نظرات کتاب کره‌ی جنوبی؛ ژنرال توسعه
کتاب کره‌ی جنوبی؛ ژنرال توسعه اثر جواد قربانی آتانی

کتاب کره‌ی جنوبی؛ ژنرال توسعه

۳٫۳
(۱۳)

نظرات کاربران

وحید
کتاب اصلی دچار یک آشفتگی در نگارش هست و خط سیر دقیقی ندارد و مرتب در زمان جابجا می‌شود. ترجمه هم چندان خوب نیست. لذا خواندن این کتاب فقط برای کسی خوب است که اطلاعات کلی‌ای در زمینه اقتصاد توسعه و داستان پیشرفت کره داشته باشد..
Elena
من کتاب رو نخوندم پس نمیتونم درباره درست بودن یا نبودن نظر شما حرفی بزنم. اما بنظرم رسید یک نکته رو اینجا بگم شاید در ارتباط برقرار کردن با چنین پدیده هایی در برخی کتابها _ یعنی پیش نرفتن طبق خط سیر زمانی _ کمکی بکنه. ماکس وبر هم در جامعه شناسی اقتصادش و برخی کارهای دیگه اش چنین وضهی داره. یعنی همه اتفاقات رو لحاظ نکرده و نوشتار یا سخنرانیش از یک خط سیر تاریخ وقایع پیروی نمیکنن. برخی منتقدینش این رو ضعف میدونن. اما چیزی که من فهمیدم اینه که این یک عمد و یک شیوه مطالعه تاریخی هست که به نگاه تاریخی وبر در ساخته شدن تاریخ برمیگرده.
hamid
کتاب برای آشنایی با پدر کره مدرن خیلی خوبه ولی خط زمانی کتاب مشکلات فراوان داره مثلا یه جا داره درمورد سال ۱۹۷۰ صحبت میکنه بعدش میره تو دهه ۵۰ میلادی و ... برای همین سردرگمی در خواننده بوجود میاره
محمد حسن اَمین زادگان
بودجه‌ای که دار و دسته‌ی نیویورکی‌ها و #بچه‌های_شیکاگو در "دنیای اقتصاد" صرف میکنند را به بنده بدهید و هیچ نظارتی هم روی این بودجه و نحوه‌ی هزینه‌کرد و ....... نداشته باشید تا در ایران برای شما دولت و مجلس تایین بکنم! در بهترین سناریو،هیئت حاکم بر دنیای اقتصاد به اینکه تفکر غرب‌گرایی یا "لیبرالیسم" یک نوع "ایدئولوژی"ست و خیلی هم "واگیر" است،اطلاعی ندارند!
مهدی
از همون تایین کردنت سطح سوادت معلومه مارکسیست دوزاری

حجم

۱۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد