نظرات کتاب کارهای کوچک اما بزرگ
کتاب کارهای کوچک اما بزرگ اثر جودی پیکولت

کتاب کارهای کوچک اما بزرگ

۴٫۸
(۶)

نظرات کاربران

marie
روایتی از زبان سه راوی که باهم درگیر یه پرونده قتل هستند و این یکی از نقاط قوت کتابه. اینکه نظرهای مختلفی راجع به یک مساله داده میشه و توهمزمان هر سه رو میخونی و این باعث میشه فکر کنی که چقدر راحت میشه اشتباه . اینکه تا واقعا جای کسی نباشی نمیتونی شرایطشو درک کنی نمیتونی اگاه باشی به مساله ای ،شاید فکر کنی که میدونی ولی واقعا نمی دونی. و داستان همیشگی نژادپرستی که نه فقط در مورد سیاه پوستانه که همه جا همچنان پررنگ و درداوره .و مهم ترین مساله باور های غلط که تبدیل به ایدئولوژی میشن و تا مغز استخوون ادمها نفوذ می کنند وباعث چه رنجهایی میشن و باید شهامت داشته باشی که بفهمی اشتباه میکردی و بتونی برگردی وگرنه به قیمت زندگیت تموم میشه
z.gh
کتاب خیلی قشنگ بود درباره نژاد پرستی ترجمه خوبی هم داشت👌
دایه مکفی
*اوایلش کند و کسل کننده ست اما کم کم جذاب میشه. *حاوی اطلاعات زیادی درباره نژادپرستیه. *به ویرایش درست و حسابی نیاز داره. *کاش پایانش واقع گرایانه تر بود البته که با یه نگاه عوامانه پایانش بسیار خوشاینده.
erinne
کتاب واقعا خوبی بود، حتما بخونید. ترجمه عالی، داستان پرکشش و شخصیت پردازی به جا.. ممنون از مترجم
houria
کتاب درباره یه پرونده قضایی توی آمریکاس که مربوط به یک فرد سیاهپوسته، داستان ضمن شرح مفصل پرونده ی قضایی که جذاب هم هست نکات زیادی از بحث تبعیض نژادی در آمریکا رو در همین چند سال اخیر ۲۰۱۵ بیان میکنه. جالبه که آمریکا همچنان تا چه حد درگیر مسائل تبعیض نژادیه و سیاهپوستان این کشور تا چه حد مشکلات رو متحمل میشن‌.

حجم

۵۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۵۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد