نظرات درباره کتاب دوشنبه هایی که تو را می دیدم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دوشنبه هایی که تو را می دیدم اثر لئا ویازمسکی

نظرات کاربران درباره کتاب دوشنبه هایی که تو را می دیدم

امتیاز:
۳.۸از ۹۴ رأی
۳٫۸
(۹۴)
سیّد جواد
کتاب ۲۴۹ از کتابخانه همگانی، داستانی کوتاه ولی خوب و البته غمناک . نویسنده بدون بکار بردن کلمات رکیک و شوخی های جنسی شما را تا انتهای داستان با خود همراه می کند. امیدوارم بعضی از نویسنده !!! های ایرانی یاد بگیرند .
sofi
دوستان از کجا میفهمین چه شماره ای از کتابخانه همگانیه؟؟؟!!!
محمد شریعتی
😀👌
delibal
سلام دوستان گل😁🌹 داستان از عنوانش برمیادکه یه داستان عاشقانه باشه که البته که هست. ولی اصلن انتظار یه عاشقانه ی پرشور و هیجان که آدرنالین خونتونو ببره بالا و پر از فراز و نشیب باشه. داستان سیر آروم و یکنواختی داره و آرومتون میکنه. با این وجود من نتونستم با شخصیت ها ارتباط برقرار کنم. تا صفحه ی آخر برام غریبه بودن. کتاب این حس رو به من میداد که انگار فاصله ای با پیری ندارم و خیلی زودتر از چیزی که فکرشو کنم زمان همه جوانیم رو میدزده. خوندن این کتاب ربطی یه سن و سال زمانی شما نداره و بستگی به سن عاطفی عقلیتون داره که هنوز جوان هست یا به پختگی و میانسالی رسیده. ترجمه خوب و روان بود. ممنون از طاقچه برای این کتاب😍
zoha
یه داستان عاشقونه که کوتاه و روان نوشته شده. به نظر من نقطه قوت این کتاب بیان همرمان اتفاقات از نظر آدم‌های داستانه. اینکه یک فصل از نگاه و احساس دختربیان میشه و فصل دیگه از نگاه و احساس پیرمرد و جلوتر از نگاه و احساس پسر جوان.
afsaneh_&_fatemeh
افسانه ✏ سرشار از احساسات ناب..‌. بخونید اگه فراموش کردید که باید عشق بورزید...
negar
👌👌
leila_az
کتاب قشنگی بود یه حس خاصی داشت.
fatemeh
کتابی کوتاه با عشقی عمیق حس خوبی که این کتاب به ادم هدیه میدهد را از دست ندهید 😊
Dexter
خیلی برام جذاب بود، متن بسیار روان و تصویرسازی ملموس از فضای یک رستوران و مشتریهاش، خیلی عالیه...آدم خودش رو دقیقا در مغز یک دختر ۱۵ ساله که پیشخدمت یه رستورانه حس می کنه
کتابخوار
یک داستان بی نهایت آبگوشتی به معنای واقعی کلمه 😏 طاقچه پر شده از یک سری کتاب‌های عامه پسند شدیدا ضعیف فرانسوی که همشون تم و روایت شبیه به هم دارن و همگی انگار کتاب‌های سفارشی دفاع مقدس کشورشونه😂😂😂 تم میهن پرستی و جنگ جهانی و نازی‌های منفور و البته زیبایی‌های پاریس... ولی این یکی دیگه از همه ضعیف تر بود.
هانی
🤣🤣🤣🤣👌🏻👌🏻
اف
داستانی ملایم و لطیف با نثری روان و ترجمه ای روان تر.کاش نویسنده های ایرانی به جای به رخ کشیدن سبک نگارش و پیچاندن کلمات و مفاهیم به اندازه ی ابن کتاب ساده و گویا بنویسند.
دایه مکفی
من حدود بیست درصد از کتاب رو خوندم درحالیکه حس شکنجه شدن داشتم، مثل اکثر کتابخوانها، دوست ندارم کتاب رو نیمه کاره رها کنم، اما دیدم وقتم اهمیت بیشتری داره نسبت به رعایت قانون نانوشته *کتابی که شروع کردی رو حتما تموم کن*... پس ادامه ندادم.
negin
کتاب کوتاه و جذابی بود❤
Amiralii Dor
سلام کتاب خوبی داستان پردازی خوبی داشت
hosseini mehr 1401
من عاشق این دست کتاب ها هستم که نویسنده بیشتر میپردازه به بیان احساسات شخصیت هاو اینکه چی توی ذهنشون میگذره!
Roya🌱
داستان روایت زندگی پیر مردی بیمار است که دوست دارد در باقی مانده عمر خود نوه ای داشته باشد تا هم صحبت او باشد از طرفی دیگر دختری به نام کلارا نیز دوست دارد که پدربزرگی داشته باشد که این دو در رستورانی که کلارا در آنجا پیش خدمت است با هم آشنا می شوند. در کل داستانی لطیف با پایانی غم انگیز
کاربر ۱۵۱۵۳۳۲
رمان بینطیری بود.
maedeh
به نظرم خیلییی قشنگ بود..احساس متقابل پیرمرد و دختر جوان رو خیلی خوب شرح داده بود.
بهار قربانی
یه عاشقانه آرام عشق به میهن،عشق به فرزند ،عشق یک زوج و اما جنگ...این کلمه منحوس که کاری جز به گند کشیدن همه چیز نداره اینا تنها تعابیرم ازین کتابه کتاب کوتاهیه،ارزش یه بار خوندو داره این نظرم کاملا شخصیه ،کاری ندارم نویسنده کیه؟ از کجا اومده و چه پشتیبانیه داره...اینکه وقتی کتابی رو بخونم حس کنم حالم خوب، از نظرم اون کتاب عالیه حسم نسبت به این کتاب خنثی بود چون تقریبا نزدیک به اواسط کتاب میتونستی آخرشو حدس بزنی البته فک کنم نویسنده کلا قصد غافلگیری خواننده رو از اول نداشت.
Ava Hedayati
من واقعا این کتاب را دوست داشتم تا وسط خوندم و کنجکاوم بدانم که بقیه داستان چه میشود
کاربر ۱۹۹۶
اگر وقت اضافی برای تلف کردن دارید بخوانید.
delhan
اولین کتابیه که میبینم شخصیت اصلی دنبال روابط عاطفی بین زن و مرد نیست یه روزه تمومش کردم😅

حجم

۱۵۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۵۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد