نظرات کتاب زندگی با تمام وجود
کتاب زندگی با تمام وجود اثر برنه براون

کتاب زندگی با تمام وجود

نویسنده:برنه براون
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۶۷ رأی
۳٫۲
(۶۷)

نظرات کاربران

Parnian
این کتاب به صورت پی دی اف آپلود شده است و امکان نت برداری به صورت هایلایت کردن و بریده وجود ندارد.
Maryam Ahangaran
این کتاب در مورد مسئله ای صحبت می‌کند که دردِ بسیاری از انسان ها در دنیای امروزی است : پذیرشِ ناقص بودنِ انسان به عنوانِ حقیقتِ وجودیِ او... نویسنده در این کتاب با مثال زدن تجربه های شخصیِ خود در وهله اول این اطمینان را به همه می‌دهد که هیچکسی زندگی کاملی ندارد و سپس با ارائه راهکار های کاربردی به خواننده کمک می‌کند که چگونه با پذیرشِ واقعیتِ زندگی و شناختِ موانعِ راه ، با تمامِ وجود زندگی کند! در ابتدای کتاب احساسِ بدی داشتم چون دقیقا به مطالبی اشاره می‌شد که سعی داشتم همیشه آن ها را پنهان کنم اما حالا میدانم که پنهان کردنِ آنها تنها قدرتِ آنها را بیشتر و زندگیِ من‌ را سخت تری می‌کند!
نیروانا
طاقچه جان دلمون به گردونه خوشه تو این واویلای گرونی کاغذ،چرا حذفش کردین؟؟؟
روشنا
منم موافقم، گردونه تخفیفاتش یا پایینه یا همه‌ش برای عضویت بی‌نهایته... کاش تغییر کنه...
کاربر ۹۲۳۲۳۱
گردونه واقعا گردونه نیست تخفیف هاش کمه همین من نیت کردم بخرم همش میوفته رو ده درصد نمیخرم اونوقت😔😔😔😔
زهرا
خیلی کتاب خوب و تاثیر گذاریه.بنظرم میشه ۱۰۰ بار کتابو خوند و هر بار یه چیز جدید ازش یاد بگیریم
sajad.s
کتاب دو بخش داره. بخش اول که من خیلی خوشم اومد خیلی صریح ادم رو راهنمایی میکنه. بخش دوم، که رهنمون های کتاب هست با داستان های تجربی نویسنده ترکیب میشه که برای من خیلی کسل کننده است این نوع نوشتار. اما در کل بسته به اینکه تو چه شرایطی این کتاب رو بخونین میتونین بهش نمره بدین. من به بخش اول ۵ میدم و به بخش دوم ۰ . اما همون بخش اول چیزی که میخواستم رو بهم گفت. «شهامت، همدلی، ارتباط» هدف کل کل کتاب درک این سه کلمس. اما به هیچ عنوان فکر نکنین که معنی این کلمات رو میدونین. حتما باید کتاب رو بخونین.
مریم
به نظرم کتاب خوبیه و تاثیر گذار. ولی اگه کسی باشید که زیاد کتاب های خودیاری و روان شناسی رو مطالعه میکنید و علاقه ی شخصیتون به چنین ژانر هایی هست ، ممکنه کتاب یکم تکراری باشه.! یا اگه برای اولین برای میخواین کتاب های این دسته رو مطالعه کنید، پیشنهاد میکنم کتاب «موهبت کامل نبودن» رو بخونید. تقریبا شبیه به این کتابه! و میتونید به عنوان یک مکمل با این کتاب مطالعه کنید. و به نظرم موهبت کامل نبودن یکم واصح تر و کامل تر توصیح داده. 🌱🥰
hossein.saei
به نظر من این کتاب به ما یاد میده ما هر طور که هستیم باید خودمون رو بپذیریم و حتی داشتن نقص هم زیباست.این کتاب معنی واقعی شهامت و رابطه و همدلی رو به خواننده منتقل می کنه و قبلا درک ناقصی از این سه واژه داشتم.کتاب خیلی کمک کننده بود.پیشنهاد می کنم حتما بخونیدش و تامل کنید.
حنای
این کتاب عین یک کتابچه راهنمای زندگیه که باید تو جیبمون باشه که هر از گاهی دوباره بیایم بخونیمشو یه چیز جدید دوباره یاد بگیریم🌲
کاربر ۲۷۷۹۶۵۱
فرمت کتاب pdf هستش! کاشکی اعلام میکردین من اصلا نمیتونم با این مدل مطالعه کنم کتابو و پشیمونم از خرید این کتاب!
مها؛ فرزند ماه
فرمت کتاب نوشته شده. این یه نوع اعلام نیست؟
آتاراکسیا
نویسنده این کتاب یه محقق تو حوزه خجالت و احساس شرم اگر کتاب"موهبت کامل نبودن"این نویسنده رو خونده باشین احتمالا بخشی از این کتاب براتون تکراریه چون همپوشانی زیادی با هم دارن ، کتاب روی همدلی و پذیرش اسیب پذیری تاکید زیادی داشته و مثال هایی هم زده ،اخر هر فصل هم یه سری نمونه و راه حل اورده به نظر من کتاب خوب و مفیدی بود مخصوصا اگر جزو افراد کمالگرا هستین و کسایی که هیچ وقت از خودشون راضی نیستن ،اگر احساس شرم زیادی دارین یا خجالتی هستین,این کتاب بهتون کمک میکنه اگر جزو هیچکدوم از اینا نیستین بازم خوندن این کتاب براتون خالی از لطف نیست.

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد