نظرات کتاب سی‌و‌نه پله
کتاب سی‌و‌نه پله اثر جان بوکان

کتاب سی‌و‌نه پله

نویسنده:جان بوکان
انتشارات:نشر صاد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۸ رأی
۲٫۹
(۸)

نظرات کاربران

هفتصد و چهل و نه
غافلگیری های خوبی داشت، داستان هم تا حد زیادی برای طرفدارهای این ژانر جذاب خواهد بود ولی دوتا نکته: اول اینکه برخلاف حرفای نویسنده بعید میدونم هنی یه آدم عادی بوده! چطور ممکنه یه آدم عادی اینهمه کارای جاسوسی و فرار و زد و خورد بلد باشه؟! دوم اینکه یه جوری درباره ی مسئله ی هولناک و اصلی داستان حرف میزدن و به هم منتقل میکردن و واکنش ها جوری بود که انگار داشتن درباره ی میزان چربیِ شیر صبحونه صحبت میکردن😐همینقدر راحت! خلاصه اینکه کتاب خیلی خوبی بود تلاش مترجم هم به غایت قابل تقدیره خوشم اومد کاش ما هم مثل هنی بتونیم در زمان درست در جای درست قرار بگیریم. یه چیز دیگه! خیلی جالبه که چقدر زود همه چی عوض میشه، این هنی که یه روز از کسالت میخواست دنیا رو کنار بذاره روز بعدش وسط مهم ترین ماجرای دنیا بود😃 الان که انقد خوبه یقینا توی زمان خودش یکی از خفن ترین ها بوده😁
سجاد شیری
کتاب به دور از هر گونه خلاقیت و تکنیک ادبی و روایی و داستان نویسی تنها مانند یک دفترچه خاطرات به بیان یک سری معمول و عادت ها پرداخته است و از نظر محتوا و مطلب به اندازه یک صفحه دارد و از طرف دیگر فاقد تکنیک های خواص داستان نویسی می باشد و در بیان و ارائه خلاقیت بسیار ضعیف می باشد و در کل نویسنده نتوانسته است مطلب و منظور خود را به درستی ارائه کند هر چند کتاب توسط مترجم به بهترین شکل ممکن ترجمه شده است.
taymaz
یا کتاب رو نخوندی یا نمیفهمی بهترین شکل ممکن چیه که میگی به بهترین شکل ممکن ترجمه شده. این کتاب صفحه به صفحه اش غلط و پر از اشتباه ترجمه شده. جملات بی مفهوم و کلا اشتباه.
intermoradian
سرعت اتفاقات کتاب خیلی بیش از حد زیاده. به خواننده فرصت تفسیر و تحلیل نمیده. در مورد حوادث عجیب و غریب شخصا قانع نشدم. در کل توصیه نمیکنم بخونید
مرتضی بهرامیان
داستانی نه چندان گیرا که تنها برای پر کردن وقت و تفریح خوبه. نه جذابیت داستان پردازی داشت و نه به واقعیت شبیه بود. البته گویندگی بسیار خوب بود.
مصطفی
فقط یک ایرادی دیدم که با توجه به اینکه با زبان معیار نوشته شده بود خیلی عالی بود اما در بعضی جاها کلمه معیار رعایت نشده بود و بهتر بود به جای بهتان ، برایتان نوشته می شد . اما کاملا حرفه ترجمه شده بود.

حجم

۱۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد