نظرات کتاب پیاده‌روی؛ و سکوت، در زمانه‌ی هیاهو
کتاب پیاده‌روی؛ و سکوت، در زمانه‌ی هیاهو اثر ارلینگ کاگه

کتاب پیاده‌روی؛ و سکوت، در زمانه‌ی هیاهو

۳٫۵
(۱۱۹)

نظرات کاربران

Smnhgh
خوب بود، ولی برای کسی که این مدل سکوت درونی و‌پیاده روی ... تجربه کرده حرف جدید نداره بیشتر تکرار مکررات هست. به نظرم، از دید کسی که اولین بار با این نوع نگاه به سکوت آشنا میشه باید سنجید کتاب رو. و در کل با یه چیزی مشکل داشتم که در مورد سکوت و پیاده روی جوری حرف میزد که انگار در نهایت همیشه یه راه حلی برای هر مشکلی تو آستینش داره، این جور نسخه دادنای کلیو‌ نمیپسندم و فک کنم بیشتر از همه این باعث شد امتیاز کم بهش بدم. اما ترجمه خوبی داشت.
azade
چرا نسخه دیجیتال باید۲۱ تومن باشه؟!هزینه کاغذ که گرون شده ؟
kordelia
دعوتی آرام و به دور از هیاهو به راه رفتن و پرهیز از سکون در زمانه‌ای که همه به سکون خو گرفته‌ایم...هم ترغیب کننده بود و هم هشدار دهنده؛ نه فقط برای سالم زیستن و لمس طبیعت بلکه برای خردمند شدن باید از سکون پرهیز کنیم. شاید اگر چندین کتاب در فواید پیاده روی میخواندم این همه اثرگذار نبود که این کتاب...
آزاده
این کتاب رو در سال ۹۹ اواسط کرونا خوندم و هرازگاهی یادداشت‌هام رو مرور می کنم تا یادم نره پناه بردن به سکوت چقدر خوبه. فقط بعد از خوندن کتاب به نویسنده ایمیل فرستادم و تشکر کردم و اون بعد از تشکر، یکم بخاطر نداشتن کپی رایت این کتاب ناراحت شد و من هم خجالت کشیدم. ای کاش در کارهای فرهنگی این مسئله رعایت بشه.
mohammad.y
کتاب دوست داشتنی‌ای هست برخلاف دوستان که روی اسم کتاب (پیاده‌روی و سکوت) عمیق شدند، به نظر من نویسنده به دنبال چیز دیگری بود؛ ارزشمندی. از نظر ما انسان ها کم ارزش ترین و اصطلاحا دم دستی‌ترین موجودی ما سکوت و پیاده‌روی است که ارزشمندی‌اش را در بین انسان‌ها از دست داده است. ولی کم ارزش‌ترین موجودی ما، کم ارزش که نیست هیچ، بلکه بسیار ارزشمند است. در واقع نویسنده تلاش میکند به ما بفهماند هیچ چیز ذاتا بی ارزش نیست بلکه نیاز ماست که اون رو ارزشمند میکنه یا بی ارزش.
amir ebrahimi
اگر تجربه‌ی پیاده‌روی بیش از دو ساعت در تنهایی داشتید، از این کتاب لذت می‌برید. اگر قادرید پیاده‌روی کنید و به سلامت روحی و جسمی اهمیت می‌دهید، این کتاب را تا خط آخرش بخونید. اگر فکر می‌کنید بلدید پیاده‌روی کنید و کار کسل‌کننده و سهلیه، تصمیم با شماست! اگر از آشفتگی خسته شدید و عاشق احساساتی نظیر شور و شوق برای یک آغوش گرم هستید، این کتاب در حین پیاده‌روی، و رفع خستگی بخوانید.
atash
انگار خودِدیگر نوشته و من میخوانمش....عالی بود
negar
یک کتاب خوب جذاب، بی نظیر، به هر کسی نخونده پیشنهاد میکنم بخونین و لذت ببرین و از نخوندش پشیمون میشید واقعا
hamidn75
من دو بار کتاب رو خوندم و بعد خوندنش فهمیدم باید پیاده‌روی کنم اما نه برای ورزش. خوندن این کتاب به شدت سرگرم‌کننده است و البته بهت‌آور. سکوت، این غیر قابل توضیح، غیر قابل اشاره. سفرِ روحیِ نویسنده درباره‌ی سکوت و آهستگی و مراقبه. چه کتابی.
businesswoman
حیف که نمیشه بیشتر از ۵ستاره داد اگر شما هم مثل من از تنهایی لذت میبرید اما همواره مورد قضاوت واقع میشید(ادم بدوره،اجتماعی نیست،گوشه گیره،افسرده شده) حتما حتما ازتون میخوام بخونیدش ما نسل جدید و نادری از ادمها هستیم که از خود واقعیمون فرار نمیکنیم ما تنهایی بهمون هرجا که هستیم خوش میگذره ما راحت و بی دردسر تنها به رستوران،سینما،خرید میریم و الزاما نبودن کسی به منزله ی ناراحتی و غم بیشماررمانمیشه اگر شما هم از تنهایی لذت میبرید تا بودن در جمع انسان های گزافه گو ، خود صاحب نظر ، و نادان که در هر اموری دخالت بیجا میکنن و حس بدی نداری تو دوست خوب منی🩷🫶🏻

حجم

۲۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۲۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان