نظرات درباره کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی اثر عطیه عطارزاده

نظرات کاربران درباره کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی

۳٫۶
(۵۲۵)
$@D@£
کتاب تا اواسطش خوب بود جمله‌های خوبی هم داشت اما بعدش خسته کننده بود و اواخرش برای من غیرقابل‌ تحمل!
سما
کتاب متفاوت و حالبی بود ارزش خوندن داره
aida
کتاب جالبی بود...و همینطور هیجان انگیز، غم انگیز ...کتاب زیاد خوندم ...ولی این یه چیز دیگه بود...تجربه ای متفاوت...
Ana
کتابهای ایرانی این اواخر فقط شده توصیف افراطی نکات بی ارزش و پیش پا افتاده، در کنار جمله های فلسفی قلنبه ی اینستادوستان و گنگ نویسی نکات مهم! اسمش هم میذارن سورئال در حالیکه این هیچ ربطی به سورئالیسم نداره. شخصیت ها ضعیف بود و داستان نداشت فقط توصیف و توضیح و باز توصیف. کلا هر دفعه به خودم میگم دیگه رمان داخلی نمیخونم ولی باز با تعریف کتابخونای آماتور این اشتباه و میکنم.
یک دوستدار کتاب
👌
رها
موضوع جذاب و جدیدی بود که با سبکی متفاوت بهش پرداخته شده بود.هم لذت میبری هم می آموزی.تا روزها بعدد از تموم شدن کتاب هم همچنان بهش فکر میکنی
narges
جملات و تشبیهات قشنگی داشت موضوع جالبی هم داشت من واقعا از بعضی تشبیهات و توصیفاتش خیلی لذت بردم. نمیشد گفت فوق العاده است اما داستان خوبی بود. نمیشه این کتاب رو به همه توصیه کرد پس توصیه نمی کنم.
زهرا۵۸
با همه هنر نویسندگی ایشون ، نیمه دوم کتاب دوست نداشتم
ونوشه
بسیار متن روان، جذاب و تصویرسازی جالبی داشت، یکی از لذت بخش ترین کتاب هایی بود که خواندم.
پاییز
خلاصه داستان که نوشته شده. نظر من درموردش: اولین بار بود یه کتاب سوررئال میخوندم. حس جالبی بود و احتمالا دوباره امتحانش میکنم. یه جاهاییش خیلی تمایل داشتم فیلم این کتاب ساخته میشد و میدیدمش. خداروهزار مرتبه شکر برای نعمت بینایی. قلم جالبی هم داشت. اما کتابی نیست که به همه توصیه کنم. حس لذتی که دختره به کشتن جاندار ها داشت وحشتناک بود و ازش نارحت میشدم. یذره هم یاد رمان اتاق افتادم. پایانش رو هم حقیقتش درست متوجه نشدم. تو خیالش بود که پدرش میاد دنبالش؟ یا واقعا اومد؟ عمل کرد؟ نکرد؟ چیشد؟
نیتا
فضای خاص کتاب مورد علاقه عامه نیست. داستان ساده ای که با زبانی پیچیده نوشته شده و خواندن آن حوصله و دقت می خواهد و گاهی تکرار مکررات هم باعث خستگی مضاعف می شد. اگر به فضاهای سورئال علاقمندید، حتما کتاب را بخوانید.
fatemeh molana
ذره ذره خوندمش که تموم نشه و لذت خوندنش رو کم کم مزه مزه کنم!
mhtb
تلخ اما جذاب و منحصر به فرد.تمام توصیف هارو میشه لمس کرد.عالی بود
شبنم
خواندن و نخواندنش فرقی نداره
maryam
حال و هوای خاصی داشت. جذاب بود
itshirin
چقدر عجیب بود این کتاب 🌌 و چقدر عجیب تر که از یک نویسنده ایرانیه! چه قلمی چه علمی پشتش بود،مشتاقم نوشته های دیگرشون رو هم بخونم... ⚠️هشدار:این کتابو نصف شب نخونین حداقل اواخرشو😈
مجتبی
عجب کتابی اولش خیلی لطیف دوست داشتی آخرش هم عجیب سخت شاید از خواندن کتاب به هیچ نتیجه داستانی نرسید ولی از اون کتاب های که وقتی میخونی متوجه زمان نمیشی واقعا در حد رمان های خارجی عالی بود
بهنوش
این کتاب بی نظیره، خوندنش ذهن و فکر رو عمیق میکنه
dorsa
خیلی قشنگ بود...
صنم کدخدایی
زبان و روایت داستان قابل ستایشه و چنین تسلطی به محتوا، شخصیت و تک‌گویی درونی تاثیرگذار. خواندن این کتاب باعث افتخار بود.
Vadie Beygi
.

حجم

۵۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۵۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان