نظرات کتاب نقاش سکوت
کتاب نقاش سکوت اثر الکس میکلیدس

کتاب نقاش سکوت

انتشارات:نشر خزه
امتیاز:
۴.۲از ۶۳ رأی
۴٫۲
(۶۳)

نظرات کاربران

sasha
اینکه همون بیمار خاموشه🙃🙂
mmd j
این ترجمه بهتره
azar
این ترجمه بهتره یا بیمار خاموش؟
رامین
این کتاب تحت عنوان بیمار خاموش از انتشارات هیرمند چاپ شده و من اون و مطالعه کردم. چاپ با یه نام دیگه کار حرفه‌ای نیست
سیّد جواد
کتاب ۳۶۱ از کتابخانه همگانی ، کتاب خوب و جذابی بود با یک پایان غیر منتظره و غافلگیر کننده!! ترجمه و ویرایش هم قابل قبول بود. پی نوشت: این کتاب، همان " بیمار خاموش " است.
pejmannavi
کتاب خوبی بود. کشش خوبی داشت و میتونستی یکنفس بخونیش. هر چه جلوتر میرفت تعلیقش بیشتر میشد و پایانی غیرمنتظره داشت. ترجمه هم خوب بود. علاقمندان تریلرهای روانشناسانه خوندنش رو از دست ندن. ضمنا اسم اصلی رمان هم بیمار خاموش یا The Silent Patient بود. نمیدونم چرا مترجمین اسامی رو تغییر میدن.
میس سین
وای خوب شد گفتید من داشتم میخریدمش...نمیدونستم همون کتاب بیمار خاموشه
neda.n
دیروز دویست صفحه اش رو خوندم و امروزم بقیه اش رو، اول میخواستم اون یکی ورژن یعنی بیمار خاموش رو بخرم بعد دیدم چند تا از کاربرها گفتن این ترجمه بهتره و اعتماد کردم و این ورژن رو خریدم، به شدت داستان جذابی داشت، شخصیت سازی داستان واقعا عالی بود و از همون ابتدای داستان درگیر حدس و شک های زیادی میشه خواننده، ریتم داستان کند نیست و همین باعث میشه نتونی کتاب رو زمین بذاری، تجربه لذت بخشی از داستانی با درون مایه های روانکاوی و جنایی با ترجمه ی عالی و روان با یه پایان غیر قابل انتظار ، عجیبه که نویسنده تو اولین رمانش انقد قلم گیرایی داره، پیشنهاد میکنم از دستش ندید
Clarissa
متأسفانه عجله کردم و نسخه نشر سنگ (بیمار خاموش) رو خریدم. حالا با این ترجمه که مقایسه می‌کنم، می‌بینم این خیلی بهتره.
booklover
اگه کتاب معمایی دوست دارید،این کتابو از دست ندید... به ندرت کتاب جنایی پیدا میشه که نتونم اخرشو حدس بزنم،این کتاب همین طور بود.
هیوا سرآمد
اول تصور میکنین با یک رمان معمولی طرفین که شخصیت پردازی خوبی داره، هر چقدر جلوتر میرین بیشتر غرق قصه میشین هر بار که بخشی رو تموم میکنین شور و هیجان و اشتیاق به فهمیدن ادامه داستان در شما بیشتر میشه. هیچ وقت پیش نیومده بود که ۷۰۰ صفحه کتاب رو در یک روز بخونم ولی اینبار اینکارو کردم. خاصیت داستان و قلم نویسنده همینه که شما نمیتونین رهاش کنین. حدسهای متفاوتی میزنین و حتما ب خودتون میگین اگه حدسم درست باشه ینی نویسنده داستان قابل پیش بینی و ضعیفی اراعه داده. اما در اخر این نویسندست که به شما اوج تبحرش رو نشون میده و شمارو با یک دنیا حیرت تنها میذاره :)) قطعا این کتابو توصیه میکنم( البته با همین ترجمه)
ارشک خانلری
این کلا ۳۲۸ صفحه است تو چجوری ۷۰۰ صفحه خوندی
آهی
داستانش جذابه و خیلی رمزآلود و جنایی هستش ولی دوتا اشکال داره از نظر من ، یکی اینکه من به شخصه مسائلی که مربوط به خیانت باشه دوس ندارم ، دوم اینکه نهایتا بعد از اتمامش حس غم و ناراحتی و انرژی منفی به ادم منتقل میشه
یوکی
ترکیب یک داستان جنایی با فاکتور های روانشناختی. واقعا نتونستم مقاومت کنم و یه کله از اول تا آخر‌خوندمش. پلات توییست های فوق العاده، جذابیت داستان رو بالا برده بود و به شدت غیر منتظره شده بود و غیر قابل پیش بینی. به این شیوه از سایر کتابهای این سبک مثل "دختر‌گمشده" فاصله گرفته بود. برای من خوندنش تجربه ی لذتبخشی بود. هرچند وارد دنیای اخلاقیات "روانپزشکی" شده بود و از این منظر انتقاداتی بهش وارد بود اما اگر در سطح یک رمان جنایی/روانشناختی در نظر بگیریم، کتاب فوق العاده خوبی بود.

حجم

۲۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد