نظرات کتاب داستان خاستگاه انسان و جهان هستی
کتاب داستان خاستگاه انسان و جهان هستی اثر دیوید کریستین

کتاب داستان خاستگاه انسان و جهان هستی

۳٫۲
(۱۹)

نظرات کاربران

مهرداد
باز هم بی‌سلیقگیِ طاقچه در نشر کتاب‌های این ناشرِ تنبل با فرمت PDF! تا زمانی که نسخه‌ی EPUB قرار نگیره یک ستاره شایسته‌ی این کتابه، و البته همه‌ی کتاب‌های PDF. لازم به یادآوری نیست که این‌جا فروشگاه کتابه، و نمره و دیدگاه به یک محصولِ در معرض فروشه در درجه‌ی اول، بعد محتوای کتاب.
کاربر ۵۴۴۷۱۹۲
بنظر من فرمت pdf جذاب تره ولی حیف که امکان هایلایت و دیگر امکانات در pdf نیست
مهرداد
@انتشارات مازیار ممنون از پاسخگویی. من عذر می‌خوام که اهمال‌کاری طاقچه رو به شما نسبت دادم. شاید بهتر باشه حضور فعال‌تری در سایر اپلیکیشن‌ها داشته باشید. حتی اگر اپلیکیشن اختصاصی هم داشته باشید مخاطبین کتاب‌ها شما رو پیدا خواهند کرد بی‌شک.
انتشارات مازیار
دوستان گرامی. سیاست طاقچه بدین گونه است که فعلا امکان آپلود نسخه ایپاب ندارند، و این مشکل از سمت نشر نیست. امیدواریم که زودتر امکان قرار دادن هر دو نسخه امکان پذیر شود.
majid001
این کتاب عالیه ، اما خواهش میکنم و مجددا تقاضا میکنم فرمت کتابخوان الکترونیکی قرار بدید و از پی دی اف دست بکشید ، چشم ما هم براتون اهمیت داشته باشه، لطفاً،،،
09118324561
بسیار گستاخانه جواب میدند فعلا همینه که هست. واقعا شعور واژه مهمیه، بخصوص برای اهالی تفکر. باید این مشکل حل بشه ما بتونیم توو کتاب خوان کتاب هایی که خریدیم رو بخونیم. بعد میگند چرا حقوق مولف اینجا ارزش نداره
omidrashedzadeh
لطفا نسخه الکترونیکی انرا بجای pdf بگذارید
nimaf148
کتاب خوبی بود ب نظرم همه باید بخواننش مکمل کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری بود
Reza Shirazi
کتاب تبیین جهان و انسان رو بخوونید لذت ببرید

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد