نظرات کتاب ماهنامه اندیشه پویا ـ شماره ۵۶ ـ بهمن ۹۷
 ماهنامه اندیشه پویا ـ شماره ۵۶ ـ بهمن ۹۷

کتاب ماهنامه اندیشه پویا ـ شماره ۵۶ ـ بهمن ۹۷

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأی
۴٫۰
(۱)

نظرات کاربران

Hadi
همین جناب مهندس بازرگان که از عوامل اصلی و بسیار تاثیر گذار انقلاب 57 بودند، چه آقایان آیت الله منتظری و هاشمی رفسنجانی و . . . به عنوان نفرات نخست همان انقلاب بودند که بعد از انقلاب چنان "حذف" شدند که نفهمیدند از کجا نوش جان کردند. هر کدام با یک تهمتی و بهتانی. آذر ماه سال 1386 بود که میگفتند منتظری "ساده لوح بود" !. یادم هست آقای منتظری به "موضوع ولایت فقیه" نقد داشت که "خودش پایه گزار" همین عنوان به صورت رسمی در کشور بود! مدتها هم در حصر خانگی بود. آقای رفسنجانی هم که آنجور. پس ای مهندس بازرگانها، فرقی نمیکند که شما انقلابی باشید، آن هم در سطوحی بالا، برای آنها حفظ قدرت مهم است؛ بنابراین وای بر کسانی که انقلابی نیستند و مانند انقلابیون نمی اندیشند، احتمالا جایی در کشور نخواهند داشت. از طاقچه زیبا، سپاس گذارم.
بیوتن
توصیه میکنم که تاریخ انقلاب از آغاز تا اکنون رو مورد مطالعه و بررسی (بدون غرض و تعصب) قرار بدین. گذر زمان، سبب ریزش ها و رویشها و تطورات فکری میشود.
arash
وقتی کلیپ هایی از قدیم رو میبینم که هاشمی جوان در صدر مجلس در مقام ریاست نشسته با خودم فکر میکنم ای کاش میشد در زمان سفر کنم برم در گوشش بگم " یک درصد هم احتمال میدی در همین انقلاب یک روزی رد صلاحیت بشی؟ یک روزی غیر خودی بشی؟" قطعا باور نمیکرد. افسوس که قدرت آدم ها رو جادو میکنه، حس میکنند جاودان در قدرت میمونند.

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد