نظرات درباره کتاب خودت را به فنا نده و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب خودت را به فنا نده اثر حسین گازر

نظرات کاربران درباره کتاب خودت را به فنا نده

۳٫۸
(۷۲۷)
آفتاب
کتاب خوبیه بینش درستی به آدم میده هفت نکته کتاب رو پیشنهاد میکنم یادداشت کنید تا فراموش نکنید
علی دشتی مطلق
خوبه که ادم کتاب بخونه و تاثیر مثبت بزاره تو زندگیش با مطالعه
ashkan
من نسخه چاپی اش را دارم خیلی خوبه حتما بخونید
hani75
فصل چهارمم و هنوز در تعجبم از نظرات مثبت زیادی که دادند برای این کتاب.... واقعا خسته کننده و تکراریه.... مطالبی که تو کتاب های روانشناسی دیگه هم به چشم میخوره.
mohadeseh
واقعا خوب بود😍💜
غزل
واقعا کتاب پر از انرڗی منفی بود ،بزور نصفشو خوندم اصلا توصیه نمیشه بخونید همش مدام تکرار میکنه حرفا و جملات منفی ک بدتر ذهن رو اشفته میکنه اگر کسی میخاد از این کتاب های خودیاری مطالعه کنه بهترع از نویسندع های خوب مثل جول اوستین و باب پراکتور و لوئیز هیل و .. بخونه ک علاوه بر راهکار مثبت اندیشی و وجود خدا و کلی نکته مثبت رو اموزش میدن بخصوص جول اوستین ک عالیه
کاربر ۳۱۲۳۷۸۲
قراره یک بار زندگی کنی و اگر دوست داری زندگی موفقی داشته باشی به گفته های کتاب عمل کن.
aliakbartvr
در این کتاب مواردی گفته شده که احساس می کنید انگار یک شخص بسیار با تجربه و دانا دارد شما را نصیحت می کند و چکیده ی کل تجربیاتش و رمز موفقیت در زندگی را به شما تقدیم می کند.کتاب بسیار عالی و تاثیرگذار بود.
کاربر ۴۷۸۳۶۱۷
بهتون پیشنهاد میکنم که حتما حتما این کتاب را مطالعه بفرمایید.
amirhossein.raeisi
با توجه به اون تعریفی که ازش شنیدم زیاد کاربردی نبود، تنها نکته ای جالبی که ازش یاد گرفتم این بود که ما همه توی زندگی هامون دوست نداریم از نقطه ی امنی که برای خود درست کرده ایم خارج شویم یعنی یه جورایی اهل ریسک نیستیم و بیشتر دنبال ثبات و اطمینان خاطر هستیم که البته این موضوع مربوط به مباحث تکاملی هم میشه. در مجموع اگر کتاب هایی توی این سبک دوست دارین یعنی کتاب هایی که دوست دارین شما رو به حرکت در بیاره بنظرم کتاب هایی مثل تختخوابت را مرتب کن از مک ریون و قدرت پشتکار از متیوس نبست به این کتاب اولویت داره.
Ali
میتونم بگم با توجه به بعضی نظرات این کتاب در رده خودش بهترین هست چون به ترتیب از صفر تا صد یعنی از مشکلات تا موفقیت، از خیالات تا واقعیت رو براتون شرح میده بعلاوه راحل ها. (بقول خود نویسنده مسیر زندگی مثل یک ریل راه آهن هست بستگی به خودت داره که چجور از منظره گذرای استفاده و لذت کنی.
tdust
دوستی نوشتن اگر در بدترین نقطه زندگیتون ایستادید بخونید!!!! ما هیچ ما نگاه! دوستان این کتاب قانونای فوق العاده‌ای داره که در بهترین دوران زندگیم خوندم و در بهترین و بدترین و معمولیترین دوران زندگیم همراهم بوده و خواهد بود. پس یه لطفی در حق خودتون بکنید و در هر شرایطی که هستید بخونید این کتاب رو و با عمل کردن بهش لذتش رو ببرید. محدودیت زمانی برای خوندن کتاب خوب وجود نداره. به قانونهای مهمی توی زندگی اشاره میکنه و تثضیح کافی میده و اگر مصمم نباشید که قبول نکنیدش! حتما به دردتون میخوره.
zhra
چیز هایی که تویه این کتاب بود برای چند ماه یا چند سال پیش من بدرد میخورد بنظرم اگه کسی امید و انگیزه به زندگی نداره یا افسرده هست به کارش میاد
منم من
کتاب خوبی هست که مطالب خوبی که تا به حال همه ما یاد گرفتیم رو برامون یادآوری میکنه.
الهه »»عشق کتاب
کتاب پر از مطالب ارزنده بود که باید عملیش کنی فقط مطالعش بدرد نمیخوره بلند شو و دست به عمل بزن
سهیلا
عالی
Tina Majidiyekta
کتاب خیلی خوب و کاربردیی هستش و واقعا باید دل داد و خوندش🙂
خوش
این کتاب انگار برای من نوشته شده... خیلی کتاب خوب و کاربردی‌ای است و میتونه کمکتون کنه که به افکار و اعمالتون یه سر و سامونی بدین... کتاب به دور از روانشناسی زرد و چرندیات بعضی اساتید انگیزشی است. واقع‌گرایانه نوشته شده و کاربردی است. من بخاطر اینکه باید چیزی که میخونم رو بسنجم، تا ببینم چقدر یه مطلب میتونه درست یا غلط باشه، یکم آروم خوندم اما حجم زیادی نداره. در آخر من یک خلاصه برای خودم از نکات مهمش یادداشت برداری کردم و با زندگی خودم تطبیق دادم. اینطور راحت تر میشه ازش استفاده عملی کرد.
Fatemeh
سلام. من این کتاب رو از کتابخانه که گرفتم فقط که مقدمش رو خوندم کلا رفتارم عوض شد و کل کتاب رو که خوندم حس می کنم اگر این کتاب نبود من چه قدر درمورد زندگی اشتباه می کردم و زندگیم رو هدر می دادم. به نظر من این بهترین کتاب هست و اگر دنبال حال خوب و بهترینها هستید این کتاب را بخوانید دوستای گلم 🌹
آزاد
کتابی عالی برای ارتقای کیفیت زندگی

حجم

۱۰۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان