نظرات کتاب جنس ضعیف
کتاب جنس ضعیف اثر اوریانا  فالاچی

کتاب جنس ضعیف

نظرات کاربران

شقايق بانو
یکی از قسمت هایی که از نظرم جالب بود ؛این کتاب تو دهه شصت میلادی نوشته شده تو اون زمان زنهای ایرانی ازادی داشتند و نویسنده به ایران نیومد چون از نظرش وضعیت زنها مناسب بود.بنظرم الان اگه این کتاب نوشته میشد اولین کشوری که می اومد ایران بود و این خیلی ناراحت کننده است که بجای پیشرفت پسرفت داشتیم.
عمار
داخل کتاب از ایران به عنوان کشوری مسلمان نام برده شده که زنانش در شرایطی معقول زندگی می‌کنند.‌ البته به نظرم بهتر بود درباره ایران هم مینوشت که بدونیم اون شرایط معقول چی بوده
parisa.p
یه فصل از کتاب اصلی حذف شده ، این کتاب به زبان های دیگه یه فصل از سفذ به ترکیه هم داره که کاملااااا حذف شده حتی تو فصل اخر به عنوان نتیجه گیری از زن هایی در انکارا یاد میشه در حالی که ما تو کل کتاب هیچ چیز از انکارا نخوندیم ، متن کتاب دست خورده است، ترجمه اش بده و کلیییی غلط داره، مگه مجبورین یه همچین کتابی رو ترجمه یا منتشر کنین؟؟
محدثه
برای منی که علاقه مند به آگاهی از وضعیت زنان در سراسر دنیا هستم کتاب منحصر به فرد و جالبی بود.اگر علاقه ای به کتاب های توصیفی ندارید و دنبال نتیجه گیری هستید شاید کتاب براتون ناقص جلوه کنه.اما به نظر من پایان برای هر نوع برداشت متفاوتی بازه و این از نظر من نقطه قوت هست والبته از نظر بعضی ها نقطه ضعف.
kordelia
واقعا کتاب جالبی بود انقدر که لاجرعه سر کشیدم...اما پایان کتاب رو دوست نداشتم؛کاش انقدر کلی نبود.. کاش نویسنده بعد از به قول خودش دور دنیا گشتن و سرانجام به نقطه آغاز بازگشتن نتیجه گیری درخور توجهی از تقابل تفاوت ها و در عین حال شباهت های زنان دنیا ارائه میکرد..
Hanieh
کتاب خیلی خوبی بود بخصوص ابتدای کتاب بهتر هم بود خیلی خوشم اومد مشکل فقط این بود که کتاب یه مقدار قدیمی هست و اوضاع خیلی از اون کشورهایی که توصیف کرده بود خب الان فرق داره ولی در کل من دوستش داشتم
🍃Anee shirley🍃
این کتاب باعث شد بفهمم تو کشورهای دیگه هم زنان با مشکلات بسیاری دست و پنچه نرم میکنن مخصوصا کشورهای آسیایی .باعث شد با فرهنگ دیگر زنها هم اشنا شم.واقعا کتابو دوست داشتم:)
❤ محمد حسین ❤
کتاب درباره سفر اوریانا فالاچی با یکی از همکارانِ عکاسش به شرق هست و کنکاش درباره زندگی و موقعیت اجتماعی زنان در اون منطقه، این کتاب در سال ۱۹۶۱ میلادی نوشته شده، و نکته جالب اینکه، وقتی حرف از مقایسه بین کشورهای اسلامی و زنان مسلمان میشه، فالاچی به این نکته اشاره میکنه ک زنان ایران به عنوان یک کشور اسلامی، در میان دیگر کشورهای اسلامی، از موقعیت و وضعیت بهتری برخوردار هستن، و ما در این زمینه با گذشت ۶٠ سال، متاسفانه در جا هم نزدیم، بلکه عقب گرد کردیم😕
zahra.Askari
این کتاب دومی هست که از این نویسنده میخونم .کتابی است که ما را از وضعیت زنان اگاه میکنه اما میدونیم که کتاب اپدیتی نیست. ولی خیلی جذاب و روان است
shima
بیان جذاب و شیرین اوریانا فالاچی و موضوع جذاب زنان ترکیبی بی نظیر برای یک کتابه. زنان در دو راهیه مدرنیته و سنت گیر کردن. واقعا کدوم مسیر درسته؟ چطور میشه تعادل رو حفظ کرد.
عمار
چه جالب😊 کدوم مسیر درسته؟ چطور می‌شه تعادل رو حفظ کرد؟!
امینه
کتابی از جنس زنان سراسر دنیا.
0

حجم

۱۵۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد