نظرات کتاب درباره تو (مجموعه رباعی)
کتاب درباره تو (مجموعه رباعی) اثر میلاد عرفان پور

کتاب درباره تو (مجموعه رباعی)

امتیاز:
۴.۰از ۲۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

اِیْ اِچْ|
درسته که این کتاب، نه ایپابه و نه تو کتابخونه موجود، ولی ما سمج‌تر از این حرفاییم که دست از سر آثارِ میلاد عرفانپور برداریم!😐😎 مثل همیشه، بد توی آثار آقای عرفانپور پیدا نمیشه.(هرچند حس غریبی میگه از آثار پیشین ضعیف تره😶) بقیه ماجرا هم آنچه عیان است و این حرفا... ازونجایی که اینجانب کتابه رو خریدم، با توجه به اقبال بلندم دو سه روز دیگه یا رایگان میشه، یا ایپاب میشه یا میاد تو کتابخونه😐 فلذا برا خریدنش دست نگه دارید. تجربه دارم که میگم😐😃 کتاب رو به جماعتِ رباعی‌پسند پیشنهاد میکنم. «آنگاه که می‌رفت به غم پی بردم از عمق وجودم به عدم پی بردم من از دل خود هیچ نمی‌دانستم تا برد دلم را، به دلم پی بردم...»
سوفیا
میلاد عرفان پور و فاضل نظری ، این دو نفر یکم آدم رو به آینده شعر امیدوار می کنند 😶
اِیْ اِچْ|
:)))
بوی سیب
🍎😃
مریم بانو
اولین بار یه رباعی پاییزی به گوشم خورد و خیلی خوشم اومد. اسم شاعر رو پرسیدم، شنیدم میلاد عرفان پور، درباره تو... همون موقع به خودم گفتم این کتاب انتخاب خوبیه واسه هدیه تولد پاییزیم... اولین کتابی بود که ازش خوندم و لذت بردم و رباعی ها رو اکثرا حفظ شدم و زمزمه می کنم... از دست ندید خوندن این مجموعه رباعی بی نظیر رو... "یک پنجره، گلدانِ فراموش شده یک خاطره، انسانِ فراموش شده در خانه، جماعتی پی معجزه ها بر طاقچه، قرآن فراموش شده"
_MahdiGhafuri_
#۱۴ "در شهر شلوغ ما تماشا دارد تنهایی دسته‌جمعی آدم‌ها..." این بیت مرا یاد طاقچه می‌اندازد. چه تنهایی دسته‌جمعی خوبی داریم اینجا :)) "درباره تو" مجموعه ۵۹ رباعی از میلاد عرفان پور است؛ مثل همیشه با موضوعات متنوع. صفحه‌های چهار خطی‌اش حکایتِ "عقل و عشق"، "مرگ و زندگی"، "اشک و غم" و "این دنیا و آن دنیا" است. ناگفته نماند کتاب به چند رباعی آیینی ناب هم مزین است. "دل" پرتکرارترین واژه‌ی این کتاب است؛ به قول خود شاعر: "ای دل که خبر تویی و خود بی‌خبری!" از بین چهار کتاب رباعی که از او خواندم، انصافاً این یکی بهترین بود. طراحی جلدش عالی... شعرهایش عالی‌تر... درست است که نمی‌توانید برایش بریده بگذارید، ولی حتماً بخوانید :)
• Khavari •
و بسیـار فراوان لذت بردیم😍👌. توصیه ای برای خوب شدنِ حالِ دلتون😊
Fatima
اگر شعر دوست دارین، از این کتاب قطعا لذت می برین
melodious_78
از اونجایی که نمیشه شعراشو به اشتراک گذاشت چندتا رو اینجا می‌نویسم: برگ از پی برگ، راز مجنون‌شدن است رنگ از پی رنگ، در دگرگون‌شدن است از راه رسیده با سبدهای انار پاییز همیشه فصل دلخون‌شدن است شاید آه از دلش برآرد چون من ابری شود و زار ببارد چون من باید به صدای سنگ هم گوش دهم شاید شنونده‌ای ندارد چون من آن‌گاه که می‌رفت به غم پی بردم از عمق وجودم به عدم پی بردم من از دل خود هیچ نمی‌دانستم تا برد دلم را به دلم پی بردم بوران شده‌بود و سخن آتش بود آغوش تو مهدِ کهنِ آتش بود با چشم تو ای دوست، نگهداری دل در دست نگه‌داشتن آتش بود
ام باقر
فوق العاده واقعا آقای عرفان پور شعر بد ندارند
امید ادهمی
این کتاب به قدرت کتاب های دیگر عرفان پور مثل تماشایی نبود! یعنی در مقابل آنها حرفی برای گفتن نداشت
m.norouzzadeh
واقعااا خیلی دلنشین و زیبا بودند🤗 انقدر قشنگ بودن که به خودم اومدم، دیدم تمام کتاب رو در عرض مدت کوتاهی خوندم خلاصه که واقعا بهتون پیشنهاد می‌دمش👌🏻👌🏻👌🏻 پرمحتوا، دلنشین و جذاب
faeghe
متوسط بود

حجم

۵۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد