نظرات کتاب چیرگی
کتاب چیرگی اثر رابرت گرین

کتاب چیرگی

نویسنده:رابرت گرین
انتشارات:نشر نوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۸۸ رأی
۴٫۲
(۸۸)

نظرات کاربران

Armin
بگذارید ابتدا از ترجمه شروع کنم: تا جایی که من می‌دانم این کتاب توسط سه ناشر به زبان فارسی ارائه شده است و مقایسه تطبیقی من نشان می‌دهد که این ترجمه از سایر ترجمه‌ها بهتر و روان‌تر است. در باب محتوا باید اذعان کنم که کتاب درباره رسیدن به چیرگی در کاری خاص است‌ (به جای چیرگی می‌توان خبرگی و متخصص شدن را هم به کار برد). از این‌رو می‌توان آن را در حوزه یادگیری طبقه‌بندی نمود. اگر به چنین محتوایی علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنم که کتاب «۵ گام آسان تا متخصص شدن» را هم مطالعه بفرمایید.
Nargess Amiri~
موافق ام
Armin
کاش دوست عزیز، توضیحاتی مختصر درباره اینکه چرا خوشتان نیامده، ارائه می‌دادید. به نظرم آن کتاب به صورت مختصر به ارائه اطلاعات می‌پردازد. به همین خاطر ممکن است که مقداری محتوا خسته کننده به نظر برسد. اما از منظر من آگاهی از روند دستیابی به تخصص خودی هود، جذاب است.
کاربر ۱۴۲۲۰۶۴
۵گام تا متخصص شدن رو من خوندم جالب نبود
امیر بیرانوند
کتاب فوق‌العاده‌ای هست و مترجم هم انصافا وقت گذاشته و ضمن اینکه ترجمه روان و بی نقص هست، پاورقی‌های مفیدی رو اضافه کرده که توی درک کتاب موثره. پیشنهاد میکنم حتما نمونه کتاب رو بخونید بعد کتاب رو بخرید چون ممکنه با سلیقه بعضی‌ها جور نباشه. چون حجم کتاب زیاده خوندن نسخه چاپیش خیلی لذت بخش‌تر میشه.
korush
متاسفانه چاپی کتاب از کاغذ کاهی استفاده شده که این حجم کتاب خسته کننده میشه
Mohammad Moeini
لطفاً در کتابخانه بینهایت موجود کنید. با سپاس 🌷
mahdi
فارغ از کتاب فوق العاده که در یک کلام نقش استاد رو داره و مارو از صفر تا قدرت راهنمایی میکنه این قدر ترجمه کردن مترجم برای من جذابه که معلومه با لذت کامل و با شوق ترجمه کردن ایشون و این شوق و لذت رو به منم منتقل کردن شدیدا ممنوووونم از مترجم بی نظیر
کامران پرچمی
کتاب درباره اهمیت دنبال کردن کشش ها و گرایش های درونی هست. یه فصل جذاب درباره ماموریت زندگی داره که در همین راستاست. مثال ها و ایده های کتاب با فکت هایی از عصب شناسی پشتیبانی میشه که برای من بینهایت جذاب بود. یعنی شما در خلال مطالعه عملا با عملکرد مغز هم آشنا میشید. با خوندن این کتاب یاد میگیرید چطور در حوزه خودتون یک خالق و مرجع باشید که کارش، کپی کار بقیه نیست و خروجی کارهاش با دل و جان مخاطب ارتباط میگیره. در زمینه خلاقیت هم راهکارهای فوق العاده ای داره. من نسخه چاپی رو خوندم، متاسفانه ایراد بزرگش غلط های تایپی فراوان هست که یه کم دل چرک میکنه آدمو.
نجمه
این یک کتاب فوق العاده است و به امروز، تنها کتابی است که من آرزو می کنم کاش چند سال پیش خوانده بودم. ترجمه آنقدر عالی است که انگار کتاب از آغاز به فارسی نوشته شده بوده. کتاب پر از داستان های تحلیل شده از زندگی بزرگان و عوامل موفقیت و شکست آن ها است و علاوه بر این پر از راهکارهای مفید برای موفقیت در زندگی. این کتاب را به طور ویژه به هر فردی که خواهان موفقیت در زندگی تحصیلی و آکادمیک است توصیه می کنم.
ناجی
مدت ها منتظر این کتاب بودم مرسی طاقچه
MAHDI
اگر با رابرت گرین آشنا باشید نیازی به تعریف کردن من ندارید. ولی نویسنده هم واقعا وقت گذاشته و در خور رابرت گرین ترجمه کرده. کتاب رو چند بار بخونید و باهاش زندگی کنید.
علیرضا عبدالهی
خیلی خوبه این کتاب انگار یه معلم دانا داره باهات صحبت میکنه
کاربر ۲۱۲۳۰۱۳
باریکلا
سید عرفان موسوی
طاقچه خیلی خفنی دمت گرم کتاب هم فوقالعاده است با ترجمه بی‌نظیر

حجم

۷۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

حجم

۷۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد