نظرات کتاب نه آدمی
کتاب نه آدمی اثر اوسامو دازای

کتاب نه آدمی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۷۲ رأی
۴٫۲
(۷۲)

نظرات کاربران

کاربر 2187555
کتاب محتوای جدید،جالب و قابل تاملی داشت که باعث میشد موقع خوندنش فقط روی اون تمرکز کنم. مطمعئنا تجربه خوندن شاهکار این نویسنده توانا و نو اندیش ژاپنی که ادبیات مدرن ژاپن رو بوجود آورده میتونست هزاران بار لذتبخش تر باشه اگر ترجمه اینقدر پیش پا افتاده و غیر روان نبود. من با خواندن نسخه انگلیسی کتاب تصمیم به خوندن نسخه فارسی گرفتم ولی برقراری ارتباط با منظور نویسنده اونم توی کتابی که به زبان مادریم نوشته شده متاسفانه به دفعات زیادی سخت‌تر از زبان انگلیسی بود. و البته که در کنار ضعف توی انتقال مفهوم و ترکیبات زیبای کلمات این غلط های املایی کتاب بود که ذوق آدم رو بیشتر کور میکرد. همه اینها به کنار من از این کتاب دازای اوسامو لذت بردم. و عدم اطمینان از پیشنهادش بیشتر به ترجمه برمیگرده. امیدوارم این کتاب مجددا ترجمه بشه یا حداقل ویرایشی برای این نسخه در نظر گرفته بشه. با تشکر.
کاربر 7042312
لطفا کتاب را با ترجمه قدرت الله ذاکری را هم قراربدید
کاربر 2762702
این کتاب از ژاپنی ترجمه شده، به نام زوال بشری، اتفاقاً ترجمه‌ی خواندنی و دقیقی هم هست، نشر وال با ترجمه قدرت‌الله ذاکری رو بخونید.
.
بی نهایت با نظر شما موافقم. ترجمه خوبی نبود و کل لذت کتاب خوندن رو از آدم میگرفت
هویج بستنی
حس می کنم این کتاب رو واقعا دازای نوشته کسانی که انیمه رو دیدن درک می کنن حالا می فهمم چرا دازایی که عاشقش بودیم انقدر می خواست بمیره اون دیوانه نبود ، واقعا عاقل و با احساس بود
Yunaka Kyusaku
BSD فنا پیش هم جمع شدن اصلا ماه😂🤲
کاربر 6235272
😂👍
メリカ
حق+ دازای سان همیشه حق با اون بود:))
.
صادقانه بخوام بگم، بنظرم مشکل از ترجمه کتاب بود. گیرا و واضح نبود. در فرهنگ و ادبیات ژاپن یکسری اصطلاحات خاص هست که مترجم باید به شخص خواننده، منظورِ اون اصطلاحات رو برسونه که بنظر من این موضوع در رابطه با این کتاب لحاظ نشده بود و فقدان این موضوع باعث گنگ شدن کل کتاب شده بود. کتاب بدی نیست اگر ترجمه‌ش بهتر بشه.
erfan._.teikst
کتاب انتقال حس وحشتناک بالایی داره میشه اتفاقات داخل کتاب رو حس کرد ولی درک کردنشون زمان میبره و شاید هرگز نشه تمام لایه های کتاب رو کامل رمز گشایی و موشکافی کرد. رفتار های یوزو از جهاتی قابل فهم و از جهاتی پیچیده و غیر منطقی هستند گاهی علافیست ک مسئولیت زندگی خود را بر عهده نداشته و انرا به تباهی میکشد و گاهی قربانی معصوم حوادث و مشکلات روزگار نامرد!
Melikatgtg
عالی بود اولین کتابی بود که از یک نویسنده ژاپنی خوندم و دلیل جذب شدنم هم تماشای انیمه ای در همین رابطه بود داستان با وجود کوتاهی عمق خیلی زیادی داره و نگاهش به انسان بسیار تاریک و قابل تفکره یه جورایی انگار که به همون چیزی که درون همه هست با دید خودش نگاه کرده و برعکس بقیه درگیر روزمرگی و عادی سازی نشده من خیلی دوستش داشتم البته ناگفته نماند که خیلی ها معتقدند که داستان به گونه ای داستان خود زندگی اوسامودازای هست که اگه واقعا این جور باشه آدم خیلی جالب و متفاوتی بوده بخونید و لذت ببرید و فکر کنید 😊😊🙏🏻
didar
میشه اسم انیمه رو بگین؟
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
| زخمی بر سینه ی من است که با من حرف نمی زند با دوستانم حرف نمی زند با دکترم حرف نمی زند زخمی که منتظر مانده است شب شود و از اعماق خونی اش تو را صدا بزند. |گروس عبدالملکیان| پ.ن: «یک جایی خلائی ست که باید به «خود» بازگشت. باور کن که تلاش کرده ام خودم را زمین بگذارم ، باور کن خواسته ام که خودم را تسلیم کنم ، که خودم را ببخشم اما نشد ، سختی فهمیدن واقعیت نگذاشت پیش از آنکه فرو بریزم ، به یاد بیاورم که چه هستم و چه می خواهم و من به ترس بازگشتم و خشاب شدم. ترس و دلهره باعث شد همه چیز را فراموش کنم. من نه می خواهم بگویم و نه کلام می تواند این حجم را پر کند که چه بر من گذشته است. هر روز گفته ام کاش ، حالا دارم یک جایی زندگی می کنم که گم است، که غلط است ، که چیزی عذابش می دهد که نیست که حتی دیگر همان کاش را هم ندارم ، همان انتخاب را هم ندارم اما به هر حال من بسیار از تو ممنونم،بسیار. و بیش می خواهم که مرا ببخشی ، با تمام وجود مرا ببخشی. من می خواستم کاری بکنم ، صبر کردم ، محقق کردی اما من نتوانستم با آن کاری عمیق تر از آنچه هست بکنم،نمی دانم چرا. کاش توان و فهمش را داشتم. هر چند چیز هایی درک کرده ام. من اما خسته ام. مانند تقلای این شعر : « من دل آزرده ز دنیای پر از بیم و امید نامه دادم نخوری سیب ولی دیر رسید...» و مانند خودم و مانند تمام آدم هایی که هراسیدند،ضعیف ماندند،ضعیف شدند و بی نهایت محو شدند. در چشم خودشان محو شدند. »
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
سلام فرشته ، ممنونم از لطفت ، امیدوارم روز های خوبی رو بگذرونی.
.
سلام نغمه!دلتنگتم الهه ی خوبی ها
kaori
موقع خوندن تا بخش اول حس کنجکاوی داشتم یکم جلو رفت واقعا درک کردمش و تمامی حس هایه منو به وضوح توضیح داد و درکش راحت بود ... تو ادامه یکم احساس تاریکی کردم یجورایی برام حس غمگینی داشت میترسم ادامه بدم و پایان بدی داشته باشه خب هنوز تا ته نخوندم و از ذوق اومدم نطر بدم :)
امیر تاجور
این کتاب واقعا عالیه چون جنبه های مختلفی از زندگی رو به تصویر میکشه جالب ترین نکته کتاب نگاه کردن بهش از بُعد روانشناختی و روان شناسی هست و این باعث نزدیک شدن کتاب به شما میشه البته در کنار حس زنده بودن متون این کتاب شدیدا توصیه میکنم مطالعه کنیدش👌🏻
.
خیلی عالیه. 😍😍😍😍حرف نداره.
AkhosraviA
توی ژانر خودش عالیه این کتاب 🌾✋🏻

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد