نظرات کتاب آرزوهای دست‌ساز
کتاب آرزوهای دست‌ساز اثر میلاد حبیبی

کتاب آرزوهای دست‌ساز

نویسنده:میلاد حبیبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴۶۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۸۵۰۰۶
بسیار عالی و امیدوار کننده بود،خیلی دوست داشتم چون امید رو به وضوح نشون میداد
فانوس
داستان چندتا دانشجوی پرتکاپوی دانشگاه تهران که به حداقل ها قانع نیستند...اگر از بهبود وضع موجود ناامید هستید به نظرم این کتاب رو حتما بخونید...این روایت واقعی قابلیت این رو داره که ازش فیلم ساخته باشه...اما خب در داستان نویسی می تونست خیلی جذاب تر نوشته بشه.
Shahin Shah
سلام میشه کتاب را برایم بفرستید
حسینی
فوق العاده بود، چون تجربه فعالیت تو بسیج دانشجویی داشتم، واقعا خودم هم تو زمینه مدیریت خیلی قوی شدم، خیلی کتاب رو درک کردم، و از تمام وجود برای آقای توحیدی و رفقاشون آرزوی توفیق و سلامتی دارم
سرگشته
هر جامعه ای به افرادی با روحیه خستگی ناپذیر و استوار نیازمند است تا آغازگر و محرک رشد آن جامعه باشند . افرادی از جنس انقلاب و با روحیه جهادی که برای پیشرفت جامعه شب و روز نمی شناسند و چه بسا خونشان را هم در این مسیر می دهند . این کتاب تصویر کوچکی بود از حرکت های علمی که پای همین مکتب شکل گرفته اند .
Shahin Shah
سلام میشع کتاب برایم بفرستید ؟
کاربر ۵۳۳۰۳۵
کتاب خیلی خوبی بود ..‌.واقعا به جوون های هم سن خودم توصیه ش میکنم 👌👌👌
نرگس
کتاب بسیار خوبی است من ازخواندن آن لذت بردم. جوانی که کارآفرینی میکند وبا وحود مشکلات به هدفش میرسه خیلی دلگرم کننده بود.
کاربر ۳۸۰۹۳۲۴
سلام میشه من امتحان دارم از این کتاب کمکم کنی اگه یادته؟
Aimo
فقط میتونم بگم ای کاش کتابای بیشتری از این دست وجود داشت ...
hojjat
من نسخه‌ ی چاپی این کتاب رو خونده بودم و حالا تو طاقچه دیدم خواستم نظر خودمو بنویسم. کتاب رو که از همون اول شروع به خوندن کردم واقعا برام جالب شد چون خودم زمانی که دانشجو بودم داشتم کتاب رو میخوندم که چندتا جوان تصمیم به ساخت وسیله‌ای می‌گیرند و در این راه با مشکلاتی روبرو می‌شود... خلاصه که حتما بخونید کتاب خوبیه🌹
ولنسی پارسی
خوندن این کتاب ، به من یک نکته مهم یاد داد . موفقیت با کار گروهی میسر میشه . واقعیت های جالبی رو در طی این داستان پر فراز و نشیب می گه که بعد خوندنش می فهمی ضرر نکردی هیچ ،سود هم بردی.
رها
سلام ، فایلش جایی ذخیره نمی شه و قابل ارسال نیست
Shahin Shah
سلام میشه کتاب را برایم بفرستید ؟
کاربر ۲۱۴۴۸۲۳
خیلی عالی بود.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه