نظرات کتاب شروع بد
۴٫۳
(۴۰)

نظرات کاربران

sana
کتاب فوق العاده جذاب و دنبال کننده ای بود
کاربر 8518942
یکی از شگفت انگیزترین مجموعه هایی که یه نوجوان میتونه تو زندگیش بخونه. کمدی سیاهی با بیانی متفاوت .روایتی کوتاه وساده از ماجرایی بلند و پیچیده . برای دوستانی که معتقدن داستان حالتی بچگانه داره باید عرض کنم که : تصور کنید وقایع رو دارید از صفحه تلویزیون میبینید: چند تا بچه که دارن بازیشونو میکنن و توی خونشون یه قتل رخ میده قتل روی زندگی بچه ها تاثیر میذاره و به طرز غم انگیزی نابودشون میکنه . ولی تراژدی ای که در پس زمینه ی بچه ها میبینید درباره جنایتی به مراتب عظیم تر و ماجرایی به مراتب بزرگتر و پیچیده تره و داستانی که بچه ها ممکنه تعریف کنن با داستان آدم بزرگها خیلی فرق داره. لمونی اسنیکت خودش خواسته که شما خیلی چیزا رو ندونید و خیلی مسایل ناگفته بمونن چون دوست داشته شما توی ذهنتون تصور کنید که توی پشت صحنه چه خبره وقتی مجموعه رو تموم کردید.کتابو ببندید و به این فکر کنید اگه بچه های بودلرو از داستان حذف کنید توی زندگی بقیه آدمای داستان چی گذشته که انقدر شرور و یا احمق و یا مظلوم شدن؟و اگه یه کتاب درباره هرکدومشون وجود داشت داستان چقدر فرق میکرد؟ خلاصه بگم که داستان خیلی فراتر از چیزیه که لمونی اسنیکت میخواسته و کتاب میتونسته بگه. امیدوارم بخونید و لذت ببرید.و اگه لذت بردید سریالش رو هم ببینید.
maki
ببخشید دیگه بقیه جلدها رو قرار نمی‌دید ؟
عاشق کتاب
خوب بود
آیناز ر
کتاب بدی نبود تقریبا سریع و تند خوندم چون حس میکردم قبلا فیلمش دیدم کتاب بدی نبود کسایی که این کتاب خوندن اینو جیم کری فیلمش بازی کرده؟
Asal
عالی ، عالی
☆♡استلا♡☆
من فیلم این کتاب را دیدم عالی بود
Hwri
ببخشید این کتاب جلد اولشه دیگع؟
***
بله جلد اولشه
ولنسی پارسی
من فیلمشو دیدم که عالییییییییییی بود💜💜 کتابو نمی دونم
ولنسی پارسی
آره
آیناز ر
جیم کری بازیش کرده ؟ من مشابه این کتاب فیلمش دیدم
* Saba *
من اول سریالش رو دیدم و بعد کتابش رو خوندم در کل کتابش خیلی خیلی بهتر بود اما خب اگه که یکم جدی تر نوشته شده بود بهتر بود اما اصل داستان جالب بود در کل بد نبود

حجم

۴۶۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۴۶۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد