نظرات کتاب یادداشت‌هایی برای سیاره‌ی پراسترس
کتاب یادداشت‌هایی برای سیاره‌ی پراسترس اثر مت هیگ

کتاب یادداشت‌هایی برای سیاره‌ی پراسترس

نویسنده:مت هیگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۹۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

باران
زیاد باهاش ارتباط نگرفتم. متن یه پراکندگی خاصی داره. شاید ترجمه ش خوب نبوده. نمی دونم. مینیمالیسم دیجیتال رو به عنوان جایگزین معرفی میکنم.
arta
ترجمه خوب و روان داره، و درباره مشکلاتی که برای خیلی از ما در دنیا مشترک است،حتما بخونید،ممنون از طاقچه ی بینهایت
yazdaan
کتاب راجع به بحران "اضطراب " "افسردگی" "مشکلات روحی_روانی" و تجربه شخصی نویسنده از آنها وقتی با این چالشها مواجه میشود است،مَت هیگ در این کتاب به زیبایی عوامل افسردگی و تنش های روحی حاصل آنرا توضیح داده و عنوان کرده چطور ابزارهای ارتباط جمعی همچون "اینستگرام""فیس بوک"" توییتر" هر روز ما را با حسادت،خشم،اندوه مواجه میکند.نویسنده در این کتاب که همانند یادداشت شخصی است کاملا صادق و روراست است و این صداقت اهمیت گفتارش را دو چندان میکند. همچنین راه های کاهش استرس و برسی قرص های ضدافسردگی و کارهایی که برای کنترل اضطراب میتوان انجام داد در این کتاب آمده.
novelist
بی نظیره، بی اندازه کتاب جذابیه و در مقاطع سخت زندگیتون میتونه به شدت استرس رو ازتون کم کنه پیشنهاد میکنم اصلا از دست ندید من بعد از اینکه با این نویسنده اشنا شدم، آثار دیگه شون هم پیگیری کردم و چندتاشو خوندم یه کنابی دارن به اسم کتابخانه عجایب همچین چیزی، اونم شنیدم خیلی جالبه
فرینوش
مت هیگ عزیزم🥰💋
آ سید مهدی
فکر کن اینجوری طرفدار داشته باشی😄
Baran Hhh
کتاب عالی بود من ک خوشم اومد فقط باید ب توصیه هاش عمل کرد
یلدا
برای من که این روزا به شدت آشفته ام خیلییی مفید و کاربردی بود، واقعا تونست آشفتگی من رو آروم کنه و بهم کمک کرد
Samaneh.moon
کتاب خیلی جالبه! با این کتاب به یاد میاریم که انسان بودن بین انسان هایی که تظاهر به چیز های دیگه ای میکنن، چطوریه! کلا آقای مت هیگ کتابای خیلی جالبی نوشتن، مثل دلایلی برای طنده ماندن، کتابخانه ی نیمه شب و البته انسان ها که هنوز توی طاقچه نیست! امیدوارم به طاقچه اضافه بشه!
khanom mohandes
کتاب خوبیه یکم اوایلش کسل کنندست🤦🏻‍♀️🤌🏻ولییی از نیمه تا انتهای کتاب، قلم نویسنده انگار جون تازه ای میگیره و خیلی صحبت هاش حکمت آمیز و دلنشین میشه...در کل پیشنهاد میشه یکبار خوندنش🌹
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
کتاب درباره اثرات تکنولوژی و زندگی مدرن بر روح و روان انسان صحبت می کند. خواندنی و اثرگذار بود. ترجمه هم عالی بود.

حجم

۲۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان