نظرات کتاب ده غلط مشهور درباره اسرائیل
کتاب ده غلط مشهور درباره اسرائیل اثر ایلان پاپه

کتاب ده غلط مشهور درباره اسرائیل

۳٫۹
(۵۶)

نظرات کاربران

amir ataei
نویسنده خود یک یهودی است و چنین نیست که خیر و صلاح یهود را نشانه رفته باشد و به این مهم در مقدمه کتاب اشاره می‌کند. به خلاصه همه فصل های کتاب، در مقدمه مولف، به زیبایی اشاره شده است. توصیه اکید می‌کنم حتی اگر تمایل به مطالعه چنین کتاب هایی ندارید این مقدمه را بخوانید. مثلا یکی از افسانه ها اینست که یهود به سرزمین اجدادی اش(فلسطین) که سابقا به اجبار از آن اخراج شده برگشته است،نویسنده این مطلب را با اسناد معتبر تاریخی رد می‌کند و اثبات می‌کند یهودیان بومی آنجا بعدا مسلمان شدند بنابراین بازگشت به سرزمین اجدادی یک جک است 😉. افسانه یهود ملتی بدون سرزمین و فلسطین سرزمینی بدون ملت و افسانه خروج اختیاری خود فلسطینی ها و افسانه آبادی و شهرک سازی صهیونیست ها در زمین های بایر و فاقد مالک و آبادی و مطالب جالب دیگر مثل تفاوت یهود و صهیونیسم در این کتاب، پاسخگو به بسیاری از سوالات و شبهات است.
راحیل
ممنون از توضیحات کاملتون
Behnam
کتابی مهم با متن روان و روایتی شنیدنی. ترجمه کتاب خوب هست و بنظرم بهترین کتاب درباره اسرائیل برای عموم هست. سیر روایت تازیخی از اغاز تاسیس این رژیم تا چند سال پیش رو روایت میکنه. و از همه مهمترین به موضوعات مهم در این زمینه میپردازه و زیاد شاخه به شاخه نمیشه. به منظور مکمل کتاب اختراع قوم یهود هم کتاب خوبیه اگرچه برای عموم این کتاب روان تر هست
مهتاب
عالی بود (البته هنوز تمومش نکردم). به همهٔ اون‌هایی که علاقه‌مند به تاریخ ماجرای تقابل اسرائیل و فلسطین هستند پیشنهاد می‌کنم. خوبی کتاب به اینه که ضمن توضیح نظر خودش، نظرات مختلفی رو بیان و بررسی می‌کنه. من قبل این کتاب، «سرزمین مقدس» از گی دولیل و «سفر به ولایت عزرائیل» جلال آل‌احمد رو خوندم و بعدش هم قصد دارم «اختراع قوم یهود» رو بخونم. فکر می‌کنم مطالعهٔ این چند تا کتاب برای پیدا کردن یه تصویر کلی از ماجرای فلسطین مفیده.
سیّد جواد
کتاب ۵۱۹ از کتابخانه همگانی (بینهایت)، نویسنده کتاب، یک یهودی متولد حیفاست که چندین سال استاد علوم سیاسی دانشگاه حیفا نیز بوده است. با مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که مافیای رسانه ای یهود در جهان، هرچه را که خود بپسندد، تحویل مردم دنیا می دهد تا مردم همانطور فکر کنند که آنها می خواهند !!
سیّد جواد
سلام بر کاربر محترم پیوند، ممنون از لطف و‌محبت شما دوست گرامی. سلامت باشید ان شاءالله 🌹
Peyvand
من از سال ۹۶ شما رو تو طاقچه میشناسم! برام جالب بود هنوز این پیوستگی رو دارید 👌✨️ خوا قوت سید جان
hadiizadi
کتاب خوندنی از نویسنده ای اسرائیلی در رد برخی مشهورات حقانیت اسرائیل.
0
amir
می تونست بهتر باشه ولی درکل خسته کننده نبود
کاربر ۲۵۰۲۹۸۳
با اینکه این کتاب توسط یک یهودی صهیونیست نوشته شده اما سعی کرده از سوگیری های نژادی پرهیز کنه و جالب تر این هست که،به اشغالگر بودن رژیم صهیونیستی معترف هست. توصیه می کنم تمام دوست داران تاریخ و سیاست،این کتاب رو بخوانند.
حسین رضایی
مطالب مفید بود ولی کمی طولانی
محمدِ علی‌سینائی
خیلی ترجمه و واژه چینی این کتاب آزاردهنده است و اصلا در حد یک صفحه هم معلوم نیست چی به چیه
وحید
ممکن نیست با توجه به ذهنیتی که حکومت از اسراییل دارد، کتابی در مورد این کشور چاپ شود و از ممیزی سالم عبور کند که خالی از بغض یا سانسور باشد.
Fatemeh soori
مطالعه تاریخ که ضرر نداره تاریخ یهود هر چقدر هم انحراف داشته باشه اما برای قضاوت بشریت کافیه عهد عتیق و تورات انحرافی تا تاریخ تمدن ها تا کتبی که نویسنده های خودشون نوشتن همه نشان از کینه یهود(به غیر اقلیت یهود که خودشوندهم ابراز ناراحتی میکنند) به هر غیر یهودی است. مخصوصا اگر باتفکر صهیونیسم هم باشد. مطالعه تاریخ گواه همه چیزه...
کاربر 1375433
پس دیگه بد تر 😆
کاربر 5172474
پ.ن: کنفرانس های حضوری نویسنده در خارج از مرزهای ایران با پشتیبانی ایران برگزار شده

حجم

۶۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۶۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۹,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد