نظرات کتاب انقلاب داروینی
کتاب انقلاب داروینی اثر مایکل روس

کتاب انقلاب داروینی

نویسنده:مایکل روس
انتشارات:نشر علم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأی
۳٫۱
(۷)

نظرات کاربران

محمد طاهر پسران افشاریان
اصلا ترجمه خوبی ندارد!!!!! ای کاش مترجم توجه بهتری به کارش داشت و مهم بودن کتاب!!!
کاربر ۸۶۷۸۵۰
چارلز داروین یک یهودی فراماسون بود. نظریه تکاملش یک شبه علم است و اثبات نشده..اگر میلیونها میمون و انسان وجود داره..پس میلیونها گونه مابین چرا آثاری ازشون پیدا نشده...برای اطلاعات بیشتر به قسمت اول مستند "بندگان خدا و بردگان شیطان" در اینترنت مراجعه نمائید...در این مستند می بینید که با اعترافات یکی از اعضای شیطان پرستان مشخص شده که این نظریه القای خود شیطان بوده!!!
asad aghamohammad
زیست شناسی تکاملی گرایشی تثبیت شده در علم زیست شناسی است. نظریه ای که تقریبا اجماع علمای زیست شناسی را دارد. البته آن چیزی که امروز محل نزاع شده گرفتن نتایج فرا علمی و الاهیاتی عده ای از این تئوری علمی است. من متاسفم که برخی جوری حرف می زنند که انگار انسان خیلی از حیوانات برتر و کاملا متمایز است اما امروزه علاوه بر مستندات علمی، با همین شهودات انسانی هم می توان متوجه شد که انسان می تواند موجودی بسیار پست تر از حیوانات بشود پس خیلی هم فخر به بوزینه ها نفروشید! فکر نمی کنم هیچ بوزینه ای به هم نوع خود تجاوز کند، شکنجه کند و بکشد و برای فریبکاری زیر خاک پنهانش کند.
Higgs
تازی های متوهم دگم اندیش همه جا هستن 😅
benyamin sheida
این کاربر ، این کامنت رو کپی کرده و زیر اکثر کتاب‌های مربوط به انتخاب طبیعی و تکاملِ داروینی ، گذاشته! انگار یک عقده و کینه شخصی داشته باشه نسبت به این شخص و نظریه‌ش! مشخص هم هست که هیچ‌گونه مطالعه ای در این باره نداشته.. از این ترمز بریده هاست!

حجم

۱۵۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۵۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد