نظرات درباره کتاب صدای آخر خط و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صدای آخر خط اثر جان مارس

نظرات کاربران درباره کتاب صدای آخر خط

نویسنده:جان مارس
انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶۲ رأی
۴٫۲
(۶۲)
Amir10
داستانی جذاب و پرکشش و البته به شدت غافلگیر‌کننده. داستان از تعلیق فوق‌العاده ای برخوردار بود. معرفی شدن شخصیت بد داستان در ابتدا چیزی است که این کتاب را از بقیه کتاب‌های جنایی متمایز می‌کند. ولی سوال اینجاست با این اوصاف باز هم این کتاب می‌تواند شما را با خودش همراه کند؟ جواب بله است. دوست داشتم پایان دیگری داشته باشد. هرچند پایان داستان خوب بود.
hedyeh
به شدت جذاب و جدیده. داستان یه داوطلب موسسه ای هست که به حرفهای ادم های ناامیدونزدیک به خودکشی گوش میکنند ولی این داوطلب یه فرق اساسی با بقیشون داره،اون تشویقشون میکنه.حالا در ادامه داستان میبینیم که این آدم مشکلش چیه و گذشتش چیه که به این نقطه رسیده و آیا کسی به کاری که اون میکنه پی میبره. خوندنشو توصیه میکنم.و دوست داشتم بیشتر ادامه پیدا کنه.
میس سین
این کتاب بعنوان یه کتاب معمایی جنایی برای من هیچ جذایتی نداشت و تا انتها فاقد هرگونه غافلگیری بود... یه داستان اعصاب خورد کن پر از عیب و ایراد های اساسی و تناقضات آشکار و گافهای غیر قابل باور... فکر کنم اگه این داستان پانصد سال پیش هم اتفاق میفتاد اینقدر پلیس در ردیابی مجرم، ناشی و خرفت و منفعل عمل نمیکرد.. از نظر من اصلا دلچسب نبود..تو این ژانر کتابهای بهتری هست...تنها نقاط قوت کتاب روایت جالب و ترجمه عالی کتاب بود .

حجم

۴۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

حجم

۴۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد