نظرات درباره کتاب دختری با هفت اسم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲۶ | طاقچه
کتاب دختری با هفت اسم اثر هیئون سئو لی

نظرات کاربران درباره کتاب دختری با هفت اسم

۴٫۵
(۱۳۰۵)
Zeina🌸💕
همون طور که دوستان گفتن واقعا خوش شانسی های زیادی داشت اما من خیلی جاها احساس کردم آب و روغن ماجرا را زیاد کرده عین یک داستان نویس بازم به شدت جذابه
samid ss
من بدون هیچ شناختی این کتاب رو شروع کردم ولی عاشقش شدم، داستان روند خیلی خوب و منظمی داره و خیلی خوب همراهتون میکنه ، انگار دستتون رو گرفته و مشتاقتون میکنه دنبالش برید.هر بار منتظرید ببینید چه اتفاقی میفته و این کتاب شگفت زده تون میکنه. من با تمام وجودم درکش کردم و لذت بردم ، هیج وقت از این سبک کتاب ها نخونده بودم ( سیاست ، مستند ، زندگی نامه طور) ولی پیشنهاد میدم که امتحان کنید .
Hedieh :)
اولین کتابی بود که بلافاصله بعد از نصب طاقچه خوندمش و به شدت برام جذاب بود. داستان دختری که در داخل مرزهای کره شمالی،مثل بقیه مردمش،از جهان بیرون بی خبره و با عبور از مرز متوجه میشه که اون داستان‌هایی که در مورد کشورش، تاریخ کشورش و رهبرش براشون تعریف کرده بودند واقعیت نداشته! همچنین نشون میده یک انسان در شرایط سخت زندگی و در مواجهه با چالش ها چقدر میتونه قوی باشه.
saeid
کتاب نسبتن روان و گیرایی بود ، زندگی هیون من رو تحت تاثیر قرار داد و باید بگم یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم ، امیدوارم که مردم کره ی شمالی هم روزی طعم آزادی بچشن چون این جور سیاست ها انسان رو سمت تباهی می کشه و بس ...
parniya
عالی بود عالی زندگی یه دختره واسه نوجوان تا بزرگسال خوبه😍😍
کاربر ۲۰۹۷۵۱۰
کتاب عالی بود. من از خوندنش لذت بردم. آشنایی نسبی من با زندگی مردم کره شمالی بیشتر شد. سختی هایی که قهرمان داستان در فرار از سرزمین مادری داشت و اتفاقهایی که براش رخ میداد غصه دارم میکرد. ولی از قدرتی که برای حل مشکلاتش داشت، خوشحال میشدم. من تو دو سه روز خوندم چون به شدت منو جذب میکرد.
کاربر سارا
کسی عکسی از برایان منجی آمریکایی اش یا اون منجی استرالیاییش دیده؟؟؟؟ عجیبه اینهمه داستان سرایی به حمایت از آمریکایی ختم میشه که خودش از عاملین اصلی جدایی دو کره بوده و تو کتاب اصلا اشاره نمیشه چرا دو کره از هم جدا شدن. آدمو یاد داستان آخرین دختر میندازه که از دست داعش پناه میبره به عاملین ایجاد داعش. پارادوکس عمیقی که معمولا کسی جرئت پرسیدن در موردشو نداره چون میدونه محکوم میشه به خیلی چیزا. واقع گرا و حقیقت جو باشیم
کاربر ۳۲۵
کتاب پرکششیه و خسته کننده نیست، ترجمه روان و خوبه
Eliya.Sharifi
کتاب بسیار جذاب و پرکششی بود . قلم نویسنده ، بسیار روان و گرم بود و انقدر هیجان رو عالی توصیف کرده بود که ثانیه به ثانیه اش رو به راحتی می شد تصور کرد و به راحتی می تونستی خودت رو جای شخصیت اصلی بذاری . بعضی جا ها از شدت جذابیت ، نمی شد باور کرد این شخصیت واقعیه . من برای ایشون پیام فرستادم و داشتن این همه اراده ، انگیزه ، کوشش و شجاعت رو ، بهشون تبریک گفتم . واقعا جذاب بود . حتما بخونید .
سمانه
واقعا خوشم اومد ازش ، جالب بود برام
mehrii
برای من که کتاب خیلی جذابی بود مخصوصا قسمت های اولش که در مورد فرهنگ و شیوه حکومت کره شمالی توضیحاتی میداد برای منی که به مسائل سیاسی و حکومتی علاقه زیادی دارم جالب بود و همچنین اطلاعاتی از نظام کمونیستی هم به دست آوردم. «هرکسی که شلوار جین میپوشید ،مرد هایی که موهایشان کمی بلند بود ،زن هایی که گردنبند می انداختند یا از عطر های خارجی استفاده میکردند .تمام اینها غیر اجتماعی بود و نمادی از فساد اخلاقی و افتادن در دام نظام سرمایه داری به شمار میرفت»
Maede_smi
«فوق العاده بود!» این جمله ای بود که بعد از خوندن آخرین سطر این کتاب، ناخودآگاه از ذهنم گذشت. تلاش های بی وقفه ی یک دختر جوان برای رسیدن به آزادی و استقبالش از آگاهی! جالبه که با وجود عجیب و غریب بودن شرایطی که از کره شمالی توصیف میکنه، بخش عمده ایش برای ما ایرانیهای عصر جمهوری اسلامی هم آشناست! به شدت توصیه میکنم📚
sh kh
ارزش خوندن نداره و قویا حس کردم خزعبلاتی دروغین سر هم شده تا در بازار فروش بره
zahra
بسیار کتاب عالی بود واقعا از خوندنش لذت بردم راستش دید شما رو نسبت به جهان اطراف عوض میکنه و میفهمین همه جا همه چی گل و بلبل نیست 🙂
سمانه
لذت بردم از خوندنش.
بابک
ترجمه بسیار روان و ساده موضوع کتاب سلیقه‌ای هست.من علاقه دارم به اینکه بدونم انسانهای مختلف در شرایط بد و خوب چگونه رفتار و برخورد می‌کنند ، میتونه تجربه خوبی باشه. میتونه فیلم جذابی از این کتاب ساخته بشه در کل اگر علاقه به این نوع ژانر داستانی دارید.کتاب خوبی خواهد بود.از نظر امتیاز به جذابیت داستان نمره متوسط رو میدم.از خوندنش پشیمون نیستم.و بعد از تمام کردن کتاب در ذهنم هنوز هم داستان و سرگذشت کاراکتر اصلی رو مرور میکنم.و چقدر جالبه که حکومت دیکتاتوری از هر نوعی که باشه خفقان، عقب‌ماندگی و سرخوردگی رو در اون جامعه گسترش میده.کما اینکه تاریخ کشور خودمون هم که میخونیم تا به همین امروز حکومتهایی که بر جامعه ایران حکمرانی کرده‌اند همگی دیکتاتوری بوده‌اند،فقط نوعش فرق میکرده.امیدوارم روزی در این ایران هم یک حکومت سالم با هدف آزادی نظر ، اندیشه و بیان بر سرکار بیاد که البته با نگاه به جامعه و مردم این کشور فعلا تا ۵۰ سال آینده چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
کاربر ۲۹۶۲۰۲۹
من این کتابو نسخه ی چاپیشو خوندم یکی از بهترین کتابها بود که خوندم. یه واقعیتی رو فهمیدم که راه پیشرفت و رهایی برای همه ادما یکسان نیست. واقعا دختر خیلی قوی ای بود نویسنده ی این داستان و واقعا شخصیت قابل تحسین و احترامی داره و دختر بسیار قوی ای هست
fateme
کتاب از نظر ترجمه عالی بود . دید ادم رو به زندگی تغییر میده و باعث میشه احساس کنی وقتشه توهم مثل شخصیت اصلی داستان روی پاهای خودت بایستی و گاهی برای رسیدن به علایقت ریسک کنی البته نه به هرقیمتی! به نظرم درکل جذاب بود و وادارت میکرد به خوندن ادامه بدی اما راستش نمیتونم تمام حرف هایی که راجع به کره شمالی زده شده رو باور کنم! حس میکنم ممکنه اغراق آمیز باشه یا حتی بخشیش سیاه نمایی دراخر هم که شخصیتی که تونسته بود به هیئون سئو ارامش بده و ازش حمایت کنه و شریک زندگیش باشه یه ادم امریکایی از اب دراومد خب ادم شک میکنه که شاید مبالغه کردن و خواستن چهره کره شمالی رو خراب کنن و امریکا رو به کشوری ازاد و همه چی تموم جلوه بدن میتونه یکم امیخته به سیاست باشه !
کاربر ۱۱۳۱۲۷۴
این همه مقاومت و شکست ناپذیری آدمو متحیر میکنه. و واقعا تلنگری میشه که بفهمیم هیچ وقت نباید امیدمونو از دست بدیم. حتی تو شرایطی که بنظر میاد به هیچ دین و خدایی اعتقاد نداریم.
ShiSemi
خوندن این مستند مکتوب رو به همه توصیه میکنم. این کتاب اولین کتابی بود که من درباره واقعیت زندگی در کره شمالی خوندم... واقعیتی که ارزو میکردم واقعیت نداشت! فلم‌نویسنده و مترجم چنان جذاب بود که به سختی میتونستم کتاب رو زمین بذارم. درس زندگی داشت: "گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است"

حجم

۶۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۶۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
۴۸,۶۵۰
۳۰%
تومان