نظرات درباره کتاب میدان آزادی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب میدان آزادی اثر بهزاد ناظمیان‌پور

نظرات کاربران درباره کتاب میدان آزادی

۳٫۰
(۲۰۰)
سعید
یه داستان دیگه از تنهایی آدمها .باهمند و تنها.
behdin
این نویسنده هم از قرار شاهرودی هستن. پیرمرد توی داستان خیلی ماندگاره .پردازش شخصیتی اش جالب و قدرتمنده .چرا پایان رو گنگ تموم کرده .اگه پایان مناسبی داشت پنج ستاره میدادم
mosaii
گفتگوهای جاندار!! کاش اخرش رو بهتر می نوشت .
t09132422922
عالیع
m
سلام دیالوگ و فضا سازی وتنهایی و بی هدفی آدم های داستان و کشش خوب بود. شروع خوب نبود . پایان بندی به تنه داستان نمی خورد.انگار واردژانر دیگر شده.
آلما
داستان واقع گرا اما بد
aria
کمترین انتظاری که من از این بیست داستان دارم اینه که یه حرفی برای گفتن داشته باشند یا لااقل خلاقیت و ابتکاری در اوناها دیده بشه!
مه دی
خیلی خوب بود.
azimi
متوسط. نقاط ضعف و قدرتش به یک اندازه بود.
Noushy
عشق به خواندن داستان های کوتاه در من، "پیوسته نو کردن خواستنی است که خود پیوسته خواهان نو شدن است و دیگرگون شدن". شاید انتظار بنده از داستان های برگزیده کمی بیش از معمول است، اما هر خواننده ای بدنبال مشاهده افقی جدید، با اتکا بر تجربه و دانش نویسنده است و نه بر پایه ی ارائه اندیشه ای که اتفاق آن را رقم زده باشد. بکارگیری جملاتی ناب و در جای خود استفاده از طنز گونه های 'دلنشین' می تواند فضای داستان را گیراتر نماید، که از این حیث نویسنده داستان "میدان آزادی" کمی ضعیف عمل کرده است.
golagha
بد نبود
مهدی.ا
هی
barzi
اینکه از طریق دیالوگ برخی تصاویر را نشان داده بود به جای اینکه توصیف شان کند خوب بود. اما ساختار داستانی نداشت. مثل خیلی داستان های دیگه این مجموعه
ناما
نمره: ۱۶ داستان رو دوست داشتم. چه موضوع و فضای خوبی. خوب شروع شده بود و عالی تموم شد. ولی وسطهاش شل بود. عین ماست. انگار کمی عجولانه نوشته بود و زیاد روش کار نشده بود. می‌تونست از این فضا، تنهایی هولناکتری دربیاره. بدون قضاوت و جانبداری شخصیت‌ها. و نمایشی‌تر. چون این داستان می‌طلبید که نمایشی باشه. بعضی دیالوگ‌ها خوب بود ولی بعضی هم زیادی واقعی و غیر داستانی و پر از حشو و زوائد. اگه ساختار محکم‌تری داشت نمره‌ی بهتری می‌گرفت. من بهش شانزده می‌دم.
Yas Yasi
این چی بود دیگه!!!!!!
مجتبی آسمان
جالب بود ...
saman
ساده و عمیق،بسی لذت بردیم
iJoseph
چفت و بست خوبی داشت.
میر حسین موسوی
بسیار خوب بود
behruz
فوق العاده بود نثری شیرین و جذاب

حجم

۰

حجم

۰