نظرات کتاب قهرمان عصر ما
۴٫۲
(۱۹)

نظرات کاربران

شیوا
یوسا همیشه فوق العاده است... همیشه. این کتابش هم مثل کارهای دیگرش عالیه.
شیوا
کتاب های یوسا اصولا خوش خوان و ساده نیستند... و من همیشه کتاب متنی رو به صوتی ترجیح میدم مگر اینکه داستان قصه شیرین و ساده داشته باشه.
Mohammad Rasoulian
پیشنهاد شما مطالعه کتاب به صورت الکترونیکه یا کتاب کاغذی؟ ازین جهت میپرسم که کتاب سالهای سگی نویسنده برای من پیچیده بود و نیاز به مراجعه به قسمتهای قبلی داشت تا بتونم بهتر سر دربیارم و فکر میکنم خوندن چنین کتابهایی به صورت کاغذی راحت تره. سوالم به عبارتی دیگه میشه اینکه این کتاب هم مثل سالهای سگی کتاب پیچیده ایه یا روان و ساده اس؟
Parinaz Abbasi
خلاصه: دو داستان که در اخر بهم گره میخورن. دو فرد از پولدارهای جامعه درگیر فقر و فساد حاکم بر پرو میشن و با قهرمان بازیشون، فساد رو شکست میدن و ادب میکنن نکات مثبت: داستانی روان و سرگرم کننده، شخصیت های مثبت داستان تغییر هویت ندادن.ترجمه روان. هرجا سانسور شده بود با سه نقطه گذاشتن متوجهمون کرده بودن نکات منفی: بهیچ عنوان لقب "یک اثر ادبی فاخر" رو یدک نمیکشه. چیز جدیدی نداره. انگار نویسنده وبلاگ یا دفترخاطراتی نداشته که تجلیل خودشو از آثار هنری که دیده بیان کنه و وقت و بی وقت درمورد اینها گزافه گویی کرده. شخصیت منفی های داستان و حتی خرده شخصیت های داستان، تغییر ماهیت میدادن مثلا دوتا از شخصیت های منفی که تا قبلش قلدرمآب و حریص بودن یهو ترسو و قانع شدن. از همه مایوس کننده تر پایان داستان بود که نهایت "و همه به خوبی و خوشی به زندگانی ادامه دادند" بود و انگار این کم بود که نویسنده سبک مغزی نوجوان داستان رو به عنوان پایان باشکوه یک رمان ضخیم انتخاب کرده بود به شخصه، جز برای سرگرمی در مواقعی که پرش افکارتون اونقدر بالاست که نمیتونید رو یه اثر ادبی باارزش وقت بذارید، توصیش نمیکنم
mahsa
به نظر من عالی بود... زندگی بدون کتاب نشدنیه مخصوصا این روزا... بخونید خالی از لطف نیست...🙂 فقط بین آثار یوسا جای‌ ِ مقاله‌ی چرا ادبیات؟ خیلی خیلی خالیه... کاش طاقچه این کتاب رو هم اضافه کنه...
AS4438
بنظرم همیشه👌👍
وحید
حقیقتا در قد و قواره‌ی سایر کارهای بارگاس یوسا نبود. دو داستان کاملا بی‌ربط که تنها در چند صفحه پیوند ضعیفی می‌یابند. نویسنده به راحتی می‌توانست هر یک از این داستان‌ها را در کتابی مجزا بگنجاند. در کتاب مانند اکثر کارهای این نویسنده‌ی بزرگ پرویی با عقب و جلو رفتن زمان و در هم‌ریختگی صحنه‌ها مواجه هستیم؛ که البته با هنرمندی صورت گرفته و موجب سردرگمی خواننده نمی‌شود؛ ولی از ریتم تند و نفسگیر سایر کتاب‌ها خبری نیست. کلیت دو داستان در مورد خیانت و وفاداری انسان‌‌ها به عهد و پیمان‌ها و به یکدیگر است و نویسنده نظرات خود را در مورد ایمان و خدا و اعتقادات در لفافه‌ی گفتگوی یکی از قهرمانان کتاب با پسرش بیان می‌کند. در مجموع کتاب خواندنی و خوبی است، ولی بین کتاب‌های یوسا جزو انتخاب‌های آخر است.
یونا
سال‌های سگی‌اش را بیشتر دوست داشتم
pooya0068
کتاب زیبایی بود ولی کشش زندگی سگی رو نداشت.ولی شخصیت پردازی ها عالی بود
heli
پرکشش و جالب
Reza
داستان پردازی یوسا بی نظیره
Morteza Rahmani
کتاب خوب و جذابی بود. روال داستان خوبه، بعد از اتمام بخش اول کمی گیج شدم اما در انتها از مطالعه این کتاب بسیار لذت بردم.
nasim
فوق العاده بود

حجم

۴۰۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۴۰۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد