نظرات کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی)
کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی) اثر نادر ابراهیمی

کتاب آتش بدون دود (جلد دوم از مجموعه سه جلدی)

نظرات کاربران

amv
حیف این مجموعه که تو طاقچه بینهایت نیست . مخصوصا با این قیمت😬کاش بیشتر مخاطب رو تشویق کنیم که از نویسنده های ایرانیمون هم کتاب بخونن.
m.m.attarian
اونم چه نویسنده ایرانیی ، نادر ابراهیمی
f_samaei
اگر دنبال یک نمود بیرونی برای کلمه ی «بی نظیر» میگردید، این کتابو بخونید
عالیه
فوق العاده بود
زیـ نب
فرمت کتاب پی دی افه نمیشه جمله های ناب کتاب رو نشر داد. فراوون جمله بینظیر داره. نادر ابراهیمی عزیز که روحشون شاد، برای نوشتن تمام این مجموعه متشکل از هفت جلد، سی سال از عمرشون رو صرف کردن و پختگی متن داستان مشهوده. بعد از خوندن کتاب قطعا ترکنمهای عزیز رو بیشتر دوست خواهید داشت. من که احساس میکنم با مطالعه کتاب انگار باهاشون زندگی کردم و مطمئنم نادر ابراهیمی جز محبوبترین نویسنده هاتون میشن.
وحید
کتابخوان و پی دی اف؟ لطفا فرمت ایپاب را بگذارید.
pedram
قیمت گذاشتین نصف قیمت چاپی اونم تو قالب pdf با خودتون چی فکر کردین خدایی😐😐
Hosein Karimpour
چرا گزینه epub رو بارگذاری نمیکنید ؟ تنها مزیت کتابخوان های دیجیتال وجود نسخه epub هست نه pdf .
msalari
عالی بود ولی قیمتش زیاده ..
محمد حسن
نادر ابراهیمی کلامش نادر است، نگاهش نادر است و رمان اش نادر ابن نادر. بدون هیچ گونه تعارفی باید گفت این رمان، چیز دیگری است. جنس دیگری است. متاعی است که در هر دکانی یافته نمی شود. سخن و کلام، آینه وجود آدمی اند. در سخن انسان ها، عمق نگاه و دردمندی شان را می بینی. خواندن این رمان را به کسانی توصیه میکنم که بخواهند در داستانی پر از خرده روایت های ناب ، پر از شخصیت های قهرمان و ضد قهرمان درست پرورده شده، پر از تعلیق و کشش و پر از مبارزه و ستم ستیزی و جوانمردی غرق شوند، و هم به کسانی که عاشق ترکمن اند ، عاشق صحرا و سادگی و اسب و دلاوری.
محمد حسن
خب حرف مرد یکیه
فایزه
این نظرو واسه همه جلدهای آتش بدون دود نوشتین😐
honey
خواندن این جلد، بر خلاف جلد اول مدت بیشتری طول کشید، هم شرایط و مشغولیت های شخصی دخیل بود و هم اینکه در ابتدای کتاب .. به اندازه ی جلد اول تو اسیر قصه نمیشی .. چرا‌ که بیشتر از قصه تو با حقیقت درگیری و آرمان و طرز فکرها .. یکم میگذره و آدم ها از پشت عقاید میان بیرون و قصه جاری تر میشه و تو باز هم غرق قصه و آدم های پخته میشی .. جلد اول رو همچنان نسبت به این جلد بیشتر دوست دارم اما جلد دوم این کتاب رو هم بی نهایت دوست داشتم و بنظرم آتش بدون دود یکی از به یادماندنی ترین کتاب هایی هست که در عمرم خواندم:)
ftm.m__76
نادر ابراهیمی فوق العادس ... فقطذهمین
مائده عابدیان
کتاب عالیه و در این شکی نیست. اما یه کتاب الکترونیکی نباید نسخه ی پی دی اف باشه که نه قابلیت جست و جو داره نه درشت نمایی نه تغییر رنگ پس زمینه. اونم کتابی به این حجم که خوندن پی دی افش جدا چشم رو اذیت میکنه. به نظر میاد نخواستن وقت بذارن و کار رو درست انجام بدن و از سر رفع تکلیف نسخه ی پی دی اف رو گذاشتن.

حجم

۴۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد