نظرات کتاب داستان یک اسم جدید
کتاب داستان یک اسم جدید اثر النا فرانته

کتاب داستان یک اسم جدید

نویسنده:النا فرانته
انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۴.۴از ۶۶ رأی
۴٫۴
(۶۶)

نظرات کاربران

یوکی
مجموعه چهارجلدی النا فرانته (که این جلد دوم مجموعه هستش) اونقدر به شدت منو تحت تاثیر قرار داد که دو جلد بعدی رو بلافاصله و با ترجمه انگلیسی خوندم. روایت چند بعدی داستان که از چشم قهرمان اصلی (لنو) گفته میشه، موضوعاتی با محوریت اتفاقات سیاسی و اجتماعی اروپا رو وارد فضای زندگی شخصی و خانوادگی میکنه و با مهارت ملموس و بسیار صادقانه و بدون گزافه گویی به تصویر میکشه. سیاست، اقتصاد، پولشویی، فمنیسم، انقلاب و بسیار مضامین دیگه در روایتی که روی لبه ی دوستی عجیب دو زن در طول زندگیشون حرکت میکنه، بی نهایت قابل توجه هستش و با مهارت، در هم‌پیچیده شده. بی جهت نیست که النا فرانته یکی از مهم ترین نویسنده های حال حاضر ایتالیا و حتی جهان به شمار میاد. خیلی از این‌کتاب تحت تاثیر قرار‌گرفتم. خیلی خیلی زیاد.
شلاله
لطفا جلد سومش رو هم بیارید 💗
بهار قربانی
چرا اینقد گرونه؟ پ.ن. من دیگه طاقت نیاوردم ،سریالشو دیدم،هر چند که کتاب جذابیتش خیلی بیشتره....خواهش میکنم یه فکری برای قیمتا بکنید،خیلی بالاست
Hopefull_librarian
اگه اشتراک طاقچه بینهایت بخرید میتونی این رو با چندین کتاب دیگه رو رایگان بخونید
Azadeh Gholipour
نمیشه آدمها رو قضاوت کرد. همه دوست دارن خوب و حتی بهترین باشن. اما گاهی شرایطی تو زندگی پیش میاد که از نگاه دیگران بدترین میشن. لی لا همچنان داره تلاش میکنه تا به شخصیت آرمانیش برسه. اما راهو بلد نیست و متاسفانه بیراهه ای که میره بیش از حد چاله چوله داره. مشکل اینه که تمرکزش فقط روی هدفشه و موانع و چاه های سر راهشو نمیبینه در نتیجه مدام تو دردسرهای بزرگ میفته. نویسنده خیلی خوب تونسته شخصیت النا رو توضیح بده. کسی که بیش از توانش تلاش میکنه اما خودشو باور نداره و همیشه میترسه موقعیت خوبی که با زحمت به دست آورده دروغ باشه یا به سادگی از دستش بده.
Moonchild
سلام ای کاش جلد سوم و چهارم این کتاب رو هم اضافه میکردین✨
nefeertitt
جلد سوم کتاب النا فرانته انها که میروند و انها که میمانند هم بذارید
بیژن
لطفا جلد سوم و چهارم رو هم بگذارید آنها که رفتند و آنها که ماندند دختر گمشده
Moonchild
البته داستان کودک گمشده*
solo
این کتاب ادامه داستان «دوست نابغه من»است. برای من با فاصله‌ی بسیار زیادی، کتاب اول از کتاب دوم جذاب تر بود. اما این جلد رو هم دوست داشتم.گرچه جزییات که النا در اینجا توصیف می کرد بسیار زیاد بود اما وقایع و رخدادهای داستان تا انتهای کتاب برام کشش و‌جذابیت داشت. خواندن این دو کتاب برام تجربه ای عجیب و‌متفاوت بود. من تو این مدت با شخصیت های اصلی کتاب( لی‌لا و لنو) زندگی زدم. گاهی کلافه شدم، نگرانشون شدم. یه وقتایی ازشون متنفر شدم گاهی باهاشون همدردی کردم(خصوصا لی لا)و از فقر و استیصالی که داشتن عذاب کشیدم. اما لازمه بگم بی نهایت بار از خوندن این کتاب لذت بردم،و بی صبرانه منتظر جلدهای بعدی کتاب هستم. خواندن این کتاب زیبا و جذاب رو به همه پیشنهاد می دم. ضمنا ترجمه کتاب عالی و بی نقص بود‌.
Mahshid Rezaei
عالی بود😀😀خیلی قشنگ بود😀😀
نجمه
پر از ماجرا.. جذاب.. انقدر توصیفات زیبا و دلنشینه که حس میکنی همونجایی.. خیلی دوستش داشتم..

حجم

۴۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۵۴ صفحه

حجم

۴۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۵۴ صفحه

قیمت:
۲۷۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد