نظرات کتاب نور پنهان
کتاب نور پنهان اثر مایکل کانلی

کتاب نور پنهان

نویسنده:مایکل کانلی
امتیاز:
۴.۲از ۴۶ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

معصومه
ترجمه عالی بود داستان خیلی واقعی بود کاملا میشد تو دنیای واقعی تصورش کرد ولی من دوست داشتم بیشتر به زندگی قربانیان و ویژگی های شخصیتشون و اینا بپردازه و دوست داشتم اسرارآمیزتر باشه ولی خب نویسنده بال و پر الکی به داستان نداده بود و در عین اینکه جذاب بود زیادی قوه تخیل ادم رو به بازی نمیگرفت در یک کلام خیلی واقعی بود شخصیت النور خیلیییی رو اعصاب بود همش در حال بازی بود اخه پوکرم شد شغل واقعا؟؟ برعکس هری که برای شغلش رسالت تعریف کرده بود زندگی کاری النور به نظرم سرتاسر پوچ بود اصلا ازش خوشم نیومد
سیّد جواد
کتاب ۲۵۲ از کتابخانه همگانی، کتاب خوب و جذابی بود. فقط ممکنه جزییات زیاد کمی شما رو خسته کنه ولی در آخر متوجه میشیم که تمام این جزییات به حل پرونده کمک کرده . تصمیم گرفتم کتب دیگر این نویسنده را هم مطالعه کنم. از نکات جالب توجه کتاب می توان به روابط نیروهای پلیس در آمریکا اشاره کرد ، روابطی که خیلی هم دوستانه نیست.
sami
سلام، وقت بخیر. میشه لطف کنیدبهترین کتابهای جنایی و معمایی رو که خوندید بهم معرفی کنید؟
مریم
یک داستان جنایی نسبتا خوب, البته به نظر من جذابیت ماجرا از نیمه ی کتاب شروع میشه, تمام اتفاقاتی که افتاده در نهایت مشخص میشه که به هم مربوطن. داستان سریع پیش میرفت زیاده گویی هم نداشت.
کاربر 685837
کتابی بسیار عالی و هیجان انگیز ..با پایانی مناسب و مورد انتظار خواننده
zohreh
۱۱۴. "هری بوش" پلیس سابقی، که حالا مجوز کارآگاه خصوصی داره، بعد از بازنشست شدنش نمیدونه باید با زندگیش چکار کنه. تصمیم میگیره سراغ پرونده حل نشد‌ه‌ دوران خدمتش که سالهاست فکرشو درگیر کرده، بره. پرونده آنجلا بنتون دختر جوانی که دستیار تدوین یک شرکت بزرگ فیلم‌سازی بوده به طور وحشیانه‌ای به قتل رسیده. چند روز بعد از این فاجعه، ۲ میلیون دلار پول نقد از صحنه فیلم‌برداری به سرقت میره و پرونده به فرد دیگه‌ای داده میشه. علاوه بر فراز و فرودهای جذاب، ماجراها تقریبا غیرقابل پیش‌بینی اتفاق میفتن و پایان قشنگی داره.
0
ali fattahi
نمونه عالی داستان پر تعلیق جنایی
sahoje
برای کساییکه دنبال یه کتاب پلیسی هیجان انگیزند توصیه میکنم تا اخر داستان نمیشه حدس زد چه اتفاقاتی افتاده
zh156
یه داستان جنایی معمایی هم چی پربار😄 ۴۱۶ صفحه ست.از اینایی باشین که کتاب و ول نمیکنید تاتموم شه خیلی فشار میاد بهتون 😬
shirin.h
عالی ، پر کشش ، مهیج ، ترجمه روان با نور پنهان 😊
مهندس پور
کتاب در مورد معمای دو قتل که به هم ربط پیدا می کنه زیاده گویی داشت بعضی جاهاش خیلی جزییات اضافه شده ولی در کل خوب بود 👌🏼😊

حجم

۳۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۳۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد