نظرات کتاب گتسبی بزرگ

نظرات کاربران

talis
مورد علاقه من نبود ، خیلی ازشش تعریف میشه و انتظار بیشتری ازش داشتم ولی متاسفانه منو راضی نکرد
Ghazaleh
خوب نبود واقعا هم نتونستم باهاش ارتباط بگیرم هم داستان قوی ای نداشت
mohajer
این ترجمه رو بیشتر پسندیدم
maryam azizi
من ترجمه امامی خوندم اولش شاید بخاطره اینکه همه ازش تعریف می کنند تو ذوقتون بخوره...ولی من دوسش داشتم و از این کتابایی میدونم که حتما باید تو کتابخونم باشه!! و همیشه با خودم تکرار میکنم مثل جی گتسبی نباش...همه عمرتو واسه چیزه بیهوده ای تلف نکن... کسایی هم که گفتن فیلم بهتر از کتابه!!! بنظره من فیلم کاملا تجاری بود مثل کتاب وقار و متانت نداشت...(مثلا من تو قیافه دی کاپریو اون مظلوم بودن گتسبی تو کتابو اصلا حس نمیکردم. کسی دیگرو باید میذاشتن جاش حداقل.) و جاهایی از کتاب عوض کرده بودن مثلا اسپویل . . تو فیلم دختره به گتسبی اخرش زنگ میزنه در صورتی که تو کتاب نه(اصلا دوسش نداشته فقط واسه پولش بهش نزدیک شد و اخرشم دید داره به ضررش تموم میشه با همون شوهری که ازش خوشش نمیومد گذاشت رفت...).
پروا
با نظر شما که فیلم گتسبی بزرگ به مراتب در سطح پائین تری از کتاب آن قرار دارد موافقم.و همانطور که گفته اید دی کاپریو در نقش گتسبی هم بسیار ناساز است.
maryam azizi
اره درسته اون قشنگ تر بود عکس روی جلد کتابم برای اون فیلمه!
karimiazita7@gmail.com
چرا هیچکس به نسخه قدیمی فیلم اشاره نمیکنه یعنی هیچکس ندیده دی کاپریو کیلویی چنده لطفا فیلمشو با بازی درخشان رابرت ردفورد ببینید
سعید سیدی
رمان خوبیه ولی به نظر من هم بیش از حد بزرگ شده. ترجمه خوب و روان دارد.
0
ناهید
کتاب خیلی خوبیه ، ترجمه ی خوبی هم شده
کاربر ۴۳۴۶۵۲۶
با همین ترجمه‌ی رضا رضایی خوندید؟
alikazemi7
اگر میشد سه و نیم ستاره میدادم. در کل داستان سرگرم کننده ای داشت. پس از تمام کردن رمان هنوز ذهنم درگیر اتفاقات داستان بود. مواردی مثل شخصیتهای تازه به دوران رسیده ای مثل گتسبی و مرتل که با پول و لاکچری بازی هم موفق نشدند به چیزی که میخواستند برسند ولی سرمایه دارهای اورجینالی مثل تام بیوکنن و دیزی هر غلطی که بکنند باز هم در انتها قسر در میروند. اینکه حمل کردن آرزوهای جوانی به سالهای آتی و پر و بال دادن به آن چه تبعاتی برای دیزی و گتسبی داشت. اینکه هرچقدر هم دیزی فکر میکرد عاشق گتسبی است اما نمیتواند کلا از قید و بندهای زندگی اش به خاطر او بگذرد.
یوسف
این تمام خصوصیات یک کتاب خوب رو داره تخیل و رویاپردازی در کتاب موج میزنه نتیجه ای که من گرفتم اینه که (بعضی از چیزها دیگر هیچ وقت برای بار دوم اتفاق نمیافتد و گر هم بیافتد مثل دفعه اول نمی‌شود)
کاربر 3358641
حکایتی بسیار آموزنده از زندگی مردی بزرگ به نام گتسبی این کتاب شاهکاره کتاب های گرون تر ترجمه ی بسیار گیرایی دارن
Atena
پیشنهادم اینه که کتاب رو بخونید و بیخیال فیلمش بشید. کتابش واقعا یه سر و گردن از فیلم بالاتره.

حجم

۱۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان