نظرات درباره کتاب فهرست فنون آیکیدو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فهرست فنون آیکیدو اثر عارف  شیرازی

نظرات کاربران درباره کتاب فهرست فنون آیکیدو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأی
۴٫۱
(۷)
naz a
فقط خواستند کتاب نوشته باشند هیچ مطلب مفیدی که نشه با یک لحظه سرچ پیدا کرد نداره احتمالا نسخه کاغذی هم نباید داشته باشه
AdelSoft
اول پاشو برو میدون فردوسی یه جلد بخر دوم اینکه توی گوگل سرچ کن عادل شیرازی ببین چی کپی پیسته ! یک متخصص عالی رتبه در علم و ورزش یا توی بی نام و نشون که اماده خور هستی و بت میگم کتاب اصلی رو بخر بخون دست تو جیبت نمیکنی و دنبال مفت خوندن هستی ! خلاصه این کتاب موفق هستش و تو هم اب رو بریز جایی که میسوزه رقیب محترم :)))
naz a
همین توضیحاتتون روشن تر میکنه که کتاب ننوشتن کپی پیست کردن ممنون که نظرمو تائید کردید و علم غیبتون هم ببرید تعمیر در مورد تهمت رایگان خور بودن بنده😉
AdelSoft
حیف اون رایگان بودن کتاب که برای شما گزاشتن ! این کتاب فهرست تکنیک و ایکی بوکی هستش و توی توضیحات برای شما اورده شده که به درد افرادی که ایکیدو کار نمیکنن نمیخوره ! این فهرست بخش کوچکی از کتاب «مرجع ایکیدو» به قلم عارف شیرازی و عادل شبرازی هست که تمام تکنیک ها با تصویر اموزش داده شده و خلاف اماده خوری شما ، رایگان نیست ! در ضمن این فهرست تا کنون ۲۰۰۰ جلد در سراسر کشور به هنرجویان داده شده تا طبق این فهرست جهانی همه یک دست تمرین کنند ! در ضمن نسخ دیجیتال اون حدود ۱۷۰۰۰ بار دانلود شده در تمام سایت ها !
AdelSoft
کتابی بینظیر جهت اکادمیک کردن تکنیک های شما ! لطفا کسانی که ورزش ایکیدو کار نمیکنند دانلود نکنند ! در توضیحات هم اومده بدردشون نمیخوره ! کتاب تخصصی هست ! مخصوص کسانی که کلاس ایکیدو میروند !
کاربر ۲۵۷۲۸۲۷
زیبنده نیست خود نویسنده در مورد کتابش این چنین سخن بگوید

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد