نظرات کتاب گروه پزشکی ۶۳
۳٫۱
(۲۲۳)

نظرات کاربران

نویسنده‌کوچك.
کتاب بدی نبود اما خیلی بی سر و ته بود و آخرش اصلا انگار پایان نداشت...
haniye.m
😊
neo
از بهترین‌های جایزه بود. داستانی بی‌شیله‌پیله که خوب نوشته شده. ملموس بود واقعاََ.
golsa
تو زمینه نویسندگی و مهارتهاش زیاد تخصص ندارم ولی بعنوان یه دانشجوی پزشکی سال آخر چندین سال بعد خودمو تو شخصیت مادر دیدم و حس کردم بعدها دخترم چطوری ممکنه درباره م فکر کنه و زندگیم قراره چطوری بشه... برای من فوق العاده خوندنی و ملموس بود این داستان...
0
ائلگار
داستان منسجم و قشنگی بود. ولی به قدری کشش در خواننده ایجاد نمیکرد که او در عمق مطلب فرو رود و حریصانه آن را کند و کاو کند. تقریبا از نیمه های داستان می شد آخرش را حدس زد. مهمترین شاخصه داستان گروه پزشکی 63 این بود که ؛ متصل به زمان و متعهد به نیاز های جامعه بود: چقدر زیبا تاثیر شبکه های اجتماعی در زندگی اشخاص، شروع درگیر شدن با آن، میانه اش و پایانش را به تصویر کشیده بود. نویسنده اشاره کوچکی هم به تاثیر سریال های ترکی در انزوا افراد کرده بود که شایان تقدیر است. در کل خوب بود ولی در این جشنواره آثار خیلی بهتر ، مفهومی تر و حتی ادبی تر هم حضور دارند.
nasrin65
داستانش خیلی ملموس وروان بود به طوری که ادمو جذب می کرد که تا تمام نشه دست ارخواندن برنداره ولی بعضی قسمتاش با واقعیت تناسب نداشت اینکه یک پزشک متخصص نتونه با گوشی اندروید کار کنه ادمو یاد خانم های بی سواد خانه دار میندازه واینکه وضع مالی خوبی نداشته باشه!!
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
داستانی پرکشش از یک عشق قدیمی!
مهشید
با نهایت احترامی که برای دوستان نویسنده قائلم بنظرم مناسب حضور توی یه مسابقه داستان نویسی با این سطح (در مقایسه با بقیه داستانهایی که از این مجموعه خوندم)نیست.
may
خوب بود.سبک داستانشودوست داشتم ک مثه بیشترکارای این مجموعه بی سروتهوتوهمی نبود.
faranak
موضوع متفاوتی در میان دیگر داستان های مجموعه داشت ولی در پرداخت آن به خصوص در شخصیت پردازی ضعف بزرگی داشت
نگین
خیلی بد بود، تقریبا افتضاح بود، م مودب پور بهتر ازین داستان میتونست بنویسه، حتی کلیشه ای هم نبود و از یه داستان کلیشه ای هم سطح پایین تر بود!
0

حجم

۰

حجم

۰

صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد