نظرات کتاب زهرای بتول راز پنهان رسول: بررسی شخصّیت ممتاز و ملکوتی حضرت زهرا(س)
کتاب زهرای بتول راز پنهان رسول: بررسی شخصّیت ممتاز و ملکوتی حضرت زهرا(س) اثر سیدمحمد ضیاء‌آبادی

کتاب زهرای بتول راز پنهان رسول: بررسی شخصّیت ممتاز و ملکوتی حضرت زهرا(س)

نظرات کاربران

Dexter
کتابی فوق العاده برای شناخت بیشتر عظمت حضرت زهرا (س).نکاتی ناب در این کتاب وجود دارند که تا الان نه در کتابی خوانده بودم و نه از کسی شنیده بودم. «تقدیم به روح نورانی حضرت زهرا (س) صلوات🌷 »
Dexter
🏵🏵
مُخـــْلِـصــــٌ
اللهم صل علی محمد و آل محمد
Mary
گذاشتن چند تا کتاب درباره حضرت زهرا در ایام فاطمیه به من نشون داد میشه با مطالعه هم عزاداری کرد، حتی لازمه گاهی اوقات وقت بیشتری هم به این کار اختصاص داد، طاقچه کارت خیلی خوب بود چرا که نشون داد شهادت حضرت فاطمه خیلی مهم تر از فلان نویسنده اروپاییه که برای سالمرگش کتاب منتشر میکنن و تبلیغ هم میکنن برای فروش بیشتر، از پیام تسلیتتون متوجه پایبندی شما علاوه بر به روز بودنتون شدم. البته کتابها هم خوب انتخاب شده بود بازم کتاب مذهبی بذارید و حتی معرفی کنید بریم تهیه کنیم
سیده ریحانه
این تیکه از کلامتون خیلی قشنگ بود: با مطالعه هم میشه عزاداری کرد👌 و اساسا تا آگاهی و اشراف به یک مسئله وجود نداشته باشه نه سوگ حقیقی و نه شادی حقیقی که منجر به تاثیر بشه، محقق نمیشه.
بسم الله الرحمن الرحیم راستش با ذهنیتی که از کیفیت کتابهای رایگان داشتم فکر نمیکردم اینقدر طرفدارش بشم! در حدی که آرزو کنم کاش همه این کتاب را بخونن و مقدمه‌ای بشه برای شناخت بهتر و بیشتر این بانو..💕 با این کتاب تازه یکم معنیه یا ممتحنة امتحنک الذی خلقک قبل ان یخلقک را درک کردم.. تازه یکم فهمیدم چرا در حدیث کساء خدا میگه آسمان و زمین و.. را بخاطر محبت اهل بیت آفریدم.. فهمیدم چقدر آرزو دارم به بانوی پاکی ها نزدیک بشم.. چقدر دوست دارم روزی عاشق این بانو بشم.. عشقی که باعث بشه عاشق الله بشم..! امیدوارم روزی بیاد که الگوی حقیقی بنده و بانوان جهان این بانوی بزرگوار بشن.. در عقیده و "عمل".. طولانی شد ولی دلم نمیاد نگم.. شناخته هر چه اندک حضرت زهرا سلام الله علیها باعث تغییر دیدگاهم شد.. دیدگاهی که شاید تحت تاثیر جو و دوران نوجوانی بود.. دیدگاهی که شاید خیلی از افراد با گشت و گذار در کتابهای رنگ و وارنگ و انگیزشیه مختص دختران سعی در بهبودش دارن.. کتابهای پر زرق و برق و به ظاهر جذاب! این کتاب ظاهر پر زرق و برقی نداره!شاید با اولین نگاه ازش بگذرین! ولی شیفته‌ی همین ظاهر ساده ولی باطنِ صمیمی و روح نوازش شدم.. امیدوارم همه این کتاب را بخونن و به بقیه معرفی کنن.. اندرآ و دیگران را هم بخوان.. 💕کوتاه سخن بعد از دراز سخن ● - ● شناخت اندکه بانو حضرت زهرا سلام الله علیها باعث شد افتخار کنم که دختر هستم و میتونم الگویی مثل ایشون داشته باشم.. 🌼✨ امیدوارم بقیه‌ی دختران هم روزی خودشون به این باور برسن که خلقتشون بسی شگفت انگیزه.. مخصوصا با همراهیه بانوی "دو عالم"😍💕✨✨ هزار روحم و در یک بدن نمیگنجم🍃 فاضل نظری😉 ●این کتاب را مدتها پیش مطالعه کردم ولی تازه دارم نظر میذارم..معرفی چند کتاب دیگر برای افرادی که میخوان بیشتر با این بانو انس بگیرن..💕 _کشتی پهلو گرفته از سیدمهدی شجاعی _فاطمه فاطمه است از علی شریعتی _مادر از نرجس شکوریان فرد
hale🌼 محبت دارین🍃
hale
مرسی ازت که انقدر زیبا توصیف کردی
سیّد جواد
کتاب جامع و خوبیه البته بهتر بود احادیث تکراری رو حتی المقدور حذف می کردن😊
0
Neda.R.R
کتاب خوبیه هم برای شیعه هم برای اهل سنت لعنت خدا بر اذیت کنندگان فاطمه زهرا (س)
حسین(ع) همه جا با ماست
برای زن آگاه این سوال است که چگونه باید شد؟ هنوز اول مطالعه درمورد شخصیت حضرت زهرا هستم. برای شروع خوب بود.
hamex
در ابتدای کتاب نویسنده محترم سعی میکند با تحلیل دم دستی شعر را از اعتبار حقیقت ساقط کند اما تصورات مملو از غلو و تخیلات افراطی خود را اعتباری قدسی بخشد. آن یکی پرسید اشتر را که هی از کجا می‌آیی ای اقبال پی گفت از حمام گرم کوی تو گفت خود پیداست از زانوی تو با این مقدمه پیداست که در این کتاب تا چه میزان از حقیقت میتوان انتظار داشت.
آبرنگ
با یه ذره سرچ در تاریخ اسلام حقیقت روشن میشه، هرچند ظاهرا شما خوشتون نمیاد! ضمنا بهتره تمام کتاب رو بخونید بعد نظرتونو بنویسین! * قافیه که تنگ آید ، شاعر به جفنگ آید!
مصطفی
خدا خیر دنیا و آخرت به شما عزیزان عنایت فرماید
رمضان درعلی
تشکر
0
یا زهرا (س)
خیلی کتابی زیبایی بود ممنونم

حجم

۱۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۱۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد