نظرات کتاب دختر جوان و همسر خیالیش
کتاب دختر جوان و همسر خیالیش اثر جولیا کویین

کتاب دختر جوان و همسر خیالیش

نویسنده:جولیا کویین
انتشارات:انتشارات علمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۰ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

کتاب باز
این کتاب جلد دوم مجموعه خاندان روکسبی است ولی این نشر به این قضیه اشاره نکرده ومثل یک رمان تک جلدی معرفیش کرده. اسم اصلیش "همسر رویایی من" است و اسم جلد های دیگه اش "به خاطر دوشیزه بریجرتون" و "یک دوشیزه بریجرتون دیگر" هست که تو طاقچه بینهایت موجوده... این مجموعه فقط در دوکلام حیرت انگیز ... و عاشقانه اس.❤
کتاب باز
بهتره ترجمه همون انتشاراتی که همه جلدها رو منتشر کرده بخونین
n_qba
کدوم ترجمه بهتره؟
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
داستان بامزه ای داشت و خوشم اومد پیشنهاد میشه بخونیدش. اینکه یک دروغ پایان شیرینی داره...
farez
کتاب، جلد دوم از مجموعه داستانیست که ترجمه های دیگه اش هم توی طاقچه هست. داستان دختر جوان و همسر خیالی اش، روایتی ست قدیمی و کلاسیک‌‌. دقیقا همانطور لطیف و پر از عاطفه ی معصومانه که منو یاد قصر آبی و... انداخت‌. بی نهایت ساده و خطی...پر از توصیفات تکراری و البته مرسوم این گونه داستانها...اما به گونه ای جذاب تر که باعث شد بعد از خوندن ده درصد از اون خودمو متقاعد کنم ادامه بدم. ترجمه ای بغایت عالی داشت و البته سانسورهایی که عملا چیزی رو از داستان کم نکرده بود.بگز چند غلط نگارشی من مورد خاص دیگری پیدا نکردم. چیزی که برام جالب هست، این سبک از نگارشه که کاملا انگلیسی و اصیله...انگار دارم دوریت کوچولوی چارلز دیکنز رو میخونم...اما بطرزی عامیانه تر و نزدیکتر... داستان دختری که بدنبال برادر زخمیش که در جنگ مصدوم شده به نیویورک میاد و عملا یک قاره رو بتنهایی سپری میکنه و در اونحا حوادث عحیبی براش اتفاق می افته. و اما کتاب....داستانی بینهایت ساده داشت و یک جفت کرکتر واحد که تمام عناصر داستان در اختیارش بودن...و از این حیث کاملا ضعیف کار شده بود. میتونم تصور کنم که چرا در فیلم کولِت به این اشاره شده بود که دختران زیادی خواهان خواندن این داستانها بودند....چون این داستانها بی نهایت جذاب و اغواگرانه نوشته شدند و کاملا مناسب گیشه هستن...مناسب گذران اوقاتی که بینهایت خسته اید و همزمان چاره ای جز خواندن کتاب ندارین یا اونقدر کتابهای سنگین خوندین که دلتون قدم زدن در فضایی رومنس و بدور از بی حیایی امروزی میخواد.... پس در نهایت میتونم پیشنهادش بکنم.
farez
متوجه شدم. خب تو این ژانر من کوهستان میان ما رو دوس داشتم النور و پارک رو هم. اندکی هم یک بعلاوه یک. باقیش دیگه خیلی معمولی بودن. منتها بازم میتونی تو نظراتم پیدا کنی رومنسهایی که قوی بودن.
negin
آها من کلا همه مدل ژانری دوس دارم ولی خب کتاب پنج قدم فاصله رو خیلی دوس داشتم کلا یه مدل که مدنظرم هست جنایی تلخ نباشن رمان باشه و عاشقانه و ازاین مدلای کمال گرایانه هم نباشه . مثل واقعیت زندگی باشه پنج قدم فاصله رو خیلی دوس داشتم
negin
سلام خوبید ببخشید یسوال این کتابارو واقعا درعرض چندروز میخونید؟ واینکه تحلیلاتونو خیلی دوس دارم و معلومه یه فرد کتابخون این نظرارو میده
ن. عادل
یک داستان عاشقانه با پیرنگ قدیمی خود داستان رو دوست داشتم اما متن کتاب غلط های تایپی زیادی داشت. گذشته از آن مترجم از واژه ی مچکرم به جای متشکرم استفاده کرده بود که من نمی فهمیدم چرا؟ شخصیت‌های داستان از سطح پایین جامعه ی اون موقع نبودند حتی، که فرض کنم خواسته به زبان محاوره ای ترجمه کند.
بوک تاب
به نظر منم سطح پایین بود، ماجرای خاصی نداشت، بیشتر به درد نوجوانها میخورد که در آنصورت داستانش برای آنها مناسب نبود. روی هم رفتن کتاب زردی بود، به درد تو اتوبوس و قطار میخورد. صد رحمت به کتابهای باربارا کارتلند، حداقل شخصیتهایش سالم تر و پاکدامن تر هستند.
Aa
بدک نیس
مامان زیبا
این یک ترجمه دیگه جلد دوئه...همون برادر دومی!
Tahere Abedin
این کتاب فوق العاده کشش و تعلیق بالایی داره و جزو زیباترین کتابایی محسوب میشه که تا حالا خوندم 👌👌👌
بوک تاب
کتاب هیچ چیز آموزنده ای نداره، هدفی از نگارشش وجود نداره و قرار نیست چیزی به شما اضافه بشه و به درک بالاتری برسبد، صرفا تفننی آن هم از نوع ضعیفش. به درد توی اتوبوس و قطار میخوره، در آنصورت کشش کافی را برای اینکه تا مقصد برسونتتون داره، هرچند کمی هم کشدار نوشته...
ولنسی پارسی
داستان قابل باور و پر کشش بود ترجمه هم خوب بود خیل جالبتر از جلد قبل بود ، اما چون بازهم بعضی جاها می باست سانسور شه دوستش نداشتم و توصیه نمی کنم.
بوک تاب
اگر کتاب عاشقانه ،کتاب به درد بخوری باشه، وقتی درست سانسور بشه لطمه ای نمیخوره، حتی اکثرا سانسور چندانی هم نمیخوره. معروفترین عاشقانه های جهان حین ایر اثر شارلوت برونته، بلندی های بادکیر، مستاحر عمارت وایلد فیلد، کتابهای جین اوستین خصوصا معروفترینشان اما و غرور و تعصب و... و خیلی کتابهای عاشقانه جاودان دیکر که هم پرکششند و هم حرفهایی غیر از مواردی که باید سانسور بشه دارند، آنها حرف برای گفتن دارند، اما این کتاب خرفی نداشت پس اکر سانسور میشد دیده نمیشد... اما این کتاب اصولا فقط برپایه همان چیزهایی که باید سانسور بشه نوشته شده بود و سعی میکرد با تحریک مخاطب کار را پیش ببره... منم از این کتاب خوشم نیامد و به نظرم سانسور بیشتری لازم داشت.
yekta
داستان عاشقانه رو سانسور کنن چی ازش میمونه؟؟؟

حجم

۲۵۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۲۵۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد