نظرات کتاب یک ساعت انتظار
کتاب یک ساعت انتظار اثر هاینریش بل

کتاب یک ساعت انتظار

نویسنده:هاینریش بل
امتیاز:
۴.۳از ۱۹ رأی
۴٫۳
(۱۹)

نظرات کاربران

Amir Reza Rashidfarokhi
در مورد متن نظری نمی‌‌دهم چون هر کسی ممکن است نظری داشته باشد اما از نظر من بی‌نظیر بود. ترجمه و تایپ ایرادات زیادی دارد. بارها نوشته‌‌ام که باید امکانی میسر شود تا اشکالات تایپی و یا حتی ترجمه از درون متن بازخورد شود که میسر نشده.
0
هلیا D:
خب درسته کوتاه بود اما شما رو دنبال خودش میکشونه تا حسای کرکترهارو بگیرید و در نهایت متوجه درام و اندوه داستان میشید خودم به شخصه گریم گرفت تقریبا به موقع تموم شد فضا و توصیف محل داستان همچنین نوع شخصیت و جواب دادنای کرکتر اصلی جالب و جذاب بود امیدوارم لذت ببرین.
zahra
نمایشنامه با وجود کوتاه‌بودنش داستان بلندی رو در خودش جای‌داده. فضای متنوعی داره( ایستگاه اتوبوس_ خیابان_ گورستان_قطار) اثر دیگه‌ای از هاینریش‌بل نخوندم و نمیتونم مقایسه‌ای انجام بدم اما به‌عنوان اثر کسی که در جنگ حضور داشته اون احساس ملموس و واقعی بعد از برگشت(یا به‌قول مترجم مراجعت) و مواجهه با دگرگونیهارو میتونم در خلال متن ببینم. کوتاه بود اما به‌قدری جزئیات در ذهنم شکل گرفته که انگار یک رمان رو با یک پایان غم‌انگیز مطالعه کردم! *ترجمه هم بد نبود هرچند که میتونست بهتر باشه. *انتخاب اسم کتاب هوشمندانه است و شاید مثل خود کتاب که داستانی بلند بود اما در صفحاتی کوتاه این انتظاری بزرگ و۲۶ساله باشد. * مفهوم و دلالت کلمات هرچه جلوتر میرفت روشنتر میشد: یک زن، خیابان صوفی، برادر و...
saba
عالی
AS4438
ابتدا ازکتابخانه همگانی خواندم، بقدری جالب بود، خریدم که درفرصتی دوباره بازهم بخوانم، بخوانید ولذت ببرید، عالی.
Unknown
کتاب نود و دوم
kwrsh-_-00
mn nkhondm

حجم

۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد