نظرات کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی
کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی اثر عطیه عطارزاده

کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی

نظرات کاربران

مایلزِ آلاسکا
کاش کتاب رو تو فصل زمستون میخوندم اینجوری بیشتر کیف میداد:) اوایل داستان خیلی خوب شروع شد اما پایان داستان سراسر حس منفی و پوچی بود… ودر کل کتابی نیست که بخوام به کسی پیشنهادش کنم چون همه پسند نیست!
Par.ya
این سبک نوشتار به شدت سلیقه ای هست. اولین کتاب تو سبک سورئالی بود که خوندم و به نظرم عالی بود. انقدر تو روح و جونم نفوذ کرده که با تموم شدنش انگار از یه دنیای دیگه پرت شدم تو واقعیت. من که خیلی خوشم اومد. پرده 13 و 19 عااالی بود به نظرم. متن هم روان و شیوا هست و خوانش راحت و سریعی داره. در عرض یک روز میشه تمومش کرد.
parisa.sbr
اصلا دوستش نداشتم. کلا با نوشته های مالیخولیایی مشکل دارم
nadia
حقیقتا فراتر از انتظارم بود. پایانی شکه کننده، دیالوگهای بینهایت عمیق و قابل تعمل، تصویرسازی ذهنی بسیار قوی، واقعا ارزش خوندن داشت
سارا
*تامل🌱
سارا
*تامل
کاربر ۱۰۰۹۷۹۲
شوکه کننده درسته
Baharak
دختری نابینا که از پنج سالگی با گیاهی به اسم عاقرقرحای بیناییش رو از دست میده و بعد از ترک پدرش از پیشِ اونها، به همراه مادرش به تهران میره و سال ها اونجا بدون ارتباط با کسی زندگی میکنن و کتاب میخونن و گیاهان دارویی و پماد و این چیزا میسازن ... کتاب خیلی جزئیات رو به زیبایی بیان کرده و فضای سوررئالی داره و همین باعث شد من به خوندش ادامه بدم و دلم نخواد کتابو زمین بذارم :) راضی بودم از نویسنده :)
Amirreza Nouri
🌷
novelist
داستان توضیحات و ادراک خوبی داره از جهان خودش اما به شدت در داستان پردازی و درگیرشدن با کنش خودداری میکنه و ضعیفه تو پروروندن قصه. توضیحات درباره گیاهان و درک خواننده، از زندگی یه دختر کور که چطور با دنیاش داره ارتباط میگیره جالبه به خودی خود و نویسنده هم تا اینجا موفقه در ماجرا اما از نیمه اول داستان به بعد از اونجایی ک از کاشان برمیگردن به شدت لازمه که چیزای گیراتری رخ بده تو داستان که این اتفاق نمیفته و مخاطب نصف اخر کتابو حیران و سرگردان می مونه که چی چرا و چه وقت و چطور پیش اومد. من فکر میکنم اگر به گذشته شخصیت ها نقبی زده میشد خوب بود اگر جهت داستان تغیر پیدا میکرد و دختر مثلا عاشق پسرخالش میشد خوب بود، اگر از این مادر اسطوره ای که نویسنده ساخته یکم بیشتر میفهمیدیم و ابعاد مختلفی از شخصیت این مادر دختر رو باهاش مواجه میشدیم خوب بود. اگر پدر بلاخره سرو کلش میدا میشد، اگر بینایی دختر برمیگشت...و هزاران اتفاقی که میتونست در نیمه دوم داستان رخ بده و داستان رو از اضمحلال دربیاره که نشد...
صبا کثیری
جملات کتاب را می‌شود بارها خواند و هر بار از تک تک کلمات و روش چینش‌شان کنار هم لذت برد. این کتاب را در جایی تاریک و ساکت به دور از همهمه‌ی جهان بخوانید تا حس واقعی عبارات را درک کنید.
zara
سلام من خیلی رمان مطالعه نمیکنم؛اما این کتاب از زبان ی دختریه که تو بچگی بیناییشو از دست داده و پر از حس خوب و توصیف های زیبا بود.همچنین شخصیت عجیب نقش اصلی که به نظرم جالب بود. یه کتاب متفاوته و انگار نقش اصلی تو یه دنیای دیگس:))
هستیا
کتاب یه روند اروم رو پیش میبره که کم کم خواننده بهش عادت کنه و بعد بوم! یهو یه اتفاق همه چیزو تغییر میده و اتفاقاتی میوفته که خواننده رو متعجب میکنه. آخرشم خیلی جالب و عجیب تموم میشه. پیشنهاد میکنم بخونین!
fereshteh
ابتدای داستان خوب شروع میشه. ایده اولیه بسیار خوب و عالیه تا وسط های کتاب هم داستان خوب پیش میره اما پایان کتاب، اصلا خوب تمام نمیشه. هدف نامشخص از بیان داستان. از اتفاقات. اما آموزنده بود. جملات و لحظه های نابی داشت. هر کتاب و هر داستانی چیزی برای یاد دادن دارن این کتاب هم همین طوره
نیتا
دقیقا همین نظر رو داشتم.

حجم

۵۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۵۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
۱۸,۰۰۰
۵۰%
تومان