نظرات کتاب پول و قانون جذب
کتاب پول و قانون جذب اثر استر هیکس

کتاب پول و قانون جذب

امتیاز:
۴.۰از ۳۲ رأی
۴٫۰
(۳۲)

نظرات کاربران

Nasim Shahini
عالیه. خیلی خوبه. به نظرم هر کسی باید این کتاب رو بخونه. مطمئنم بعد از خوندنش متوجه تغییرات زیادی در نوع نگاه به زندگی و طرز تفکرتون میشید.
moein khalili
تنها کسی که در خصوص قوانین کیهانی و رشد فردی صلاحیت دارد نویسنده همین کتاب یعنی خانم هیکس هست. هر کتابی از ایشون رو دیدید مطالعه کنید چون ۱۰۰درصد راهکارهای عملی و در صورت اجرا تضمین شده ای برای رسیدن به هر خواسته‌ای دارید ارائه میدهند. محتوای کتابهای ایشون رو بعضی از اساتید در ایران بالغ بر چندیدن میلیون تومان میفروشند و چون اتفاقا برای خریداران نتیجه هم به همراه دارد همیشه راضی هستند. نام استرهیکس رو هیچ وقت فراموش نکنید
✨Romina✨
یکی از کتاب های خوبی بود که تاحالا خونده بودم.به نظرم هرکسی حداقل یه بار باید این کتاب رو بخونه. خیلی میتونه کمک کننده باشه.
omid mohammad zadeh
دقیقا
کاربر 3127521
خیلی خیلی کتاب تاثیر گذارو خوبی بود ولی از قبل باید کتابهایی در این زمینه خوانده باشی تا مفهوم کتاب را بیشتر درک کنی اسم این کتاب قانون جذب و ثروت اما برای تمام مسائل زندگی میتونیم ازش استفاده کنیم و لذت ببریم این کتاب را نه یک بار بلکه باید چندین بار خواند و با هر بار خواندن احساس عشق و ارامش در زندگی بیشتر میکنم
کاربر ۲۳۹۸۰۴۹
مطالعه این کتاب رو به شدت توصیه می کنم. حجم استرس و افکار منفی رو می تونید با مطالب جذاب این کتاب از خودتون دور کنید و در نهایت می دانید چطور به خواسته های خودتون برسید.
Ehsan
کتاب خوبیه اما ترجمه خیلی ضعیفه.بارها ب جملاتی برخوردم که با افعال به کار برده شده هماهنگ نبود.
کاربر 1828171
صوتیش کنید ممنون
کاربر ۳۸۹۸۱۷۰
این کتابو خریداری کردم ولی دانلود نشده برام چرااااا؟

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد