نظرات کتاب بدن؛ راهنمای ساکنان
کتاب بدن؛ راهنمای ساکنان اثر بیل برایسون

کتاب بدن؛ راهنمای ساکنان

نظرات کاربران

Mehrab
کتاب عالی ولی چرا پی دی اف؟
Narges
برای همچین کتاب هایی pdf خیلی بهتره . میشه به صفحه کتاب هم استناد کرد تو منبع نویسی
mohammad
تو هر صفحه ۵-۶ کلمه نشون داده نمیشه، چرا؟انگار جا افتاده باشه.مثلا صفحه ۱۴
ماراتن
اگر به کتاب «تاریخچهٔ تقریبا همه چیز»، حتی نگاهی گذرا انداخته باشید و چند صفحه از آن را خوانده باشید هم می‌دانید که ییل برایسن، چه نویسندهٔ توانایی است و چگونه از تازه‌ترین یافته‌های دانشمندان رشته‌های گوناگون برای نوشتن کتابی خواندنی و سودمند برای همه، بهره می‌برد. پس بدون شک این کتاب هم خواندنی و به یاد ماندنی است. با سپاس از نشر ارجمند مازیار که هم این کتاب و هم چند کتاب تازه و خواندنی دیگر خود را با کمترین فاصله از چاپ، در طاقچه هم منتشر کرد.
mr.soheil
این کتابو از دست ندید البته نسخه چاپیشو
Emad
متن عالی، ترجمه عالی. کتاب با رازهایی که در خصوص بدن انسان، زیست شناسی و پزشکی برملا میکنه، خواننده رو تا آخر بدنبال خودش میکشونه. یکی از بهترین کتابهایی که تا به حال خوندم.
🔆🔅ارغوان🔅🔆
ترجمه ی خوبی شده خوشبختانه چون تونسته در عین علمی بودن روان بودن نثر رو حفظ کنه..البته افردای ک حداقل زیست شناسی دبیرستان رو اندکی به خاطر داشته باشن جذابیت و گیرایی رو درک میکنن. حس دانایی و تشنگی برای تدبر و تفکر عمیق تر و شاکر بودن رو در من زنده کرد.. خوشابحال نویسنده دنیا و آخرتشو یکجا برد کرد😄 این کتاب اعجاز و قدرت لایزال الهی رو ترسیم کرده برای آدمیزاد. چون عجایب محیرالعقول این سیستم پیچیده رو به زبانی ساده و مثال زدنی جلوی چشمام نمایان کرد.
پسرِ خاک
چشم برزخی داشتید نمیدونستیم؟ آخرت ها رو می‌بینید؟
عاطی
برای داشتن حس سپاسگزاری بیشتر نسبت به بدن شگفت انگیزتون حتما بخوانید حتی اگر دانشجوی طب هستید ....
masoud
بهترین کتاب در توصیف اعجاز بدن انسان
Arman Keyvannia
یک کتاب جذاب علمی در مورد شگفتی های بدن انسان به زبان ساده است. به نظر من خواندنش برای بچه ها خوب نیست، مطالبی هست در مورد عجایب و اتفاقات مختلف یا بیماری ها که ممکن بچه ها را بترساند و اثر بدی روی ذهن آن ها داشته باشد.
ریحانه شهسواری
متاسفانه لغات انگلیسی رو این نسخه PDF پشتیبانی نمی کنه و بعضی جاها واقعا به مفهوم آسیب می زنه. طاقچه جان لطفا پیگیری بشه.
mohammad
تو هر صفحه چند کلمه جا افتاده، چرا؟مثلا صفحه ۱۴ کتاب.
Rabbani
عالیه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد