نظرات کتاب همه دروغ می‌ گویند
۴٫۳
(۱۵۳)

نظرات کاربران

شیوا درویشی
موضوع کتاب برام جالب بود اگرچه خیلی وقتا قبل تر ذهنم درگیر این موضوع شده بود
کاربر ۳۳۶۴۱۶
برای چه سنی مناسب هستش ؟؟؟
محسن حرمی
بی صبرانه منتظر شنیدن نسخه ی صوتی ش هم هستم. با اینکه یه بار کتاب رو خوندم.
Faezeh
کد تخفیف میخام🥺
سعید
کتاب در یک کلام میخواد بگه که داده های مربوط به جستجوی مردم در اینترنت بخش پنهانی از تمایلات افراد رو که مردم به دلایلی تمایل به ابراز واقعی احساسشون رو بهش ندارن نشون میده برای افرادی که اطلاعات متوسطی از فضای مجازی دارن هیچ چیز خاصی برای گفتن نداره، اما برای افرادی که اطلاعات خیلی محدودی از فضای مجازی دارند یک بار خوندنش میتونه مفید باشه
kaveh
نمیدونم خطای دید هست یا نه !! قیمت الکترونیکی این کتاب ۲۵ تومن نبود؟ چجوری شد ۳۲۵۰۰
k.t
خب برای شروع نوشتن نظر درباره این کتاب، خیلی فکر کردم؛ به هیچ جا نرسیدم پس از همین هیچی شروع کردم! در ادامه میرم سراغ موخره که هرچند آخرین بخش کتاب بود و به گفته نویسنده و خود کلان داده ها خیلی از آدم هایی که براش هزینه کرده اند به این قسمت نمی رسند، راستش تازه اونجا فهمیدم چقدر اسم کتاب برازنده اش بود! و به نقل از بخشی از کتاب، همه دروغ می گویند، فقط مهم است که دروغ چه کسی بزرگ تر است :) کلان داده راه جدید، جذاب و احتمالا خیلی تاثیرگذار در فردای جهان هست؛ راهی که با بررسی جستجوی ما به دنبال اطلاعات، درباره ما اطلاعات کسب میکنه! راهی که با اون جامعه آماری آزمایشات و مقالات در حوزه های خیلیییی مختلف، خیلییییی افزایش میدا میکنه. کلان داده اون چیزهایی رو که ما نمیگیم، گوش میکنه :) و یادم نمیاد کجا بود که نوشته بود، انسان ها رو با چیزهایی که میگن نشناس، این چیزی هست که دوست دارن باشن ولی اون چیزهایی که نمیگن، اونیه که هستن! قطعا نقل به مضمون کردم و با نقل خودمم موافقم حتی اگر این نبود 😅 خلاصه کتاب برام جذاب بود، کند خوندمش ولی این روزها کلا کندخوان شدم :( و امیدوارم واقعا کلان داده بتونه پرسش های بنیادین درباره انسان و رفتارهاش رو حداقل تا حد خوبی، پاسخ بده و اون هم مثل خیلی چیزهای دیگه منحرف نشه و فقط دست دروغگوها نمونه... این کتاب رو حیفه نادیده گرفت، حتی اگر تا اخرش هم نرسیدید عیب نداره، دید کلی رو بگیرید کافیه.
مین
واسه اینکه جهان‌بینیمون وسیع‌تر شه🌱
نیما
موضوعی فوق‌العاده جالب با ترجمه‌ای بسیار روان که موجب شد تا پایان، با اشتیاق به خوندن ادامه بدهم. کلا‌ن‌داده به نسبت موضوع جدیدی هست و در این کتاب، نویسنده با زبانی بسیار ساده و با آوردن مثال‌هایی عینی و ملموس، به خوبی قدرت نهفته در اون رو تشریح می‌کنه.
masumeh
یه مقدار از کتاب را خوندم ولی خوشم نیومد

حجم

۱٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان