نظرات کتاب روز آزادی زن
کتاب روز آزادی زن اثر سمیه ذوقی

کتاب روز آزادی زن

نویسنده:سمیه ذوقی
امتیاز:
۴.۵از ۱۰ رأی
۴٫۵
(۱۰)

نظرات کاربران

فاطمه
درود بر غیرت و شرف زن‌ مسلمان ایرانی که استبداد و خشونت حکومت نحس پهلوی او را از جهاد اجتماعی و قیام لله منصرف نکرد. هم آنان که به ندای احیاگر اسلام ناب در عصر جدید ، حضرت روح الله ، لبیک گفتند و در راه اعتلای کلمه الله از بذل مال و جان عزیزان خود دریغ نکردند.
کاربر ۱۲۴۲۹۸۵
چرا برای این کتاب تخفیف نمی‌ذارید؟؟
سعیده قاسمی
این کتاب خیلی خوب وضعیت محیطی یک حرکت کاملا مردمی انقلابی توسط زنان را نمایش می دهد. زنان محجبه مسلمان که با اراده ای قوی و با ایمان، یک حرکت انقلابی انجام دادند.
saqqa
خیلی خوب شد که با این بخش از تاریخ کشور و قیام بانوان مشهدی آشنا شدم. کتاب رو دوست داشتم مخصوصا صدافتش رو. جایی که حتی از ملایمت زندانبان ها با خانم زندانی باردار تعریف کردند و از ضربه ای که یکی از خانم های زندانی به شکم خانم باردار بازجو زده بود! اختلاف نظری که درباره برداشتن حجاب برای عکس گرفتن توی زندان داشتن و بعضی ها به خاطرش کتک خوردن. فقط به نظرم بخش ضمیمه اول که معرفی اشخاص بود، نیازی نبود در کتاب باشه و آورده مفیدی نداشت. حداقل میشد خلاصه ترش کرد. مثلا چه ربطی به من خواننده داره که بچه های فلانی که رشته و شغلی دارند الان و کجا زندگی میکنن؟ تنها بخش مفید این ضمیمه برام این بود که فهمیدم خانم عصمت شریعتی، خواهرزاده دکتر شریعتی، بعد انقلاب به خاطر همکاری با مجاهدین و اقدام نظامی علیه مردم، اعدام شد! در کل کتاب خوبی بود و ممنون از کسانی که براش زحمت کشیدن.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد