نظرات کتاب مستوری
کتاب مستوری اثر صادق کرمیار

کتاب مستوری

نویسنده:صادق کرمیار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

گنجینه
مظلوم_ترین_کتاب_طاقچه به نظرم رمان "مستوری" صادق کرمیار خالق رمان بی نظیر "نامیرا" مظلوم ترین کتاب طاقچه است. کرمیار با نثری روان و محکم در این کتاب به مسائل روز جامعه پرداخته و سیستم مدیریتی کشور و فسادهای اقتصادی رو به زیبایی در قالب رمان یه نقد کشیده و هنرمندانه اونو به دفاع مقدس و شهید زین الدین ربط داده.ولی علی رغم این همه نقاط قوتش و داستان جذابش از دید کتاب خوان ها و رمان خوان ها مغفول مونده و فقط 6-7نظر برای این کتاب ثبت شده که نشون میده افراد کمی این کتاب رو خوندن ✔تو ایامی که بنزین گرون شده و اعتراض ها تو جامعه بالا گرفته و فسادها بحث روز جامعه است توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونین (هر چند قیمتش یکم بالاست ولی من خودم با تخفیف 50%گردونه خریدمش ولی واقعا ارزش این کتاب خیلی خیلی بالاست)
کاربر ۱۶۰۲۲۸۵
سلام علیکم آقای کرمیار واقعا عالی می نویسند
مائده
سلام ممنون از معرفیتون🙏 مشتاق شدم بخونمش 👌
امامی
ممنون بابت معرفی این کتاب نمونه رو خوندم خوب بود حتما تو اولویت‌مطالعم قرارش میدم
mh,khosravi
بنده چاپی این کتاب رو خوندم ، چقدر مهمه که با هنر یک موضوعی رو از تاریخ یا از غیر تاریخ به کاغذ انتقال بدی و اون کاغذ چه ها که نمیکند با نسل جوان و دور از دنیای آن تاریخ ، و خب جناب کرمیار این هنر رو دارا هستند . خدا توفیقشان دهد .
mohamad
فوق العاده زیبا...کار زیبای دیگری از جناب کرمیار. اول فکر کردم اشتباه نوشته درباره زندگی شهید زین الدین اما در ادامه دیدم بسیار هنرمندانه شخصیت ها و اتفاقات گذشته و حال رو به هم متصل کرد و یه داستان شسته رفته در اومد. دست مریزاد از نگاه به مسائل روز جامعه هم بسیار خرسند شدم...
کاربر ۱۰۶۸۲۱۸
بیشتر در مورد مسایل روز جامعه بود تا شهید زین الدین،البته نثر و روایت قوی و جذابی داشت
miiimkaaaf
تقصیر خود آقای کرمیاره که با نامیرا انتظارات رو از خودشون بالا بردن.
Kargosha
در حد کارای «صادق کرمیار» نبود...!
مروارید ابراهیمیان
این کتاب رو بخاطر شهید زین الدین خریدم و از خوندنش پشیمونم. خیلی خیلی خیلی اطلاعات کمی داشت و میتونست یه رمان معمولی باشه بدون شهید زین الدین. از آقای کرمیار بعید بود! تازه معلوم م نیست کدوم شخصیت ها واقعی هستن کدوما نیستن
مُخـــْلِـصــــٌ
خوب بودا
Ho Af
کتاب خوبی بود خیلی ربطی به زندگی شهید زین الدین نداشت خیلی هم مثل نامیرا عمیق نیست ولی خوب خوبه
امیرحسین
اثری گیرا و پرکشش که دغدغه‌های امروز رو به خاطرات دفاع مقدس پیوند زده. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
amine
تصویر من از آقای کرمیار کتاب دشتهای سوزان ایشون هست. که برام مزه عسل داشت. و بعدش کتاب زیبای نامیرا بعد از اون چند تا کتاب ازشون خوندم، از جمله همین مستوری. به نظرم واقعا کتاب بدی بود. واقعا بد. شبیه سریال‌های بی‌مزه هندی طور تلویزیون. همه چی به همه چی ربط داشت. در عین حال ربطش معلوم نبود. راوی اول شخص خیلی بد بود. به طرز کاملا ساده انگارانه‌ای از تولید صحبت شده بود. البته انصافا ایده پیوند بین گذشته و آیندش بد نبود.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد