نظرات درباره کتاب چند نمای خواندنی از تاریخ درخشان آل سعود و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چند نمای خواندنی از تاریخ درخشان آل سعود اثر جعفر بکلی

نظرات کاربران درباره کتاب چند نمای خواندنی از تاریخ درخشان آل سعود

نویسنده:جعفر بکلی
امتیاز:
۳.۶از ۹ رأی
۳٫۶
(۹)
سیّد جواد
کتاب ۳۲۵ از کتابخانه همگانی، کتاب جالبی است و اطلاعات خوبی به خواننده میدهد. بخش های مهدی دروغین و درگیری و کشتار در مسجدالحرام به همراه تصاویر انتهایی از قسمت های جذاب کتاب است.
27059
شمارشو از کجا فهمیدید؟
مهدی
کتاب خوبی هست. مختصر و مفید . به دور از توضیحات اضافی.
دایه مکفی
اگه به تاریخ و سیاست علاقه دارید، بخونید.
مهربانی
چرا همش میخایید کینه اعراب رو توو دل مردم بندازید؟!
کاربر 4256131
خطاب به مامان زیبا مگه هر آن کس که به کشوری حمله می کنه و... برای مردمش است اینگونه سنگ بر روی سنگ بند نمیشود و مثالی که برای مردم زدید به شدت خنده دار بود بریتانیا کشوری که تمامی این کار ها رو برای خودش انجام داد تا مبادا حکومتش سقوط کند
am.br
به کاربر "مامان زیبا" : بنده هنوز کتاب رو نخوندم ولی اظهارات شما پر از اشکال هست. اگر منظورتون از میلیارد ها تومن پول ، پول های حج هست ، حج واجبه و چاره ای نیست. البته اگه قرار باشه اقدام یا تغییر رویه ای هم درموردش باشه طبعا باید از سمت افراد مطلع باشه. اما اینکه گفتید هدف عراق و بعث خدمت به مردمش بود! خب اگر اینطور بود پس چرا باید عده ای از مردم رو به زور ببره جنگ؟ اگر مردم اینقدر براش مهم بودن که براشون اینهمه هزینه کنه چرا اینقدر بهشون ظلم کرد؟ چرا کردهای عراق رو بمباران شیمیایی کرد؟ چرا مردمش از سقوطش اینقدر خوشحال شدند؟ جالب تر اینکه عبارت مشابهی رو درباره انگلیس به کار بردید!! انگلیس هدفش از اینهمه "استعمار و کشتن مردم" خدمت به مردم بود؟ اصلا این کارها و فضای فکریشون با خدمت سازگاره؟ اصلا این همه پولی که اینها از طرق مختلف درآوردن چقدرش به مردم رسید چقدر به یک سری افراد خاص؟ در مورد عربستان هم باید تجدید نظر کنید. اول اینکه فکر نکنید عربستان فقر نداره ، دوم اینکه فکر نکنید در اونجا اعتراضات نمیشه! حتی در عربستان شیعیان هم حضور دارند. من از میزان نارضایتی اطلاع ندارم ولی میدونم حتما وجود داره. عبارت جالبی دارید اینه که "برای مردم خودش آل سعود خوبه!" آل سعود؟ همون حکومتی که مدام باعث تحقیر عربستان شده؟ یه حکومت شاه محور؟ این حکومتی که این روند فاجعه بار رو پیش گرفته و هزینه های زیادی رو به اون سرزمین تحمیل کرده ، چطور برای مردم خودش خوبه؟ خوب که نیست ، اما به لحاظ محبوبیت هم بخواهیم بگیم ، اگر هم بعضی متوجه این مسائل نباشند یا بیخیال باشند همه اینطور نیستند. بحث درباره خود جنگ مفصل هست ولی واضحه که چنین جنگ ظالمانه ای با هیچ اسم و عنوانی تایید نمیشه.
am.br
اشتباه نکنید

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد