نظرات کتاب ارواح‌ سرکش‌
کتاب ارواح‌ سرکش‌ اثر جبران خلیل جبران

کتاب ارواح‌ سرکش‌

انتشارات:کلیدر
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

plato
جالب بود و سوال برانگیز.. آیا یک شخص حق داره برای رسیدن به خوشبختی،خوشبختی را از دیگری دریغ کنه؟حتی اگر این حق به او داده شده باشه؟
....
اهوم..اینم حرفیست!
k.t
حق داشت خیلی هم...چون در دوران نفهمیتش شوهرش دادن..و اگ میموند حتی رابطش با شوهرش چون به مرد دیگه فکر میکرد دچار ایراد میشد.
k.t
خب طلاق حق اون زنه..و زندگی مجددش حقی هم مرد ضایع نمیشه که 🤔
مهسا
وقتی شما این برنامه رو نصب کردید یعنی به دنبال کتاب های جذاب و خوبی بودید که حداقل برای مدتی شما رو از دغدغه های فکری و مشکلات ریز و درشت زندگی دور کنه. این کتاب یکی از همون کتاب هاییه که بهتون قول میدم یک نفس همه رو تا اخر بخونید و لذت ببرید. من خودم توی انتخاب کتاب خیلی حساسم و دوست دارم کتاب یا فیلمی که میخونم و می بینم به قدری جالب و موثر باشه که وقتی یادش می افتم واقعا خوشحالم بشم از خوندن یا دیدنش. ما اکثرا به دنبال اثر های کلاسیک خارجی ( نه عربی ) و مسائل روانشناسی هستیم و باعث میشه که نریم سمت همچین نویسنده هایی و اثارشون رو نخونیم که اشتباه بزرگیه. ما فک می کنیم که بهترین نویسنده ها مال روسیه اس یا المان ولی هیچکس در مورد کتاب های جبران خلیل جبران نمیدونه یا اگاهی کمی داره. به شما پیشنهاد می کنم این کتاب رو بخونید یا اگه شک داشتید حداقل یکی از داستان هاش رو بخونید بهتون قول میدم انچنان غرقش بشید که نفهمید کی تموم شد. 🙂

حجم

۹۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۹۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد