نظرات درباره کتاب باورهای عامیانه‌ی مردم ایران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب باورهای عامیانه‌ی مردم ایران اثر حسن ذوالفقاری

نظرات کاربران درباره کتاب باورهای عامیانه‌ی مردم ایران

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۴.۱از ۳۲ رأی
۴٫۱
(۳۲)
پیام
یک سوال جدی، بنظرتون یک نفر چرا باید پول بدهد و کتاب الکترونیکی بخرد؟ یعنی بابت چیزی پول بدهد که هیچ تضمین صددرصدی بابت مالکیت همیشگی‌اش ندارد؟ جواب خیلی ساده است، چون پول خریدن کتاب کاغذی را ندارد! پس چطور چنین فردی می‌تواند ۹۶ هزار تومان پول کتاب الکترونیکی دهد؟
ELNAZ
بله درسته‌. اگر قرار بر این باشه که ۹۶ تومن خرج کنم طبیعتا یه ذره هم میذارم روش یه کتاب چاپی باکیفیت میخرم. هم به طور فیزیکی دارمش و هم لذت خوندنش برام چند برابره.
آتوسا
بسیاری از کتاب ها هم هستند که فقط یک بار ارزش خوانده شدن دارند یا مطابق سلیقه ی ما نبودند و اشتباه خریداری شدند نسخه ی الکترونیکی برای اینگونه کتاب ها مفید هست
H.O.P
به عنوان آخرین چاره سعی کنید با تخفیف های ۷۰ درصد گردونه بخرید
NZ
یکی از باورهای عامیانه مردم اینه که هر چی گرونتر باشه ارزشمندتره! ناشر و نویسنده اگر هدفشون افزایش آگاهی جامعه و ارتقا سطح سواد باشه باید قیمت رو بهتر از اینها مدیریت کنن تا دسترسی به کتاب حداقل برای طبقه متوسط (که البته در این دوران به زور زیر خط فقر نگه داشته شدن) ممکن باشه. فروش کتاب الکترونیکی که هیچ هزینه ای برای چاپ و کاغذ نمیشه تماما سود هست.
حسین
pdf اش رو می خواهیم
Z.SH
من که به هیچ وجه کششی ندارم برای کتاب الکترونیک تااین حد هزینه کنم حتی اگربرای من بهترین کتاب باشه
pejmannavi
اون محققین که شما میگید در یک کشور مرفه زندگی میکنن و دغدغه نان شب ندارن. توی ایران اگه بابت چاپ تحقیقاتشون پول نگیرن از گرسنگی میمیرن. فکر میکنید تحقیق کردن خوندن ویکیپدیا و کپی کردن و دادن به تایپیست و صحاف سر کوچه ست؟ تحقیق سالها زندگی گذاشتن رو طلب میکنه. توی این مدت همه هزینه ها رو باید از جیب بزاری. بعد لابد با قیمت پایین و با تیراژ 500 تایی چاپ کنی و پولش هم بعد از فروش همه نسخه ها بهت برگرده و توی این فاصله محقق گرامی از گرسنگی بمیره. صادقانه جواب بدین : تا حالا تحقیقی کردین که حتی یک منبع رو هم توی اینترنت پیدا نکنین و بابتش لازم باشه عمرت رو توی کتابخانه هایی با دسترسی خاص بگذرونی و منابع خطی و کتب باستانی بخونی تا بفهمی چقدر این کار عشق و هزینه میخواد؟
ماراتن
با توجه به نام نویسنده و ناشر، کتاب ارزنده‌ای است اما نکتهٔ مهمش این است که گرانترین کتاب طاقچه است که تاکنون دیده‌ام.
mostafa moghani
کتاب خیلی خوبیه ولی اگه ممکنه قیمتش رو تعدیل کنید
ramtin
کتاب خیلی خوبی است نسخه چاپی اش باید در۲ جلد چاپ می‌شد ناشر اشتباه کرد در یک جلد قرار داد کتاب سنگینی شده.تورقش به سختی انجام میشه ولی ا ز خواندنش غافل نشین بنظر بنده کتاب که خیلی حجیم شد همان بهتره نسخه چاپی‌اش را بخرید. گوشی همینطورش مضره وای بحالی که چندین ساعت و چندین روز یک کتاب ۱۰۰۰صفحه به بالا را باهاش مطالعه کنید. البته همون اول کم بینا نمیشین یه روز تو زندگی به تاثیرش پی می برید.
pejmannavi
یک تحقیق خوب و یک کتاب دوست داشتنی درباره فرهنگ و سنتهای عامیانه. یکی از کتابهاییه که به عقیده من توی کتابخونه هر خانواده ای باید باشه. به عقیده من کمی بیشتر هزینه کنید و نسخه چاپیشو بخرید. البته من نسخه چاپیش رو 85 تومن خریده بودم.
علی
حداقل لطف کنین همچین اثر ارزشمندی رو در طاقچه بی نهایت قرار بدین تا افراد بیشتری بتونن مطالعه کنن.
شاهین احمدی
بزارید بی‌نهایت لطفا.
شکوفه
میشه گفت کتاب بخش مرجع هست اما برای عامه مردم هم دلنشین!
حسین
لطفاً هم پی دی اف این را بگذارید و هم ایپاپ اش را.
کاربر ۶۰۳۶۴۹
کتاب خوبی است ولی قیمت نسخه الکترونیکی خیلی بالا گذاشتید
shay.z
قیمت کتاب به خاطر کاغذ تو دو سال ۴ برابر شده ناشر باید همون سود نسخه چاپی رو هم اینجا اعمال کنه.

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶۳ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶۳ صفحه

قیمت:
۲۶۱,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد