نظرات کتاب یواشکی
کتاب یواشکی اثر عاطفه منجزی

کتاب یواشکی

نویسنده:عاطفه منجزی
انتشارات:انتشارات سخن
امتیاز:
۳.۲از ۱۴۵ رأی
۳٫۲
(۱۴۵)

نظرات کاربران

Narsis Star
لطفا در بی نهایت قرارش بدین
کاربر ۱۸۴۴۶۹۰
من کتابهای زیادی از خانم منجزی خوانده ام .این کتاب هم مثل بقیه کتابهای ایشان خانواده محور بود. سرنوشت آدمهای زیادی به هم گره خورده و جذابیت داستان را با لا بردند.ممنونم.
کاربر ۳۳۱۹۱۱۱
کتاب مزخرفیه
لیلی
لطفا این مدل کتاب ها رو بزارید تو بی نهایت
کاربر ۱۶۱۵۵۷۰
زیاد جالب نبود
اوريا
با احترام به قلم خانم منجزی، از خوندن داستان لذت نبردم و نیمه رها کردم. روند داستان بسیار غیرمنطقی و کند بود و فکر میکنم اگر خلاصه تر نوشته میشد بهتر بود.
Faezeh
دقیقا
yas
داستان کتاب بسیار سطح پایین ، تخیلی و غیرواقعی بود وقت گذاشتن برای این کتاب یعنی تلف کردن وقت
کاربر ۳۰۱۲۱۲۳
چه کتابی رو پیشنهاد میکنید شما؟!
Faezeh
با احترام به نویسنده باید بگم من نتونستم این رمان رو به انتها برسونم اول اینکه اصلا تعلیق بالایی نداشت و دوم چون شخصیت اصلی رفتاراش به طور افراطی بچگونه و زننده بود و اصلا نمیشد حتی یه ذره با شخصیتش همذات پنداری کرد یا کنار اومد.
Mersana
داستان معمولی و خسته کننده و غیرواقعی توصیفات بیش از حد و غیرضروری اصطلاحات عجیب و غریب جملات طولانی و پیچیده که بعضی وقتا مجبوری چندبار بخونی تا متوجه منظور نویسنده بشی! خلاصه بگم از اون کتاب هاست که به هیچ وجه دلم نمی‌خواد دوباره بخونمش!
پری
با تشکر از قلم خانم منجزی من از کتاب خوشم امد. رمان قشنگی بود. بنظر من ما نمیتونیم بارانا یا دانیال رو قضاوت کنیم که بی ادب بودن یا با والدینشون بد رفتار میکردن. داستان خیلی زیبا توصیف میکنه که فشارهای دوران کودکی و نوجوانی فرقی نداره فیزیکی باشه یا روانی اثرات بدی در اینده اونها داره. خیلی از رفتارهای ما بر میگرده به دوران کودکی ما. هر دو زخم خورده بودن ولی در کنار هم مرهم هم شدن. زیبا بود. ممنون
کاربر ۱۱۳۳۷۴۴
کتاب خوبی بود ولی خیلی توصیفات اولهای رمان خسته کننده بود هرچند خلاقیت ذهن نویسنده رو نشون میده ولی خواننده رو خسته میکنه

حجم

۶۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۳۸ صفحه

حجم

۶۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۳۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد