدتر بخونم. فقط آخرش خیلی فانتزی و خوشگل تموم شده بود که با واقعیت بیرونی تناسب نداشت و برای من غیرقابل‌قبول بود. ولی خب بعدش فکر کردم این کتاب در اصل برای کودک و نوجوانه نه سن من.

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد