نظرات کتاب رابطۀ ننگین
کتاب رابطۀ ننگین اثر بیانکا لمبلین

کتاب رابطۀ ننگین

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۱۰ رأی
۲٫۹
(۱۰)

نظرات کاربران

Mehdi Noruzkhani
عنوان فرعی کتاب:(خاله زنک بازی های دو فیلسوف و یک دختر احمق) مطالعه کتاب به هیچ وجه توصیه نمیشود. برای جذابیت و فروش کتاب نام نویسندگان اثر دوبوار و سارتر ذکر شده که دروغی بیش نیست این کتاب امیخته ای از مهمل های یک دخترک لوس بازی خورده و خاترات دو فیلسوف بد کار، که به قلم همان دخترک مذکور نوشته شده. به دلیل زرد بودن مطالب منتشر شده مربوط به این کتاب و کتاب دیگر ترجمه شده توسط این مترجم (فیلسوفان بدکار) بر آن شدم که درمورد مترجم تحقیقاتی بکنم، در این حد که مترجم ذره ای از فلسفه ندانسته بگویم کافیست،(اینکه عضو شورای تحقیقاتی خبرگذاری ایسنا هم هست به کنار) پیش گفتار مربوط به مترجم و متن ترجمه شده کتاب بسیار غرض ورزانه و سرشار از احساسات شخصی بود که مسلما بر کسی که فسلفه خوان هست نه آن تاثیر گذار است نه این. درمورد مطالعه فلسفه ،(که این کتاب با آن سر جنگ دارد)به ذکر این موضوع بسنده میکنم،فردی که به مطالعه فلسفه میپردازد باید اندیشمند باشد در زمینه فلسفه طوطی و مقلد پشیزی ارزش ندارند.برای توسعه فردی باید فلسفهء فیلسوف را خواند،تجربه های زیسته خود و دیگران را موشکافی کرد، و درنهایت به فکری واحد با گستره ای نا محدود رسید.اکتفا به افرادی خاص و یا حرکت با چشم و گوش بسته ،در جریانی خاص تنها نشان دهنده عدم بلوغ شما در زمینه رشد و تعالی است.
کاربر 3079977
نویسنده درباره خاطرات و زندگی و شرایط به وجود اومده برای خودش داره صحبت میکنه الان چه ربطی به معنا و مفهوم فلسفه داره😑 شما ژانر کتاب رو ببینی زده خاطرات و زندگی نامه خوشتون نیومده صرفا به این معنا نیست که کتاب بدی باشه
کاربر 7257381
در قسمتی که به عنوان نمونه کتاب ، برای ما در نظر گرفتید فقط مقدمه کتاب بود و از خود کتاب هیچ صفحه ای نبود :((((((
sima
بسیار جالب بود. کشف چهره پنهانی انسان ها همیشه جالبه، مخصوصا وقتی کسی نظریات و اکت سیاسی داره بسیار مهمه که بفهمیم انسان های دیگه واقعا براش مهمند یا صرفا ابزار هستند.

حجم

۳۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۳۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد