نظرات کتاب گرترود
کتاب گرترود اثر شهلا حمزاوی

کتاب گرترود

نویسنده:هرمان هسه
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۸از ۱۹ رأی
۳٫۸
(۱۹)

نظرات کاربران

yazdaan
کتابهای هرمان هسه روانشناسی خاصِ خودش رو داره؛فقط رمان یا داستان نیست،بلکه رفتارهای انسان رو به طور کامل مورد روانشناسی و واکاوی قرار میده،در این کتاب سوژه جوانی موسیقیدان است که در طی ماجرای عشقی پایش مورد آسیب قرار میگیرد و مجبور است در اوان جوانی با عصا راه رود،او که مورد پذیرش استادهای موسیقی خود نیست ،با موات (مرد سرد و گرم روزگار چشیده ای )آشنا میشود که اورا حمایت و تشویق میکند و موسیقی او را به محافل هنری میبرد،در آن میان رابطه ای عاشقانه با گرترود برقرار میکند ،و سرانجام گرترود با موات ازدواج و موات بعد از مدتی خودکشی میکند (چون از قبل دچار بحران های روحی_روانی فراوانی بود) اما در این مسیر نسبتا ساده کتاب درس های زندگی خاصی وجود دارد،جملات ناب و دیدگاه فلسفه اگزیستانسیالیستی که میتوانید در آن بیابید را امکان ندارد به سادگی فراموش کنید. (جوانی،بحران معنا،جنگ،مشکلات روحی و...) و از این میان رابطه ای نزدیک به نظر من با کتابهای فئودور داستایفسکی دارد. تمامِ کتاب های هسه عالی است. مطالعه بفرمائید.
Dav00d Darigh
داستان به قدری جذابه و ترجمه هم انصافا خوب بود که احساس میکردم توی خود ماجرا هستم
M.Mohseny
هرمان هسه وقلمش راباسفربه شرق وسیذارتاو... شناختم ،قلمش همیشه برایم جذاب وگیراست! خواندن این کتاب ودیگرکتابهای هسه رابه دوستان کتاب خوانم توصیه میکنم.
نادر کاربر
داستان پرمحتوایه و پر از درس که در ذیل داستان منتقل میشه ولی ترجمه میتونست خیلی بهتر باشه
anis
ترجمه بسیار مناسب.
کاربر faty
پیشنهاد می کنم حتما بخونیدش..
فاطمه جنتی
خیلی راجع به موسیقی نوشته بود می تونم بگم یه ماجرای ۵۰ صفحه ای تو پونصد ص راجع به موسیقی نوشته شده بود اگر تو زمینه موسیقی فعالیت ندارید زیاد جذابیت نداره چون ماجرای کتاب هم خ موضوع جذاب و تکرارنشدنی ای نیست
خانم کتابخوار
از معدود کتاب هایی بود که از همون صفحات ابتدایی جذبش شدم. خیلی از خوندنش لذت بردم یه داستان عاشقانه که پر از مفاهیم ارزشمنده. شخصیت اصلی داستان در حیطه ی موسیقی فعالیت داره
ا.م
یک رمان روان ، بیان کننده افت و خیز روحی آدمها، شخصیت اصلی داستان نوازنده ای بود که آدمهای دور و برش کاستیهای شخصیتیش رو کامل می کردند.
Ray Ray
ترجمه فاجعه!!!

حجم

۱۷۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۱۷۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد