نظرات کتاب به من گفتند تنها بیا
کتاب به من گفتند تنها بیا اثر سعاد مخنت

کتاب به من گفتند تنها بیا

نویسنده:سعاد مخنت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۰ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

arash
یک عده خبرنگار ماجراجو با جون خودشون بازی میکنند تا گزارش هایی با داعشی ها تهیه کنند یا مثل اون آقا همراه پسر جوانش ده روز با امان نامه خلیفه وارد قلمرو داعش میشه. که کتابش واقعا هیچ نکته خاصی نداشت و هیچ چیز جدیدی درباره داعش در اون وجود نداشت. البته میل به شهرت و احتمالا فروش بیشتر هم قطعا در این حرکت ها موثر هست. کلا پیشنهاد میکنم اگر درباره داعش و وضعیت مردم در کره شمالی یک کتاب خوندید باقی رو دیگه نخونید ( مگر اینکه علاقه داشته باشید یا در حال تحقیق باشید) چون این دو موضوع رو دیگه واقعا نخ نما کردن. یکی مصاحبه جنجالی با اعضای داعش و دیگری سرگذشت کسانی که از کره شمالی فرار کردن.
بلاتریکس لسترنج
😂😂😂 مصاحبه با ایرانیا به زودی
سیّد جواد
کتاب ۳۳۳ از کتابخانه همگانی، کتاب خوبی است و ارزش خواندن را قطعا دارد ولی دوستان قبل از مطالعه به این نکته توجه داشته باشند که نویسنده کتاب یک مسلمان سکولار است و بیشتر خود را اهل سیاست میداند تا اهل دین، پس باید نویسنده را یک خبرنگار سیاسی دید نه یک خبرنگار مسلمان.
میترا لواسانی
داستان از دیدار نویسنده (خبرنگار زن) با یکی از سران داعش شروع میشه. من عاشق مادربزرگ این دختر شدم. شیر زنی بوده برای خودش! وقتی پلیس نگهبان بانک ازش پول میخواسته بلند بلند بهش گفته تو خجالت نمی کشی از یه زن فقیر که سرپرست خانواده است رشوه میخوای؟! چرا نمیری از اون کرواتی های ثروتمند بگیری ؟😄 یا جاسازی کردن پولهاش خیلی بامزه بوده!😃 نوه اش که نویسنده همین کتابه را مدتی سرپرستی میکنه و میفرسته کلاس قرآن به معلم قرآن که دست بزن داشته میگه نوه منو یه وقت کتک نزنی ، اما یه روز که سر کلاس با بغل دستی حرف زده با خط کش آهنی میزنه رو دستش و سیاهش میکنه اینم گریه کنان می دوه بسمت خونه `به مادر بزرگش میگه. مادر بزرگه میره سراغ معلمه با دمپایی می افته به جونش معلم التماس میکرده شاگردا می خندیدن😄 چه کتاب جذاب و شیرینیه من نمونه اشو یکسره خوندم. حتما چاپیش را میخرم.
کاربر 4664657
سلام چه بانمک توصیف کردی
زهرا
نمونه کتاب تنها قسمت قشنگش هست...
pejmannavi
ممنون میترا خانوم. تعریف خوبی بود. برای خریدنش قانع شدم. ☺
امیرحسین
من نفهمیدم،جز اولش که از دیدارش با رئیس داعش صحبت کرد،دیگه جایی در این مورد صحبت میکنه؟ یه عنوان جذاب و مخاطب پسند واسه کتاب گذاشتن تا خریده بشه،به نظرم فقط همینه و نکته دیگه اینه که اومده از همه اتفاقات منطقه صحبت کرده،واین شاید برای به دست آوردن اطلاعات خوب باشه ولی نباید یادمون بره که این وقایع رو داره از دید خودش توضیح میده واصلا به درد استناد کردن نمیخوره،فقط در حد اینکه بدونیم چه جوری وقایع از نظر فرد درون جامعه به هم ربط پیدا میکنه،همین و در کل به نظرم جالب نیومد،حیف که به چند نفر این کتاب رو توصیه کردم و واقعا الان پشیمونم که این کتاب رو بهشون پیشنهاد دادم. خلاصه که اگه داداش صدای من رو میشنوی،اشتباه کردم این کتاب رو نخر😅
کاربر الهام
کتاب خوبی است اما نویسنده نگرشی لیبرالی دارد، دوست داشتم کمی هم در مورد اسلام واقعی بنویسد ولی وقتی خود نویسنده آن را درک نکرده انتظار نا به جایی است😐
mohanna hajinouri
خودشو زده بود به اون راه که اون گروهک های طالبان و داعش و اینا رو خود امریکا ساخته؟؟؟اگه جدا شیعیان هم گروهک داشتن و حمله و قتل انجام میدادن چرا نرفت باهاشون مصاحبه کنه؟چرا اون زمان نرفت مثلا با سردار سلیمانی ؟میگفت که نمیخاد مصاحبه ش یه طرفه باشه اما در عین حال یه طرفه بود دیگه!!
سارینا
دائم از ایران و شیعیان با عنوان شبه نظامیان شیعه یاد شده بود هر لحظه ای که میخوندمش احساس میکردم نکنه من یه تفنگ و قمه زیر تختم دارم و زیر لباسای تو خونگیم لباس نظامی دارم؟؟
مرجان
عنوان فریبنده ای انتخاب کرده اند تا فروش داشته باشه ولی به جز سطرهای اول کتاب،مصاحبه ای با داعش در کار نیست.بقیه کتاب نویسنده در مورد خودش و عقایدش صحبت کرده.جای تاسف داره فریبکاری به مسایل فرهنگی چون فروش کتاب نیز رسیده.
کاربر ۲۶۸۲۶۱۰
ممنون من هم بخاطرعنوانش فکرمیکردم رفته ودیده و هیجان زیادی داره
Fateme. Sadat
مرسی ازینکه گفتین چون میخواستم بخرمش 😐🙄
مهدی بخشی
مثل چند ردیف اول جعبه میوه که خوب ها و‌درشتا رو‌میزارن...
یک نفر مانده از این قوم که بر میگردد
من فکر کردم کل کتاب در مورد مصاحبه با داعشه اما از بچگی اش شروع میکنه تا به آخر به خاطر همین بد جور خورد تو ذوقم در کل کتابدجالبی نیس
پایداری
سعاد مخنت یک آلمانی مراکشی الاصل است که در کودکی عاشق روزنامه نگاری شده.به سبب اصالت عربی ،اشنایی با زبان عربی و علاقه خودش درمورد گروه های تکفیری تحقیق کرده و تلاش می کند با رهبران این گروه ها مصاحبه کند که طبق کتاب در اکثر اوقات موفق می شود.بخش اعظم کتاب درمورد مصاحبه با ابویوسف یکی از رهبران داعش نمی باشد پس اسم کتاب ابزاری برای فریب شماست.سعاد می خواهد برای خواننده ناآگاه غربی این مطلب را جابیندازد که وضعیت کشورهای اسلامی کاملا ملتهب است.پیروان فرق و اقوام زیادی در سرزمین های اسلامی زندگی می کنند که درصورت برقراری حکومت مذهبی بعضی از این فرق مورد ظلم و تجاوز قرار می گیرند.چه حکومت مذهبی سنی چه حکومت مذهبی شیعه.اتحاد و راحتی گروه ها در کشورهای اسلامی با برقراری سکولاریسم ممکن می باشد وبا وجود فعالیت گروه های تروریستی و شبه نظامیان شیعه و ایران در منطقه باید دول غربی برای برقراری سکولاریسم به مسلمین سکولار کمک کنند البته یک کمک صادقانه و خلاف آنچه تاکنون اتفاق افتاده.مزدور بودن سعاد برای فرهنگ و عقیده آمریکایی در فصل ۱۱ کتاب (فصل تهدیدها) مشخص می شود که شیعیان بحرین را دروغگو معرفی کرده به گونه ای جریان را پیش می برد که مخاطب ناآگاه باور می کند انقلاب شیعیان بحرین به ناحق بوده و اگر آن ها در بحرین قدرت یابند دموکراسی را زیر پانهاده،گروه هایی چون اهل سنت را نیز به خاک و خون کشیده یا مجبور به مهاجرت می کنند.درصورتی که بحرین یک کشور اشغال شده توسط ال خلیفه بوده و اهل سنت عمدتا بحرینی نبوده بلکه به این کشور مهاجرت کرده اند تا شیعه از اکثریت بیفتد.در کل کتاب را با دید انتقادی بخوانید و از یاد نبرید که سعاد مزدور رسانه صهیونیسم جهانی است.
nazanin
کتاب خیلی بی معنی بودومن توصیه نمی کنم کسی اونوبخونه،فقط الکی پول دادم،پشیمونم
هامان
کتابی است که در اون نویسنده تلاش کرده منافع و عقاید دیکته شده رو در لابلای حقایق و واقعیت ها قرار بده ... به عبارتی هم سیبیل اربابش رو چرب کرده و هم سعی کرده یک فضای تحلیلی و هیجانی از موقعیت هایی که در اون قرار گرفته به منظور جذب مخاطب ارائه بده ... کمی سواد و بینش رسانه ای کافیه تا متوجه اینها بشیم ... بعدها بیشتر خواهم نوشت
مانا
دقیقا به شما موافقم ،حیف از پول برای همچین کتابهایی
ali
احسنت
کاربر ۲۱۴۹۸۲۷
خب آخر باید خوندش یا نه؟

حجم

۴۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۴۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد